[ad_1]

اغلب اوقات ، متخصصان فناوری اطلاعات به جای استفاده از اتوماسیون برای پیشبرد نوآوری طولانی مدت ، بر موضوعات یک باره تمرکز می کنند. در عوض ، رهبران فناوری اطلاعات باید از تفکر کلی قهرمان فرمول 1 استقبال کنند.

اتوماسیون IT پتانسیل دستیابی به تحول دیجیتال در مقیاس بزرگ را دارد که سازمانها می خواهند و به آن نیاز دارند. اما اغلب اوقات ، IT به اندازه کافی بر روی خط پایان تمرکز نمی کند.

اعتبار: adimas از طریق Adobe Stock

اعتبار: adimas از طریق Adobe Stock

متخصصان فناوری اطلاعات می توانند به جای تمرکز روی مشکلات کوچک و یک باره ، از اتوماسیون برای ایجاد تغییرات طولانی مدت استفاده کنند که به سازمان ها امکان می دهد سال به سال درآمد کسب کنند. برای توسعه یک استراتژی اتوماسیون تحول آفرین ، یک رهبر خوب فناوری اطلاعات باید مانند یک قهرمان فرمول 1 فکر کند.

فصل مسابقات فرمول یک در اوج است و من دوست دارم فکر کنم که استراتژی F1 شباهت زیادی به استراتژی اتوماسیون IT دارد: ماشین مسابقه یک ماشین پیچیده است و هزاران قسمت و مردم باید با هم کار کنند. بهترین تیم ها به طور مداوم برنده می شوند زیرا نوآوری بلند مدت را بر نوآوری کوتاه مدت اولویت می دهند.

اگر CIO در صندلی راننده هستید ، در اینجا پنج راهی وجود دارد که ذهنیت F1 می تواند به شما در پیش ماندن کمک کند:

1. برای پیگیری آینده ، طرح فعلی خود را ارزیابی کنید.

تیم ها برای هر فصل مسابقه یک ماشین جدید طراحی می کنند و مدیران مسابقه سال آینده با معرفی ماشین قبلی به فکر طراحی ماشین ها می افتند. هنگامی که فراری در 40 سال گذشته بدترین فصل خود را پشت سر گذاشت ، تیم تمام بخشهای خود را برای هرگونه احتمال پیشرفت مورد تحقیق قرار داد و متوجه شد که این واحد نیروگاه عملکرد ضعیفی دارد. فراری قبل از فصل مسابقه 2021 یک واحد کاملاً جدید نیرو را طراحی می کند تا برای آینده آماده شود.

مانند فراری ، رهبران فناوری اطلاعات باید آنچه را که در این سال باعث کند شدن آنها می شود ، مورد بررسی قرار دهند تا از پیشرفت هایی که می توانند در سال آینده انجام دهند ، جلو بیایند. به عنوان مثال ، من نحوه برخورد تیم من با شبکه را بررسی کردم – قبل از آن این یک فرایند کاملا عملی بود ، با افرادی که سوئیچ ها را در بالای صندوق عقب در مراکز داده ما پیکربندی می کردند. اکنون ما تمام مسیرهای اساسی خود را انجام می دهیم و از طریق یک شبکه تعریف شده توسط نرم افزار تغییر می دهیم و این باعث می شود که بتوانیم روی خدمات تمرکز کنیم.

2. از معیارهای زمان واقعی استفاده کنید تا بدانید چه موقع باید پیت استاپ ایجاد کنید.

در طول مسابقه ، یک استراتژی وجود دارد که چه موقع باید یک pit stop ایجاد کنید و چند ثانیه ارزشمند صرف تعویض لاستیک کنید یا یک تنظیم مکانیکی انجام دهید. این تیم با استفاده از معیارهایی مانند شتاب و ترمز ، عملکرد در زمان واقعی را تجزیه و تحلیل می کند و تصمیم می گیرد چه موقع زمان توقف است.

به همین ترتیب ، CIO ها باید عملکرد IT را در زمان واقعی کنترل کنند. رهبران فناوری اطلاعات می توانند در مواردی که شاخص هایی مانند Net Promoter Score (که رضایت مشتری را اندازه گیری می کند) ضعیف هستند ، داده های سیستم را جمع آوری کرده و ویژگی های عملیاتی را رصد کنند و سپس پروژه های اتوماسیون pit stop را ایجاد کنند تا با تنظیم بیشترین قسمت های بی اثر ، این ویژگی ها را بهبود بخشند. این در کوتاه مدت زمان می برد ، اما در بلند مدت بهره وری را افزایش می دهد.

3. در فرهنگ اتوماسیون رو به جلو سرمایه گذاری کنید که همکاری ماشین و انسان را ارتقا می بخشد.

طبق گفته Accenture ، بیش از نیمی از رهبران تجارت می گویند همکاری انسان و ماشین برای دستیابی به اهداف استراتژیک آنها مهم است. با این حال ، فقط 3٪ از مدیران قصد دارند سرمایه گذاری خود را در آموزش و بازآموزی طی سه سال آینده افزایش دهند.

مانند یک تیم رانندگی اتومبیلرانی اتومبیلرانی ، اتوماسیون فناوری اطلاعات ترکیبی از نیروهای انسانی و ماشینی است که برای پیروزی در کنار یکدیگر کار می کنند. اتوماسیون به معنای جایگزینی افراد با ماشین نیست. نتیجه مسابقه و نه فقط ماشین به راننده و خدمه بستگی دارد.

رهبران فناوری اطلاعات باید تیم های خود را به مهارتها و مهارتهایی مجهز کنند تا بتوانند در اجرای اتوماسیون در مقیاس بزرگ به خوبی عمل کنند – و آنها باید در فکر بالا به پایین سرمایه گذاری کنند که اتوماسیون یک توانایی کلیدی برای تغییر سازمانی است ، نه فقط یک پروژه دیگر – پروژه IT بدون مطالعه.

4. اتوماسیون را اجرا کنید که می تواند در برابر سناریوهای مختلف مقاومت کند.

رقبای F1 باید برای همه موارد احتمالی احتمالی برنامه ریزی کنند. چگونه ممکن است لازم باشد استراتژی خود را با طرح چالش برانگیز مسیر یا شرایط بارانی تطبیق دهید؟

بحران COVID-19 نیاز به اتوماسیون را نشان می دهد که به کل سازمان شما کمک می کند در برابر طوفان های غیر منتظره مقاومت کند. با خودکارسازی فرایندهایی که تیم فناوری اطلاعات شما را قادر می سازد در صورت لزوم انعطاف پذیر و مقیاس پذیر باشد ، سناریوهای مختلف را برنامه ریزی کنید. اتوماسیون در حال اجرا یک مثال عالی است: runbook ها عملکرد اصلی مدیریت فناوری اطلاعات هستند و می توان آنها را به راحتی خودکار کرد تا از تداوم آن اطمینان حاصل کند ، حتی اگر اعضای تیم مهم نتوانند کار کنند.

5. فرایندهای خود را بازنگری کنید و برای تحریک نوآوری در تصویر بزرگ آزمایش کنید.

F1 مسئول بسیاری از نوآوری ها در صنعت خودرو است. تیم های پیشرو فقط در مسابقات پیروز نشده اند. آنها ویژگی های ماندگاری را ایجاد کرده اند که بر طراحی خودرو تأثیر گذاشته اند. این به این دلیل است که آنها روش انجام همیشه کارها را قبول نمی کردند. در حقیقت ، تیم ها چنان سریع در حال نوآوری در اتومبیل های خود هستند که سازمان دهندگان F1 در واکنش به تغییر رقابت دائماً قوانین جدید طراحی را منتشر می کنند.

در مورد آنچه می توان برای باز کردن درهای جدید و دستیابی به نتایج تجاری بیشتر انجام داد ، دوباره فکر کنید. از خود بپرسید: آیا ما کاری را از این طریق انجام می دهیم زیرا این تنها راه انجام کار 10 سال پیش بود؟ آیا هنوز هم به آنچه امروز مشاغل نیاز دارند مرتبط است؟

ایجاد یک استراتژی برای اتوماسیون تحول آفرین با درک آزمایشات همراه است. قوانین مسابقه هر ساله تغییر می کند و زمان آن فرا رسیده است که رهبران فناوری نه تنها طبق قوانین بازی کنند ، بلکه نوآوری های الهام بخش قوانین را نیز تحریک کنند.

وندی ام. فایفر مدیر عامل Nutanix است ، جایی که او تیم جهانی فناوری اطلاعات و ویژگی هایی را پشتیبانی می کند که از عملیات تجاری و کارمندان شرکت پشتیبانی می کنند. قبل از Nutanix ، وندی تیم های فناوری را برای تولیدکنندگانی مانند GoPro ، Yahoo! ، Cisco Systems ، Exodus Communications و Robert Half هدایت می کرد. وندی اختصاص داده شده به تعالی در عملیات و عرضه با حفظ تمرکز بر نوآوری ، طی دو دهه گذشته نقشی اساسی در ارائه و ارائه فناوری تجارت داشته است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir