[ad_1]

رهبران فناوری اطلاعات در اصلاح نقاط کور – مسائل تجاری و فناوری که فقط فراتر از دیدگاه اولویت باقی مانده اند – که در معرض همه گیر قرار گرفته اند ، نقش اساسی داشته اند.

اعتبار: وکتور کیف از طریق Adobe Stock

اعتبار: وکتور کیف از طریق Adobe Stock

این تجارت آنچه را می توان به عنوان آزمایش استرس یک بار در نسل در طی همه گیر COVID-19 مشاهده کرد. با به هم خوردن زنجیره های تأمین ، تعدیل مجدد بودجه ها و پراکنده شدن نیروی کار ، و با سرعت دیگری سازگار شدند ، همه جنبه های تجارت با فشارهای جدیدی روبرو شدند.

نقاط کور – مسائل تجاری و فناوری که کمی فراتر از دیدگاه اولویت آینده باقی مانده اند – ناگهان به ضروریاتی عملیاتی تبدیل شده اند که برای بقای تجارت و زیرساخت های فناوری آن نیاز به اصلاح دارند ، چه رسد به رشد. رهبران فناوری اطلاعات نقش مهمی در پرداختن به این مسائل دارند ، به ویژه در رابطه با نحوه برخورد مشاغل داخلی ، تداوم خدمات و مدیریت خدمات ابری.

همکاری بین امور مالی و فناوری

قبل از COVID ، بسیاری از شرکت ها به صورت بسته و با مرزهای بین تصمیمات مالی و فناوری کار می کردند. هر بخش متمرکز بر چگونگی دستیابی به هدف هزینه های مالی برای سه ماهه بعدی و اجرای SLA ها ، این اولویت ها به طور مستقل در نظر گرفته شدند و از نظر یکدیگر نیستند.

همکاری بین دفاتر CIO و CFO در طی همه گیری این نقطه کور را اصلاح کرد. سال گذشته لزوماً نشان داده است كه وقتی این دفاتر اولویت های خود را تركیب كنند و در كنار هم به دنبال فرصت هایی برای افزایش كارآیی و مدیریت هزینه ها باشند ، می توان به سود بیشتر شركت دست یافت.

موقعیت مکانی منحصر به فرد این است که کل شرکت را برای بهبود قابلیت های فن آوری بررسی کند: فرصت های درآمد ، افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه. همکاری CIO و CFO فرصت هایی را برای بهبود نحوه استفاده از فضای اداری ، نحوه و زمان خرید نرم افزار و محل و سخت افزار در اختیار شما قرار می دهد ، به ذکر چند مورد. هنگامی که CIO و CFO با هم همکاری می کنند تا این پیشرفتها را پیدا کنند و آنها را اجرا کنند ، یک شرکت با کارآیی بیشتری کار می کند ، در حالی که آنها رویکردی مبتنی بر دپارتمان دارند.

در حالی که نظارت و اندازه گیری هزینه های سخت افزار و نرم افزار مطابق با عملکرد شرکت نسبتاً آسان است ، اما اجرای پروژه های IT در سال گذشته به کانون همکاری CFO ها و فناوری اطلاعات تبدیل شده است. در چنین فضای بی ثبات تجاری ، پروژه ها باید برای شرکت ارزش داشته باشند و محاسبه این مقدار به CIO و CFO نیاز دارد تا به محض اجرای پروژه ، ارزش دقیق را محاسبه کرده و نتایج را اندازه گیری کنند.

با تکمیل دیدگاه های یکدیگر ، IT و CFO در کنار یکدیگر برای یافتن فرصت های کاهش هزینه که تأثیری در رضایت مشتری ندارند بهتر مسلح هستند. این مشارکت برای اطمینان از یک راه حل مالی بالقوه که می تواند به نفع شرکت باشد ، تأثیری بر خدمات مشتری ندارد بسیار مهم است.

برای شرکتهایی که به چنین سیلوهایی روی آورده اند ، همکاری نزدیکتر بین امور مالی و فناوری اطلاعات تعدیل منقضی است که احتمالاً پس از بحران فعلی ادامه خواهد داشت و همچنان بخشی از هر استراتژی تجاری خواهد بود.

تداوم خدمات از طریق پیوستار

قبل از همه گیری ، معمولاً دورکاری فقط برای بخشی از کارمندان شرکت اعمال می شد و اغلب تکرار می شد. تیم های IT عادت داشتند LAN / VLAN را در دفاتر نظارت کنند ، با تابلوهایی که به آنها امکان مدیریت ظرفیت و استفاده از نیروی کار خود را در محل می دهد. از آنجا که دو سوم کارمندان اکنون از راه دور کار می کنند ، بسیاری از این دستگاه های شبکه مورد استفاده قرار نمی گیرند زیرا شبکه های خانگی کارگران از راه دور بیشترین بار را به دوش کشیده اند.

کارگران از راه دور که در حاشیه بودند اکنون نیاز به تمرکز و توجه قابل مقایسه ای دارند که برای نیروی کار در محل اعمال می شود. برجسته در کانون توجه ، IT مسئولیت جدیدی را به عهده گرفته است تا اطمینان حاصل کند که کارگران از راه دور می توانند به طور یکپارچه به شبکه شرکتی متصل شوند و VPN ها به یک بازیگر برجسته تر در شبکه تبدیل شده اند که دسترسی امن به شبکه های شرکتی را فراهم می کند.

با داشتن ده ها هزار کاربر به طور همزمان از جلسات VPN برای دسترسی به برنامه های مهم تجاری ، تیم های فناوری اطلاعات باید بتوانند نقاط اشباع دستگاه را ببینند ، زیرا اشباع می تواند بر دسترسی کاربر نهایی به برنامه ها تأثیر بگذارد. اکنون بیشتر تیم های IT به راه حل های نظارت بر شبکه روی آورده اند تا فعالیت VPN را در طول زمان تجسم کنند ، هم از نظر جغرافیایی و هم از سطح یک دستگاه عیب یابی منفرد. با مشاهده نوسان فعالیت در ساعات کاری و همبستگی تعداد جلسات VPN با عملکرد برنامه ، IT را قادر می سازد تا برای بهینه سازی ظرفیت در یک محیط ترکیبی جدید برنامه ریزی کند.

برای خدمت رسانی موثر به یک نیروی کار از راه دور ، اطمینان از عملکرد بهینه برنامه های داخلی نیز بسیار مهم است. با حضور افراد کمتر در سایت ، باید توجه بیشتری به شرایط محیطی اتاق سرور ، آزمایشگاه های QA و مراکز داده داده شود. یک اتاق سرور که میزبان بسیاری از برنامه های داخلی مهم برای کسب و کار است ، ممکن است مستعد خرابی خنک کننده باشد.

شرکت ها دریافته اند که عصر نیروی کار از راه دور و ترکیبی نیاز به مدیریت مستمر فناوری اطلاعات دارد و به یک نگاه متعادل و جامع از شبکه و کارایی زیرساخت های مورد نیاز فضای جدید کسب و کار ما روی آورده اند.

نظارت بر برنامه های ابری

همراه با سرعت سریع تغییر تجارت در طی همه گیر شدن ، برنامه ها و خدمات به خارج از تاسیسات محلی و در محیط میزبان ابر ادامه می دهند. این بدان معناست که بیشتر خدماتی که تجارت به آنها متکی است از قبل از قابلیت نظارت و عیب یابی شبکه های تجاری خارج از محدوده سنتی هستند. یک نقطه کور حساس که اکنون بسیاری از شرکت ها به آن روی آورده اند.

از آنجا که کارگران از راه دور به طور فزاینده ای به برنامه های میزبان ابر دسترسی دارند ، درک نحوه کار و اجرای این برنامه ها به یک وظیفه جدید تبدیل شده است. به عنوان مثال اگر کارمندی در دسترسی به Office365 مشکل دارد ، برای IT ضروری است که بفهمد مشکل در کجاست ، روش مناسب عیب یابی را دنبال کند یا اگر ISP از خارج از فایروال مشکل است ، از ISP بخواهد راه حلی ارائه دهد. اکنون تیم های IT در حال مشاهده بیشتر در سرویس های Cloud / SaaS برای شناسایی ، تجزیه و تحلیل و حل سریع مسائل ، اولویت بندی برنامه های حیاتی و دریافت هشدارهای عملکرد بی درنگ هستند.

بسیاری از رهبران فناوری اطلاعات به ابزارهای تشخیص مسیر شبکه در زمان واقعی مراجعه کرده اند که می تواند مکانی را که ترافیک برنامه در شبکه های خصوصی و عمومی به ابر منتقل می شود شناسایی و کنترل کند. ابزارهای تجزیه و تحلیل همچنین می توانند به نظارت بر برنامه های آفلاین کمک کنند. با استقرار یک عامل تجزیه و تحلیل در یک ابر عمومی یا دفتری به دور از سایت میزبان ، می توانید قابلیت دسترسی ، در دسترس بودن و عملکرد را از دید شخصی آفلاین کنترل کنید.

هیچ مشاغلی وقفه های ناشی از COVID-19 را انتخاب نمی کند. اما واقعیت این است که این تجربه بسیاری از شرکت ها را مجبور به دیدن و اصلاح نقاط کور قابل توجه در ویژگی های تجاری و فناوری کرده است. به این ترتیب ، آنها تحول شتاب یافته شرکت را پذیرفتند که دستیابی و مدرنیزه کردن رویکرد آنها به فناوری قبل از منحنی ممکن است چندین سال طول بکشد.

مایکل کانتور مدیر ارشد اطلاعات در Park Place Technologies است. وی ضمن تضمین جهانی سازی و امنیت سیستم های پارک پلاس با ادامه فعالیت شرکت ، تحویل ابتکارات فناوری را برای بهبود توانایی های داخلی پارک پلاس و مشتریان هدایت می کند.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فناوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir