[ad_1]

روی ماراتن تمرکز کنید ، نه سرعت. در اینجا سه ​​روش مناسب برای ایجاد تیم های توسعه کارآمد و کارآمد آورده شده است.

سازمان های بسیار پیشرفته امروزی در مقیاس وسیع باید تیم های فنی کاملاً کاملی داشته باشند – تیم هایی که برای موفقیت و طول عمر ایجاد شده اند. با این وجود روند استخدام ، آموزش و ساخت این تیم ها نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. رهبران فنی باید در طول مراحل یک سری س seriesالها را از خود بپرسند: آیا ما مشکل درست را حل می کنیم؟ آیا افراد مناسبی برای حل این مشکلات داریم؟ آیا ما افراد را آموزش می دهیم و قادر به حل همه جنبه های مشکل می کنیم؟ آیا ما مشکل را به روش صحیح حل می کنیم؟ آیا به کمال پاداش می دهیم؟ آیا 1 + 1 حداقل 2 ، اگر نه 3 اضافه می کند؟

تصویر: Pixabay

تصویر: Pixabay

من می خواهم به عنوان کسی که تیم های توسعه نرم افزار را در سازمان های بزرگ (از جمله آمازون و مایکروسافت) و شرکت های نوپا ایجاد کرده است ، سه روش مناسب را برای ساخت تیم توسعه با تأثیرگذاری بالا پیشنهاد کنم.

1. تعیین کنید که کدام مشکل (مشکلات) را برای مشتریان خود حل کنید

مشتری را به اندازه کافی درک کنید تا شما و هر یک از اعضای تیم شما نماینده مشتری باشند. این به شما بستگی دارد که از طرف مشتریان خود نوآوری کنید بدون اینکه آنها بخواهند موضوعاتی را برای شما شرح دهند.

وقتی به مشکلاتی برای حل مشتریان فکر می کنید – خود را محدود به منابع فعلی نکنید. یک راه بد این است که ابتدا به راه حل های مبتنی بر محدودیت منابع برسید و سپس مشکلاتی را پیدا کنید که با آن راه حل ها مطابقت داشته باشد. یک راه حتی بدتر این است که از مشکلات رد شوید و فقط شروع به اجرای راه حل کنید زیرا “کسی” آن را درخواست کرده است.

درعوض ، بر درک واقعی مشکلات / نقاط درد پافشاری کنید. تیم های توسعه که مشکلات را درک می کنند ، اغلب با راه حل های جایگزین و بهتر از آنچه در ابتدا پیشنهاد شده بود ، برمی گردند. یک برنامه خوش آمد گویی می تواند به سادگی ایجاد شود زیرا ایجاد برنامه های تلفن همراه عالی است یا کسی می خواهد با استفاده از یک برنامه به جای تماس تلفنی ، هزینه هایی را سفارش دهد. در اینجا “مشکل” این است که چنین راه حلی وجود ندارد.

در عوض ، درک موضوعات اصلی – به عنوان مثال ، اینکه مشتریان عدم اطمینان از زمان ورود و انتظار در محل کنترل را دردناک می دانند – به تیم شما کمک می کند تا نه تنها یک برنامه تبریک که درخواست را به ارائه دهنده انتقال می دهد ، بلکه همچنین ردیابی مکان در به موقع. بالاخره این درد واقعی مشتریان بود ، مگر نه؟

2 “بهترین” استعداد را برای حل این مشکلات جمع کنید

اما “بهترین” چیست؟ مهارتهای دقیق فنی به دامنه مشکل شما بستگی دارد – اما یکی از ویژگیهای اصلی “بهترین” این است که آنها فقط مشکل امروز را حل نمی کنند. این فقط یک سرعت است.

ماراتن چطور؟ به دنبال افرادی بگردید که در واقع بتوانند مشکلات آینده را شناسایی کنند و “علاقه مند” به حل چنین مشکلاتی برای مشتریان باشند. شما افرادی را می خواهید که تحت تأثیر تأثیر قرار بگیرند و محدودیت منابع آنها در یک شرکت مبتدی یا بوروکراسی در یک شرکت بزرگ محدود نباشد. افرادی که مسئولیت ارائه نتایج به مشتریان را به عنوان مأموریت شخصی خود پذیرفته اند ، موفقیت طولانی مدت را در آغوش می کشند و با فکر دستیابی به آن موفقیت گسترده ، راه حل می سازند. این واقعاً یک پیشگویی خودکفا می شود.

3- به افراد خود – فارغ از اینکه کجا هستند – برای همکاری ، نوآوری و حل مشکلات توانمند کنید

بنابراین ، شما یک مجموعه خوب از مشکلات کوتاه مدت و بلند مدت دارید و یک تیم عالی قادر به حل آنها هستید. چی چیز باقی مانده است؟ خوب ، اجازه دهید مردم خود را انجام دهد. آنها را به سمت موضوعات مناسب راهنمایی کنید ، سرعت و انتظارات را تعیین کنید ، مطمئن شوید که آنها در برابر رقبای خارجی شما و نه در برابر یکدیگر رقابت می کنند و بسته به سبک شما جلو یا عقب می روند. فقط بگذارید تیم ماراتن شما بدود و اعتماد کنید که آنها به نتیجه می رسند. اجازه ندهید که بوروکراسی ، فرآیندها یا سلسله مراتب غیرضروری به مانع تبدیل شوند. در صورت لزوم خود با این موانع کنار بیایید ، اما راه را برای تیم قدرتمند خود باز کنید.

یادداشت ویژه ای در مورد دنیای امروز استعدادهای توزیع شده جهانی. استعداد بزرگ محدود به هیچ جغرافیایی نیست ، بنابراین طبیعی است که در بسیاری از مکان ها تیم داشته باشیم. در تمام کارهایم ، اما به خصوص وقتی در آمازون و eBay بودم ، با تیم های توزیع شده جغرافیایی بسیار کار کردم. من یاد گرفتم که یک تیم “هسته ای” با تیم های ماهواره ای “از راه دور” ایجاد نکنم. من به هر یک از تیم های خود یک منشور – مجموعه ای از مشکلات کوتاه مدت / بلند مدت با تأثیر زیاد ، حداقل تیم برای حل این مشکلات و سپس استقلال و اطمینان برای پیاده سازی دادم. هرجایی که باشم با آنها رفتار یکسانی داشتم. و نتایج بسیار چشمگیر بود به طوری که هر یک از این دفاتر / مراکز / مکان ها اغلب شوخی می کردند که “دفتر مرکزی” محسوب می شوند.

دستورالعمل های فوق جامع نیستند ، اما می توانند به عنوان نشانگرهای مسافت پیموده شده در تیم خود برای ایجاد مسیری برای حل مشکلات ماراتن دیده شوند. پس از غلبه بر آنها ، چالش های بیشتری برای مقابله با آنها پیدا خواهید کرد – از سازش بین سرعت و کیفیت ، مقیاس ، تشخیص و مشوق ها و غیره. اما مانند یک ماراتن ، تمرکز ، آمادگی و پیشرفت مداوم شما را در این مراحل مهم و به خط پایان هدایت می کند.

Ashish Aggarwal ، بنیانگذار و مدیر فنی شرکت سازنده، یک رهبر فنی عملی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه ریزی ، طراحی و اجرای نرم افزار با کارایی و کیفیت بالا است. وی تیم های چند رشته ای متشکل از 125 مهندس ، مدیر برنامه و مدیران ارشد در سه کشور را ایجاد و هدایت کرده است. وی پیش از Productiv ، معاون مهندسی Postmates بود ، جایی که هدایت تیم مهندسی جهانی را بر عهده داشت. وی پیش از این سمت مدیر توسعه نرم افزار در آمازون و eBay را داشت. وی همچنین به عنوان مدیر مهندسی عمومی در مایکروسافت کار کرده است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir