[ad_1]

در آن زمان سال گذشته ، رهبران فناوری اطلاعات بودجه و برنامه هایی را برای ابتکارات هوش مصنوعی ایجاد کردند. این همه شیوع همه گیر بر آنها است.

در پاییز سال 2019 ، وقتی CIO ها با دقت برنامه های سرمایه گذاری فناوری خود را برای سال جدید طراحی کردند ، هوش مصنوعی و سایر تجزیه و تحلیل های پیشرفته بخشی اساسی از ابتکارات سرمایه گذاری بود. این در طی ماه های اکتبر تا دسامبر بود ، زمانی که Deloitte رهبران IT را در مورد وضعیت هوش مصنوعی در شرکت های خود برای گزارشی که در ژوئیه سال 2020 منتشر شد ، بررسی کرد. اما همانطور که همه ما می دانیم ، برنامه های فن آوری تنظیم شده توسط این رهبران در اواخر سال گذشته یک چالش شگفت آور بود. به شکل همه گیر COVID-19 ، که اقتصاد را بست و روش کار ما را تغییر داد.

به گفته Beena Ammanath ، مدیر اجرایی م ofسسه هوش مصنوعی Deloitte ، به جای کنار گذاشتن این برنامه ها برای حفظ سرمایه گذاری برای سایر اولویت ها ، AI و تجزیه و تحلیل پیشرفته به یکی از اولویت های اصلی تبدیل شده اند. رهبران فناوری اطلاعات به جای کاهش اقدامات ابتکاری پس انداز در جریان بحرانی غیر قابل پیش بینی ، سرمایه گذاری خود را در این فناوری ها تسریع کرده اند.

تصویر: چارلز تیلور - stock.adobe.com

تصویر: چارلز تیلور – stock.adobe.com

امانت به InformationWeek گفت ، بسیاری از این شرکت ها – 71٪ – قصد داشته اند به هر حال سرمایه گذاری های خود را افزایش دهند. اینها کسانی هستند که در پاسخ به نظرسنجی پاییز گذشته به Deloitte گفتند که افزایش سرمایه گذاری هوش مصنوعی بخشی از برنامه های آنها برای سال 2020 است. امانت گفت که اکنون تقریباً به پایان رسیده است ، حدود سه چهارم شرکت ها همچنان به سرمایه گذاری های خود را افزایش دهند

درباره روند IT تا سال 2021 بیشتر بخوانید اینجا:

10 روند برتر داده و تجزیه و تحلیل برای سال 2021

نحوه مذاکره با فروشندگان نرم افزار برای بهترین معاملات سال 2021

تجهیزات فناوری اطلاعات برای سال 2021: پیاده روی ناهموار با فرصت های فراوان

Data Science: چگونگی تأثیر همه گیر بر 10 شغل محبوب

وی گفت: “COVID ممکن است عاملی در این امر باشد.” “شاید COVID به آنها کمک کرد تا نیاز به هزینه های اضافی را توجیه کنند.”

بینا امانات

بینا امانات

برخی از این شرکت ها – آنهایی که از استراتژی های هوش مصنوعی پیشرفته تری برخوردار بوده اند – قبلاً در این مطالعه اظهار داشتند که آنها قصد دارند هوش مصنوعی را در 3 سال آینده در تمام برنامه های شرکتی خود ادغام کنند. آیا بیماری همه گیر این برنامه ها را تغییر داد؟ گفتن این خیلی زود است ، زیرا مطالعه جدید تازه آغاز شده و تا سال آینده منتشر خواهد شد. اما Deloitte نشانه های اولیه را دید.

امانت گفت: “من فکر می کنم که می توان جدول زمانی را کاهش داد.” “تقاضا برای راه حل های هوش مصنوعی افزایش یافته است. می توانیم ببینیم که مهلت قانونی کاهش می یابد.”

این تسریع در استفاده از هوش مصنوعی در برخی از شرکت ها در طی همه گیر COVID-19 در حال رخ دادن است زیرا برخی از استفاده از تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی به این نوع بحران کمک می کند. به عنوان مثال ، وقتی تعداد کارمندان کمتری در دفتر کار هستند ، ابزارهای اتوماسیون می توانند کمک کنند تا خلا the پر شود. به همین ترتیب ، استقرار چت بات ، که متکی به پردازش زبان طبیعی (NLP) ، یکی از ملفه های هوش مصنوعی است ، در طی همه گیر شدن سرعت گرفته است زیرا مشاغل در جستجوی کمک در همه موارد ، از خدمات IT داخلی گرفته تا خدمات مشتری خارجی هستند.

برنامه هایی مانند چت بات چیز جدیدی نیستند ، اما در سال 2020 سرمایه گذاری و توجه بیشتری به آنها جلب شد زیرا شرکت ها برای جبران خلأها در حین اجرای دستورات انسداد و خود انزوا به کمک نیاز داشتند. به عنوان مثال ، حتی اگر کارمندان خدمات مشتری بتوانند میز کار یا لپ تاپ را به خانه بیاورند ، همه برای برقراری تماس تلفنی مکانی آرام نداشتند ، بنابراین به سرویس خودکارتری نیاز بود. به علاوه ، همه گیرى باعث ایجاد تماس هاى بیشترى در مورد خدمات مشتری در مورد سفارشات مشتری ، در دسترس بودن برای بررسی مشوق ها و تعداد زیادی از مسائل خاص همه گیر شده است. چت بات ها به کاهش برخی از فشارهای این س someالات اضافی برای برخی سازمان ها کمک کرده است.

با شروع سال 2021 ، امانت می بیند که چندین روند مربوط به هوش مصنوعی در حال شدت گرفتن است. اول ، یکی از بزرگترین فناوری های هوش مصنوعی که در سال جدید توجه بسیاری را به خود جلب می کند ، دید کامپیوتر است. این فناوری قبلاً در سال 2020 مورد توجه منفی قرار گرفته است ، زمانی که مردم به استفاده از تشخیص چهره اعتراض کردند و برخی از شرکتهای بزرگ فناوری از فروش فناوری تشخیص چهره خود به نیروی انتظامی منصرف شدند.

اما موارد بحث برانگیزی در استفاده از فناوری بینایی رایانه وجود دارد. به عنوان مثال ، امانت گفت که در ساخت ، بینایی کامپیوتر می تواند یک مشکل کیفیت محصول را در ابتدای فرآیند تولید تشخیص دهد. معمولاً این مشکلات تا زمانی که محصول به پایان فرآیند تولید نرسد و از نظر کنترل کیفیت بررسی نشود ، شناسایی نمی شوند. اگر بینایی رایانه بتواند مشکلات کیفی را در صورت بروز تشخیص دهد ، می تواند باعث بهبود کارایی و صرفه جویی در هزینه ها شود.

یکی دیگر از موارد در حال رشد توجه هوش مصنوعی برای سال 2021 اخلاق است. این منطقه ای است که در سال 2020 بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان مثال ، تشخیص چهره مورد استفاده است که مورد نگرانی قرار گرفته است. اما این فراتر از فقط یک مورد استفاده است.

به گفته امانات ، در نظرسنجی سال گذشته ، 95 درصد از شرکت های پذیرفته شده هوش مصنوعی نگرانی در مورد هوش مصنوعی اخلاقی ، شفافیت و توضیح را بیان کردند. پاسخ دهندگان به نظرسنجی از تأثیر هوش مصنوعی بر اشتغال نگران هستند و نگران سازمانهایی هستند که از AI برای دستکاری افراد استفاده می کنند. این نگرانی با ورود به سال 2021 ادامه خواهد یافت. آمانات معتقد است که اخلاق هوش مصنوعی از مرحله بحث به راه حل های واقعی منتقل خواهد شد.

“ما قطعاً شاهد اتفاقات زیادی در این فضا هستیم.”

جسیکا دیویس کار خود را صرف پوشش تلاقی تجارت و فناوری در عناوینی از جمله Infoworld توسط IDG ، eWeek و Channel Insider توسط Ziff Davis Enterprise و MSPmentor توسط Penton Technology کرده است. او علاقه زیادی به استفاده عملی از هوش تجاری دارد ، … مشاهده كلیات بیوگرافی

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir