[ad_1]

مطالعه انجام شده توسط Accenture نشان می دهد که برخی از سازمان ها هنوز بیشتر استراتژی های ابری خود را درک نکرده اند.

بر اساس گزارشی که توسط Accenture منتشر شده است ، رهبری در برخی از مشاغل همچنان برای بدست آوردن بیشترین بازده سرمایه گذاری از استراتژی های ابری خود تلاش می کند. در مورد تغییر مالیات و برنامه هایی برای افزایش استفاده از چنین منابعی اغلب در محیط IT صحبت می شود ، اما ممکن است مزایای مورد انتظار دست نیافتنی باشد. اگرچه بسیاری از سازمان ها قصد دارند سرمایه گذاری خود را در فضای ابری در سال 2021 و بعد از آن افزایش دهند ، اما با این وجود استفاده حداکثری از منابع ابری برای برخی می تواند یک چالش باشد.

Accenture برای گزارش خود از 750 نفر از متخصصان ارشد بازرگانی و فناوری اطلاعات از شرکت های بزرگ 17 کشور و نمایندگی 11 صنعت تحقیق کرده است. نتایج نشان می دهد که فقط 37٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشته اند که به طور کامل به نتایجی که از استفاده از ابر انتظار داشتند دست یافته اند که در مقایسه با گزارش سال 2018 در این مورد 2٪ افزایش دارد. حدود 45٪ از پاسخ دهندگان به نظرسنجی فعلی از نتایج خود در ابر بسیار راضی هستند. فقط 29٪ از پاسخ دهندگان كاملاً مطمئن هستند كه ابتكارات مهاجرت ابري آنها مقدار مورد نظر را در بازه زماني مورد انتظار تحويل خواهد داد.

تصویر: adam121 - stock.Adobe.com

تصویر: adam121 – stock.Adobe.com

دلایل زیادی وجود دارد که باعث شود شرکت ها احساس کنند استراتژی ابری آنها از اهداف مورد نظرشان بالاتر رفته است. Karthik Narain ، رهبر جهانی Accenture Cloud First ، می گوید روشی که سازمان ها با استفاده بیشتر از ابر به همه گیری پاسخ داده اند و آنچه همتایان آنها شاهد آن بوده اند ، به آگاهی و درک ابر کمک کرده است. سطح جدید وی گفت: “هنگامی كه آنها می خواستند به تغییر هزینه های سرمایه ای به OpEx بیشتر (هزینه های عملیاتی) نگاه كنند ، در مورد ابر ابر فكر كردند.”

نارین گفت ، شرکتهایی که به مزایای بالقوه مهاجرت ابر شک دارند ممکن است در طی همه گیری وضوح جدیدی پیدا کرده باشند ، زمانی که نیازهای عملیات از راه دور ابر را در کانون توجه قرار می دهد. وی گفت: “من فکر نمی کنم پس از COV ، ابر جامعی که می تواند ایجاد کند منفی وجود دارد.”

نارین می گوید مشاغل می توانند سه مرحله برای دیدن نتایج بهتر از استراتژی ابر بردارند:

  • سازمان ها باید بررسی کنند که آیا عملیات بسته به نیازها و نیازهای تجاری انعطاف پذیری برای افزایش یا کاهش به آنها می دهد یا خیر.
  • سپس آنها باید بررسی کنند که آیا می توانند با سرعت کار کنند.
  • سازمان ها باید بررسی کنند که آیا می توانند به طور مداوم در مورد تجارت خود تجدید نظر کنند یا خیر.

ناراین گفت: “آمازون به عنوان یک کسب و کار نمونه ای از کشف مداوم تجارت سنتی یا ایجاد یک تجارت کاملاً جدید است که وجود ندارد.” او روش های آفتاب پرست آمازون را به فرهنگ داده محور آن نسبت می دهد ، که به سرعت نوآوری می یابد.

استعدادها و مهارت های درونی نیز فاکتورهای مهم اما دست کم گرفته شده ای هستند که بر اثربخشی استراتژی های ابر تأثیر می گذارند. او می گوید: “ما تقریباً در مورد هر استعداد ، فن آوری و فرصت مدیریتی در مورد استعداد ، آموزش و مدیریت تغییر صحبت كردیم ، اما این كاملاً متفاوت است.” همانطور كه ​​مشاغل به ابر مهاجرت می كنند ، شتاب می گیرند ، رشد می كنند و نوآوری می كنند ، نیروی كار آنها به یك تمیز تبدیل می شود نارین می گوید: یک محیط جدید که ممکن است آنها از محل کار کد مطلع نشوند. “آموزش نحوه استفاده از تمام سرویس هایی که سیستم ها در ابر استفاده می کنند ، تغییر بزرگی است.”

وی می گوید ، این تغییر شامل ترک برخی عادت ها و کنار گذاشتن برخی وظایف است. نارین گفت: “شما مجبور نیستید هر قطعه کد را بنویسید یا مجبور نیستید انواع مختلفی را ایجاد کنید.” “چندین فرصت در فضای ابری موجود است که فروشندگان اکوسیستم قبلاً روی آنها سرمایه گذاری کرده اند.” او می گوید که همچنین فرصت دارد با ابر برای تجارت و فناوری اطلاعات با هم در یک سیستم عامل نوآوری کنند ، وضعیتی که ممکن است عادت نکرده باشند. .

نارین گفت: پیچیدگی و بزرگی چنین تغییراتی در یک فضای کاملاً جدید ، اگرچه در مواقع بحرانی ، به لطف همه گیری ، می تواند پیشرفت را یک کار بزرگ به نظر برساند. بخشی از راه حل ممکن است ادامه کار برای کشف آنچه ابر ارائه می دهد باشد. او می گوید برخی از سازمان ها در تلاشند انگشتان خود را در ابر فرو ببرند با استفاده از سیستم های ساده و / یا برنامه های غیر حیاتی که می توانند نتایج ملموس پذیرش کامل ابر را تضعیف یا پنهان کنند. نارین گفت: “هرچه بیشتر استفاده کنید ، بیشتر از ابر استفاده می کنید ، ارزش بهتری از آن می گیرید.” “اعتماد کنید که ابر برای بدست آوردن مقدار باید مقیاس بندی شود.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی ابر ، این داستان ها را دنبال کنید:

جایی که هزینه های ابر می تواند در سال 2021 و پس از همه گیری افزایش یابد

آیا مهاجرت ابر مبتنی بر همه گیری شما پایدار است؟

مطالعه: مهاجرت ابرها شتاب بیشتری می گیرد

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری را آغاز کرد ، و به جامعه راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس و به عنوان یک فریلنسر برای سایتهایی از جمله. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir