[ad_1]

در یک بازار کاملاً رقابتی ، یک رابطه قوی با حامیان مالی می تواند به شما کمک کند در حرفه شغلی خود پیشرفت کنید. در اینجا نکات من در مورد چگونگی ساده و موفقیت آمیز بودن فرآیند آورده شده است.

تصویر: XtravaganT - stock.adobe.com

تصویر: XtravaganT – stock.adobe.com

ظهور فناوری ابری باعث شده است که نقش رهبری فناوری اطلاعات برای سازمانها بسیار مهم باشد. این رهبران به ایجاد یک مجموعه فناوری قدرتمند ، امکان پذیر کردن مصرف کنندگان در سراسر تجارت ، تحریک نوآوری و تسریع در برنامه های دیجیتال متکی هستند. من کاملاً از این واقعیت آگاه هستم که تعداد بیشتری از متخصصان IT در حال رقابت برای دستیابی به موقعیت های رهبری هستند. خوشبختانه ، حامیان مالی می توانند به شما کمک کنند در بازارهای شلوغ و برجسته ای برجسته شوید ، به ویژه در زمانی که رویدادهای شبکه شخصی بسیار قدیمی هستند.

اشتباه گرفتن یک حامی مالی با یک مشاور آسان است – من می دانم که من این کار را در ابتدا انجام دادم. در حالی که یک مربی می تواند به شما در افزایش شایستگی یا تجربه شما کمک کند ، یک اسپانسر می تواند با صحبت به صورت فرصت طلبانه برای شما در داخل و خارج از سازمان شما ، در پیشرفت حرفه خود کمک کند. حامی مالی بیش از یک مرجع ، آماده است تا شهرت خود را به شما بدهد ، به شما کمک کند در معرض دید و دید قرار گیرید ، و اطمینان حاصل کنید که نام شما در هنگام دسترسی به یک نقش ارشد فناوری اطلاعات یا یک پروژه بسیار مشهور ، اولویت دارد.

یافتن اسپانسر مناسب

شکی نیست که اسپانسرها می توانند منبع مفیدی برای متخصصان فناوری اطلاعات باشند که می خواهند به سطح بالاتری بروند ، اما یافتن یک حامی مالی مناسب – به ویژه در محیط کار از راه دور امروز – می تواند یک وظیفه دلهره آور باشد. برای ساده و موفقیت آمیز بودن فرآیند ، روشهای اصلی زیر را در نظر بگیرید:

  • با شرکت خود شروع کنید. بررسی کنید آیا شرکت شما برنامه حمایت مالی رسمی دارد که می توانید در آن شرکت کنید. اگر برنامه رسمی وجود ندارد ، نگران نباشید. چندین مدیر ارشد شرکت خود را که با آنها یا قبلاً رابطه دارید یا می خواهید از یک پروژه یا ابتکار عمل پشتیبانی کنید ، شناسایی کنید. این می تواند یک رهبر در سازمان شما باشد ، یک مدیر عامل در یک تیم متفاوت ، یا حتی یک عضو هیئت مدیره شرکت.
  • دست خود را بالا بیاورید. هنگامی که یک رهبر ارشد را شناسایی کردید ، ببینید آیا آنها پروژه یا برنامه خاصی دارند که بتوانید پشتیبانی کنید. شاید این حامی بالقوه در حال انجام یک پروژه جدید خارج از موقعیت شما ، نظارت بر گروهی از منابع کارمندان یا مشارکت در یک فعالیت خارجی مانند خیریه یا ابتکار CSR باشد. پروژه و اهداف حامی بالقوه خود را بشناسید ، سپس دست خود را بلند کنید تا یک نقش رهبری را به عهده بگیرید که انعطاف پذیری و توانایی شما برای فراتر رفتن از منطقه راحتی شما را نشان می دهد. اولین حامی من به دنبال ایجاد یک تیم ببر برای تعریف مجدد فروش در شرکت ما بود ، پروژه ای که کاملا از عهده من خارج بود. من داوطلب شدم ، انعطاف پذیری و اخلاق کاری خود را نشان دادم و با اسپانسری که به من کمک می کند در آینده به من کمک کند ارتباط برقرار کردم.
  • رسمی کنید پس از نشان دادن توانایی های خود ، با اسپانسر احتمالی خود تماس بگیرید تا نظرات آنها را دریافت کنید. یک جلسه مجازی را تنظیم کنید که در آن بتوانید اهداف شغلی خود را به اشتراک بگذارید ، به آنها بگویید که به دنبال اسپانسر هستید و از آنها بخواهید که آیا دوست دارند برای پروژه ها یا فرصت های آینده در نظر گرفته شوند.
  • گسترش خارجی. برای رهبران ارشد فناوری اطلاعات که می خواهند رزومه کاری خود را گسترش دهند یا به سمت نقش های اجرایی بروند ، اولویت بعدی کار با یک حامی خارجی است. این حامیان مالی به شما کمک می کنند تا شبکه ای خارج از کارفرمای فعلی خود ایجاد کنید و ممکن است فرصت های خارجی را پیشنهاد دهید که در آن می توانید داوطلب شوید و با دیگر مدیران ارشد ، مانند سازمان های صنعت مرتبط با صنعت یا سازمان های غیرانتفاعی ملاقات کنید. پس از حضور ، یک نقش رهبری را بر عهده بگیرید و شروع به ایجاد رابطه با یک مدیرعامل کنید که می تواند به عنوان یک راهنما در آینده باشد.

بیایید آن را بشماریم

در یک بازار کاملاً رقابتی ، یک رابطه قوی با حامی مالی می تواند تفاوت بین شما و یک کاندیدای واجد شرایط دیگر باشد. ابتکار عمل را بر عهده بگیرید و حامیان مالی را در داخل و خارج از سازمان خود شناسایی کنید. آماده باشید تا پروژه ای را که بسیار قابل مشاهده است ، کار کنید ، برنامه ای را که خارج از حوزه تجربه شما است کار کنید یا دست خود را برای یک نقش رهبری در یک کمیته خارجی بلند کنید. به حامیان مالی آینده کمک کنید تا توانایی های بالقوه شما را ببینند و از رسمیت بخشیدن به روابط خود نترسید ، حتی اگر فعلاً این تعاملات کاملاً مجازی باشد.

در عین حال ، فرصت استفاده از اسپانسر شخص دیگری را فراموش نکنید. به عنوان مثال ، هنگامی که من عضو هیئت مدیره AnitaB.org بودم ، من ریاست کمیته ای را بر عهده داشتم که در آنجا شاهد مهارت های قوی رهبری یکی از اعضای تیم بودم ، که سپس او را برای نقش هیئت مدیره توصیه کردم. هنگامی که من برای سمت هیئت مدیره شرکتی در نظر گرفته شدم ، پس از آنکه در دوره نظارت بر کمیته مهارت های رهبری خود را مشاهده کردم ، یک حامی از AnitaB.org به عنوان راهنما خدمت می کرد.

حامیان مالی نقش مهمی در پیشرفت شغلی من داشته اند و من خوشحالم که به دیگران در صنعت کمک می کنم تا به قله های جدیدی برسند ، به ویژه در زمانی که نقش های سطح بالای IT برای موفقیت در تجارت فردا بسیار مهم هستند.

آنا پینچوک مدیر ارشد توسعه آناپلان است و متمرکز بر مقیاس گذاری فرصت های کلیدی و تحریک رشد از طریق راه حل ها ، مشارکت ها ، بازاریابی و ابتکارات بین شرکت برای حمایت از تمایز آناپلان و امکان رشد طولانی مدت است. قبل از پیوستن به آناپلان ، آنا یک تجارت چند میلیارد دلاری را با تمرکز بر نوآوری در فن آوری و مدل های تجاری پیرامون ابر ترکیبی ، مدیریت اطلاعات ، تجزیه و تحلیل و خدمات انجام می داد. او رئیس و مدیر کل HPE Pointnext ، تجارت خدمات HPE ، مدیر ارشد محصولات در Veritas بود و 15 سال را در نقش های مختلف در Cisco Systems گذراند.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir