[ad_1]

بسیاری از مدیران فناوری اطلاعات – و مدیران آینده نگر – دوست دارند دانش و ایده های خود را به عنوان رهبران صنعت به اشتراک بگذارند. در اینجا نگاهی می اندازیم به آنچه شما برای شروع باید بدانید.

اعتبار: Maxim Yemelyanov از طریق Adobe Stock

اعتبار: Maxim Yemelyanov از طریق Adobe Stock

رهبر یا تأثیرگذار در صنعت IT شخصی است که از تجربه و دیدگاه خود برای ارائه راهنمایی های تخصصی ، الهام بخشیدن به نوآوری و ایجاد انگیزه در پیروان خود برای موفقیت در تجارت استفاده می کند. پیروان رهبران اندیشه می توانند شامل همکاران ، شرکای تجاری ، مخاطبان در محل و کنفرانس های مجازی و خوانندگان وب سایت ها و کتاب ها و همچنین پیروان در شبکه های اجتماعی باشند.

شروع به عنوان یک رهبر اندیشه فناوری به تجربه صنعت ، شخصیت برنده ، درس تدریس و مخاطب بی تاب نیاز دارد. خوان اورلاندینی ، معمار ارشد شرکت Insight Enterprises ، ارائه دهنده سیستم ها و خدمات IT ، گفت: موفق ترین رهبران اندیشه دو نیاز اساسی مدیران فناوری اطلاعات و مشاغل را برآورده می کنند: کسب درآمد و پس انداز پول.

رهبران ، نه پیروان

IT فکر می کرد رهبران جمعیت را دنبال نمی کنند. اورلاندینی گفت: “شما باید بتوانید مسیر خود را تعیین کنید – مسیری که با حکمت غالب آگاه می شود و نه توسط آن هدایت می شود.” وی افزود: “رهبران اندیشه فناوری اطلاعات ، فارغ از اینکه در چه سطحی قرار دارند ، همچنین باید با تغییر چشم انداز مرتبط و مرتبط بمانند.”

خوان اورلاندینی ، شرکت بینش

خوان اورلاندینی ، شرکت بینش

علاوه بر دانش عمیق فنی و یا تجاری ، پیشرو بودن در تفکر فناوری اطلاعات نیاز به مقدار قابل توجهی از بازتاب خود دارد. مواردی که باید در نظر گرفته شود شامل انگیزه هایی مانند توسعه شغلی ، شناخت مشاغل ، افزایش فروش محصولات یا خدمات ، ایجاد روابط نزدیک با شرکای تجاری و شاید حتی تمایل به کمک به پیشرفت و پیشرفت جامعه IT است. جف تن ، مشاور فناوری استراتژیک ارائه دهنده راه حل های فناوری اطلاعات InterVision ، گفت: “درک این انگیزه ها به شما کمک می کند تا رویکرد خود را برنامه ریزی کنید.”

دستیابی به شناخت گسترده مستلزم توانایی برقراری ارتباط ایده ها از طریق چندین کانال است. تن توصیه می کند: “توانایی خود را برای نوشتن ، صحبت کردن با مخاطب ، موضوع مصاحبه به صورت انتقادی ارزیابی کنید.” اولین قدم ها به کمال احتیاج ندارند ، اما اگر ضعف های آشکاری وجود داشته باشد ، از بین بردن آنها مهم است. وی پیشنهاد داد: “به عنوان مثال ، اگر فکر در سخنرانی عمومی کف دست شما را عرق می کند ، فرصت های کم خطر را برای گفتگو با گروه ها پیدا کنید.” اگر می خواهید مهارت نوشتن خود را ارتقا دهید ، به دنبال فرصت هایی برای وبلاگ های مهمان باشید. تون گفت: “اگر مکالمه بیشتر از شما است ، پادکست های مربوط به فناوری را شناسایی کنید و پیشنهاد دهید که مهمان برنامه باشید.”

از بخش بازاریابی شرکت خود بخواهید تا به شما کمک کند کارتان را با تفکر روی پای راست بگذرانید. تون گفت: “بازاریابی می تواند به شما کمک کند فرصت هایی برای تقویت صدای خود پیدا کنید.” “آنها همچنین می توانند در ویرایش ، تنظیم دقیق پیام ، گرافیک ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر به شما کمک کنند.”

مزایای شخصی و شغلی

بیشتر رهبران فکر ، تلاش خود را برای بهبود مشاغل خود آغاز می کنند. تن گفت: “در شرکت شما ، سایر مدیران نحوه تفکر شما درباره نقش ، تجارت و صنعت خود را درک خواهند کرد.” وی گفت: “آنها شروع خواهند كرد كه شما را بیش از یك فرد IT ببینند.”

آری لایتمن ، دانشگاه کارنگی ملون

آری لایتمن ، دانشگاه کارنگی ملون

آری لایتمن ، استاد رسانه دیجیتال و بازاریابی در کالج سیستم های اطلاعاتی و سیاستگذاری هاینس در دانشگاه کارنگی ملون ، گفت: تبدیل شدن به یک رهبر فکر ، اعتماد فوری ایجاد می کند که می تواند برای ایجاد روابط قوی با مدیران C-suite مورد استفاده قرار گیرد. وی توضیح داد که همچنین این افتخار در بخش فناوری اطلاعات ایجاد می کند که یک رهبر وجود دارد که می تواند به سایر اندیشمندان استراتژیک داخلی کمک کند تا از طریق مسائل چالش برانگیز کار کنند.

با ارتقا thought مشخصات صنعت خود ، رهبران اندیشه اغلب به شرکت هایی می گردند که به دنبال CIO جدید هستند. ریچ تمپل ، معاون رئیس جمهور و CIO در مرکز قلب و ریه دبورا گفت: “آنها ممکن است در آینده با شما تماس بگیرند زیرا نام و شهرت شما را می دانند.” وی گفت: “کارفرمایان بالقوه بسیار راحت تر می توانند کار شما را ببینند و شما را بشناسند.” “این می تواند یک تمایز واقعی برای شما در جستجوی شغل رقابتی باشد.”

از اشتباهات خودداری کنید

رهبر فکر شدن یک ابتکار بدون خطر نیست. ظاهر یک شخص بزرگ و متکبر به راحتی می تواند اعتبار وی را لکه دار کند و جبران ناپذیری به شغل حرفه ای او وارد کند. لایتمن گفت ، فروتنی سرمایه اصلی است. وی گفت: “خود تبلیغ بی شرمانه گسترده است.” “همیشه سعی کنید به جای اینکه بدنبال آنچه در آن است ، به جامعه ، بخش ، سازمان و همکاران خود ارزش اضافه کنید.”

معبد غنی ، مرکز قلب و ریه دبورا

معبد غنی ، مرکز قلب و ریه دبورا

تمرکز داشتن نیز مهم است. تمپل گفت: “ممکن است این خطر وجود داشته باشد که رهبران جاه طلب وقت خود را به طور نامتناسب روی سفر به کنفرانس ها یا ارسال بسیاری از پست های رسانه های اجتماعی متمرکز کنند.” “گاهی اوقات این وقت اضافی وظیفه اصلی آنها را می گیرد ، یعنی ارائه راهنمایی بصیرتی و یک فضای سیستم اطلاعاتی پایدار برای کارفرمایان.”

اشتباه رایج دیگر سبقت گرفتن از روند تکنولوژیکی است که به نظر مسحورکننده می رسد ، اما در واقع ممکن است در دنیای واقعی جذابیتی نداشته باشد. تمپل توصیه می کند: “یک رerیاپرداز باشید ، اما آنقدر بدبین باشید که به اتومبیل خود در مورد اتفاقی که نمی افتد ضربه نزنید ، زیرا این امر می تواند به اعتماد به نفس شما در طول مسیر آسیب برساند.”

مطالب مرتبط:

نحوه ارسال ستون به InformationWeek

رهبری فناوری اطلاعات: 10 روش برای استقرار نوآوری در شرکت ها

تحول دیجیتال: چگونه رهبران می توانند برجسته شوند

جان ادواردز یک روزنامه نگار کهنه کار فناوری تجارت است. کارهای وی در نیویورک تایمز ، واشنگتن پست ، و همچنین نشریات تجاری و فناوری متعددی ، از جمله Computerworld ، مجله CFO ، مجله مدیریت داده IBM ، RFID ژورنال و الکترونیک منتشر شده است … مشاهده کامل بیوگرافی

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir