چگونه CarParts.com از استراتژی AIOps هنگام مقیاس گذاری استفاده می کند


بازار جدید تجارت الکترونیکی قطعات خودرو با تغییر سریع در زیرساخت IT خود ، هنگامی که مدیریت جدید برنامه های رشد را در حال حرکت منتشر کرد ، با تغییر سریع در زیرساخت IT خود مواجه شد.

تغییر در C-suite CarParts.com منجر به استراتژی جدیدی شده است که از AIOps برای کمک به خرده فروشان آنلاین قطعات خودرو برای رشد بیشتر استفاده می کند.

یوجین کوزیلوفسکی ، معاون ارشد مهندسی نرم افزار CarParts.com ، می گوید هنگام فروش قطعات خودرو شرایط پیچیده ای وجود دارد که ممکن است انواع دیگر تجارت الکترونیکی با آنها روبرو نشود. وی می گوید CarParts.com با بیش از 50،000 SKU مختلف قطعات خودرو کار می کند. كوششلوفسكی گفت: “علاوه بر این ، ما باید با نحوه استفاده از این قطعات مقابله كنیم.” این ممکن است شامل کمک به مشتریان در یافتن قطعات خاصی باشد که برای ساخت ، مدل و سال آنها طراحی شده است.

تصویر: روز خوبی داشته باشید - stock.adobe.com

تصویر: روز خوبی داشته باشید ؟؟ stock.adobe.com

شرکت وی از پلتفرم نظارت New Relic به عنوان بخشی از انتقال به استراتژی AIOps استفاده می کند که نظارت بر منابع خود را در حالی که تعمیرات اساسی IT در حال انجام است ، افزایش داده است.

کووشیلوفسکی می گوید شرکت وی که در گذشته به عنوان شبکه قطعات خودروی ایالات متحده شناخته می شد ، در بن بست قرار داشت. تغییر مدیریت در سال 2019 ، لو پاکر را به عنوان مدیر عامل و دیوید منیان را به عنوان مدیر عامل و مدیر عامل شرکت منصوب کرد. کووشیلوفسکی گفت که همراه با سایر استخدام ها و تغییرات ، این شرکت می خواست مدیریت حضور شبکه خود را ساده و به روز کند. وی گفت: “ما بر روی یک چرخش کامل متمرکز شدیم.” “ما برای راه اندازی مجدد سایت کار کرده ایم ، بنابراین بسیار بهتر به نظر می رسد. ما سیستم هایی را ایجاد کرده ایم که صفحات خیلی سریع بارگیری می شوند. “

در ژوئیه گذشته ، این شرکت نام خود را به CarParts.com تغییر داد و تمرکز خود را بر روی رانندگان روزمره که برای بازگشت به جاده نیاز به قطعات دارند ، تمدید کرد.

کووشیلوفسکی می گوید ، استفاده از AIOps به CarParts.com کمک کرده است تا در ادامه وضعیت مقیاس سازی و به روزرسانی ، مهاجرت و انتقال سیستم ، وضعیت بهتری داشته باشد. وی می گوید: “ما در حال حاضر بر روی اجرای ابر داخلی خود تمركز كرده ایم و از سیستم هایی استفاده می كنیم كه به ما این اجازه را می دهند كه خودمان ظروف را راه اندازی كرده و بلافاصله خارج از سایت بایگانی كنیم.”

به عنوان بخشی از این چرخش ، کووشیلوسکی می گوید این شرکت سازمان فناوری اطلاعات و عناصر یکپارچه خود را در زیرساخت های خود بررسی کرده است. این س questionsالاتی را در مورد حفظ ثبات سیستم ها با رشد شرکت ایجاد کرد. او می گوید: “بیشتر این کارها مربوط به ساختن خدمات خرد برای انتزاع چیزها ، راه اندازی یک لایه جلویی کاملاً جدید برای ارائه وب سایت ها بود.”

كوششلوفسكی گفت ، CarParts.com از استفاده از ماشین آلات در یك مركز داده به سمت انتقال به ابرشناسان سوق پیدا كرده است ، با استفاده از ارائه دهندگان ابری بزرگ برای پشتیبانی از خدمات مختلف در مناطق مختلف. وی گفت: “همه این دو سال گذشته بود.” “ما در مورد جنبش های گسترده و گسترده در سازمان صحبت می کنیم.”

وی گفت CarParts.com اکنون دارای 200 ماشین مجازی و حدود 6000 کانتینر است که بیش از 200 ریز سرویس کار می کنند. “این تقریباً دو برابر دو سال پیش است.”

كوششلوفسكی گفت كه استفاده از سكوی نظارت New New و سایر منابع به شركت كمك كرده است تا اطمینان حاصل كند كه چنین انتقالی كار می كند. وی می گوید که این کمک به CarParts.com در ساخت داشبورد و نمای سیستم است. برخی از مزایایی که شرکت وی از طریق New Relic دیده است شامل امکان انتقال از یک سرویس به سرویس دیگر به طور یکپارچه و انتقال از لایه مرورگر به پایین به پایگاه داده است. Kovshilovsky می گوید New Relic دیدن آنچه در سیستم اتفاق می افتد را آسان تر کرده است.

کووشیلوفسکی گفت ، منابع AIOps که اکنون CarParts.com استفاده می کند می تواند به مجموعه شرکت برای رشد سالهای آینده کمک کند. “وقتی این ویژگی را فعال کردیم ، میزان پیگیری تیم Ops ما کاهش یافت. سر و صدا را کم کردیم. “

وی گفت ، به جای اینکه تیم فناوری اطلاعات فقط با یک ماشین که بار CPU زیادی را نشان می دهد ، معامله کند ، می توان توجه را به موضوعات با اولویت بالاتر معطوف کرد ، مانند سه سیستم وابسته به هم که دارای تخریب هستند. “حتی اگر این یک سیستم تولید نباشد ، برای تجارت مهم است.” کووشیلوسکی گفت که وب سایت ، مدیریت انبار و سیستم های دفاتر پشتیبان باید همیشه کار کنند ، زیرا این شرکت به فعالیت 24-7 تبدیل شده است.

با مشاهده از طریق AIOps ، او می گوید که هشدارهای ناهنجاری را می توان سریعتر ردیابی ، ردیابی کرد و تأثیرات بالقوه را در یک مکان به جای عبور از چندین صفحه مختلف ارزیابی کرد. كوششلوفسكی گفت: “این به ما اجازه داده است كه بدون تأمل در مورد تأثیر آن بر بودجه عملیاتی خود ، بر روی فناوری و زیرساخت ها تمركز كنیم.”

کووشیلوفسکی گفت ، استفاده از AIOps به CarParts.com فرصتی داد تا استعداد فناوری اطلاعات خود را از بین ببرد تا با ادامه کار شرکت ، کارایی بیشتری داشته باشد. وی گفت ، در سال های گذشته ممکن است لازم باشد شرکت به فکر افزودن سرورها ، کانتینرها یا ریز سرویس های بیشتری باشد و سپس نحوه کار آنها را با هم بررسی کند. این ممکن است به معنای آموزش بیشتر تیم ها برای درک نحوه اتصال ریز سرویس ها باشد. کووشیلوسکی گفت: “اکنون من می توانم همان تیم عملیاتی را حفظ کنم و می دانم که آنها می توانند بار بسیار بیشتری نسبت به قبل را تحمل کنند.”

برای اطلاعات بیشتر ، این داستان ها را دنبال کنید:

آیا DevSecOps برای انجام کار نیاز به نظارت دارد؟

هرناندز IBM درباره آینده اندازه گیری AIOps و ROI بحث می کند

AIOps ، DevSecOps و فراتر از آن: بررسی جنبه های جدید DevOps

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری خود را آغاز کرد ، و به انجمن راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان فریلنسر برای این موارد فعالیت کرد. سایت ها به عنوان .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>