[ad_1]

دستیابی به زباله محصول صفر بسیار دشوار است ، اما نزدیک شدن به آن امکان پذیر است. در اینجا چند تاکتیک آورده شده است.

امروزه یکی از مهمترین موانع شرکتهای فناوری ، میزان زمان صرف شده برای تولید محصولاتی است که هیچ راه به جایی نمی برد. طبق گفته های گروه Standish ، تقریباً نیمی از ویژگی های نرم افزار هرگز در واقع توسط مشتریان استفاده نمی شود. این هم از دست دادن قابل توجه محصول و هم از منابع مورد استفاده برای ایجاد آن است. این ضایعاتی است که هیچ سازمانی توانایی پرداخت آن را ندارد ، خصوصاً در بازار رقابتی که نوآوری در فن آوری به سرعت و با خشم اتفاق می افتد.

تصویر: Pixel Shot - stock.adobe.com

تصویر: Pixel Shot – stock.adobe.com

اگر مشتریان به محصولی احتیاج نداشته باشند و از محصولی استفاده نکنند ، نه تنها هدر دادن آن است بلکه نشانگر این است که ممکن است یک شرکت ارزش واقعی برای آن مشتری ایجاد نکند. و این همان جایی است که شرکت ها می توانند شکست بخورند.

اما چگونه می توان از هدر رفتن محصولات به عنوان یک سازمان جلوگیری کرد؟ هر محصولی که تاکنون ایجاد شده احتمالاً برای ایجاد ارزش طراحی شده است – و با این حال اکثر آنها چنین کاری نمی کنند. توسعه یک محصول به سادگی شناسایی سود کوتاه مدت با بازار موجود یا نیاز مشتری و سپس ایجاد یک محصول فعال برای رفع آن نیست. هر رهبر IT این را می داند. با این حال ، چیزی که بسیاری از رهبران ممکن است از آن اطلاع نداشته باشند این است که دقیقاً چگونه می توان از توسعه محصول ناب برای ایجاد یک محیط محصول بی نظیر استفاده کرد. عوارض زیادی وجود دارد – هیچ پاسخی یا راه حلی برای این مشکل قدیمی وجود ندارد.

برنامه ریزی و چشم انداز محصول

آنچه آنها می گویند درست است: برنامه ریزی همه چیز است. ایجاد و پایبندی به یک نقشه استراتژیک محصول به صورت روزانه یکی از اولین اقداماتی است که شرکت ها می توانند در جهت موفقیت خود و جلوگیری از ناکارآمدی و ضرر در محصول انجام دهند. شناسایی یک نیاز بازار و نه یک روند داغ ، نقطه شروع خوبی است ، اما رهبران باید این موضوع را با تعریف بلند مدت چشم انداز محصول پیوند دهند. چشم انداز بلند مدت برای حفظ مسیر سازمان ، ارائه یک قطب نمای واقعی به آن و کمک به آنها در جلوگیری از ویژگیهای ردیابی جانبی که ممکن است از این چشم انداز وسیع پشتیبانی نکند ، استفاده می شود.

تعیین اهداف میان مدت نیز از جنبه های مهم توسعه محصول است. در حالی که رشد باید در درجه اول این اهداف باشد ، شرکت ها باید تعیین کنند که چه زمانی این اهداف را تعیین می کنند اگر این اهداف را از چشم اندازهای طولانی مدت دور کند. دستیابی به این تعادل در تعیین اهداف برای حفظ سناریوهای محصول بدون زباله بسیار مهم است. اهداف میان مدت که با چشم انداز بلند مدت همسو نیستند ، بدون شک چشم انداز رشد فوری وسوسه انگیز هستند ، شرکت را از مسیر خود هدایت می کند.

در مورد ابتکارات و تاکتیک های کوتاه مدت ، آنها باید با اهداف میان مدت و همچنین چشم انداز بلند مدت مرتبط باشند. بهترین روش برای تعیین اینكه این مورد چگونه به نظر می رسد ، جدا كردن نیاز مشتری از درخواست مشتری است. ممکن است کالای یکبار مصرف برای اکثر مشتری ها ارزش نداشته باشد و استفاده از محصول کم باشد. این هدر دادن است. یافتن راهی برای جابجایی بین نیازها و درخواست ها برای همسان سازی با نقشه راه بزرگتر محصول بسیار مهم است.

اقدام کردن

بخشهای زیادی در یک شرکت وجود دارد ، اما آنها اغلب بسته هستند ، جایی که تیم محصول ممکن است با گروههای دیگر سازمان ارتباط برقرار نکند. شکستن این سیلوها برای یک محصول موفق و بدون زباله کلیدی است.

ارتباط و برقراری ارتباط با تیم های فروش و بازاریابی برای رهبران IT که به آینده محصولات خود نگاه می کنند بسیار حیاتی است. ارتباط مستقیم و مکرر از تیم محصول ایده بهتری را برای تیم های بازاریابی و فروش از نظر نحوه فروش و فروش محصول به گونه ای نشان می دهد که ارزش آن را به عنوان یک راه حل برای یک مشکل نشان دهد ، نه فقط به عنوان یک محصول واحد. علاوه بر این ، ترکیب تیم های فروش ، موفقیت مشتری و بازاریابی در بخشهایی از توسعه محصول می تواند به طور موثر در تست بهتر ، بهبود و در نهایت اعتبارسنجی محصول موثر باشد. چرخه بازخورد (همچنین از طرف مشتریان) که منجر به اعتبار محصول می شود نان و کره برای دستیابی به یک محصول بدون زباله است.

در پایان ، یک محصول خوب فقط شرکت را تاکنون به ارمغان می آورد. اطمینان از کارآیی در توسعه محصول ، آوردن ابتکارات محصول به یک نقشه راه طولانی مدت و آوردن تجربه متنوع و بیشتر در روند توسعه محصول ، به عنوان پایه ای برای ایجاد کالایی مورد استفاده و موفقیت قرار می گیرد. دستیابی به زباله محصول صفر بسیار دشوار است ، اما نزدیک شدن به آن امکان پذیر است. استفاده از برخی از تاکتیک های توضیح داده شده در بالا و پایبندی به آنها زمینه خوبی برای قرار دادن هر تیم از محصولات در مسیر درست به جلو است.

Lior Sion بنیانگذار و مدیر فنی شرکت بیاور، فناوری SaaS که سرعت و ظرفیت تحویل مشتری و تجربه مشتری را در مقیاس بهبود می بخشد. پیش از آن ، لیور مدیر عامل GetTaxi و Clarizen بود. او یک کارآفرین زنجیره ای با سالها تجربه و دانش فنی در زمینه اختلال در تأمین است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir