[ad_1]

جلسات کنفرانس نشان می دهد که شرکت های متوسط ​​هزینه ها و عدم اطمینان راجع به ابر را در مقابل صرفه جویی در زمان و کارایی بالقوه ارزیابی می کنند.

در کنفرانس مجازی Gartner 2020 در زمینه زیرساخت های فناوری اطلاعات ، عملیات و استراتژی های ابری ، مایک چیسک ، معاون تحلیلی در تیم تحقیقاتی سازمانی متوسط ​​گارتنر ، برخی از عوامل اصلی و ضدعفونی کننده را که بر پذیرش ابر تأثیر می گذارد ، بررسی کرد. شرکت ها

بر اساس تحقیقات گارتنر ، در حال حاضر تنها 10٪ از بودجه های متوسط ​​فناوری اطلاعات به ابر اختصاص یافته است. سیسک گفت که میانگین ها معمولاً دارای یک محیط وراثتی غنی هستند که اغلب هنوز در منابع ابری فرو نمی روند. محدودیت هایی که چنین سازمان هایی با آن روبرو هستند ممکن است شامل محدودیت های کارکنان ، معماری ابر و تیم های مهندسی ابر باشد. وی گفت: چنین شرکت هایی می توانند با تعریف گسترده ای به ابر نگاه کنند تا شامل زیرساخت ها ، پلتفرم و نرم افزار باشد و می خواهند بدانند که چگونه بهترین تصمیم را در ابر می گیرند. وی گفت: “این مربوط به مهاجرت قدیمی یا معرفی خدمات جدید در فضای ابری است.”

تصویر: yingyaipumi-stock.Adobe.com

تصویر: yingyaipumi-stock.Adobe.com

سیشک گفت ، شرکت ها به دنبال اتخاذ ابری برای اهداف تجویز شده هستند که باید فواید قابل توجهی را نشان دهد ، که می تواند ارتقا application برنامه ، انتقال بار یا معرفی سرویس جدید باشد. این به دلیل بودجه محدود و منابع اندک موجود برای چنین سازمانهایی است. وی گفت: شرکتهای متوسط ​​احتمالاً تیمهای عملیاتی خاصی ندارند که جدا از مسائل ابری کار کنند. “افراد عملیاتی همچنین وظایف نوسازی و تحول را انجام می دهند. بسیار متفاوت از آنچه در یک شرکت بزرگ مشاهده خواهید کرد. “

سیزک گفت ، اندازه و مقیاس می تواند بر تصمیمات معماری برای مشاغل متوسط ​​تأثیر بگذارد. این تصمیمات معمولاً بر اساس هزینه مهاجرت است که معمولاً محل قرارگیری بارها را تعیین می کند. برای شرکتهای متوسط ​​، گارتنر پیش بینی کرده است که 60٪ از حجم کار آنها تا سال 2023 آماده خواهد بود. چیشک گفت که تقسیم 60-40 می تواند مبتنی بر ابر باشد و می تواند یک لبه باشد. وی گفت: “ما در مورد محیط های کوچک و بسیار مجازی ، راه حل های تک هایپروایزر صحبت می کنیم.”

سیسک گفت ، عدم اطمینان در مورد ابر می تواند یک عامل بازدارنده باشد ، در میان سازمان هایی که منابع امنیتی خاصی برای سازگاری با آن ندارند. نگرانی های آنها ممکن است شامل نگرانی هایی باشد که ممکن است پس از سالها پیشرفت با موقعیت امنیتی موجود توسط ابر ایجاد شود.

وی گفت ، هزینه ها همچنین عاملی در پذیرش ابر است ، همراه با عدم اطمینان درآمد ناشی از همه گیر. سیسك با اشاره به اینكه شركت ها صرفاً به دلیل مدرنیزاسیون مدرن نخواهند شد ، گفت: “هزینه های مهاجرت زیاد است.”

وی گفت که نشانه هایی وجود دارد که برخی از هزینه ها در حال کاهش هستند ، اما به اندازه کافی سریع نیستند. اگر این ابزارها برای کمک به رهبران IT در بازار میانه به طور دقیق تری پیش بینی کنند که مدل های انتقال ابر چگونه به نظر می رسند ، بهبود یافته است ، Cisek گفت که این می تواند سرعت را افزایش دهد. وی همچنین گفت که در آینده ، به طور مستقل به عنوان یک گزینه توسط تامین کنندگان ، می توان نسخه اولیه را حذف کرد. سیسك گفت: “می توان آنها را در شرایطی قرار داد كه فقط توانایی نگهداری معماری های موجود را ندارند.”

وی گفت ، سه راننده در مطالعه Gartner برجسته شده اند ، به عنوان دلایلی که میانه ها به دنبال استفاده از ابر هستند:

  1. حذف زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری و نگهداری سخت افزار شماره یک پاسخ به نظرسنجی ها است. سیسك اظهار داشت: بسیاری از سازمانهایی كه لیست رانندگان مبتنی بر ابر را می دهند ، اغلب دارای معماری برنامه ، محیطهای زیربنایی قدیمی با چرخه های زندگی متفاوت و بسیاری از آنها در اسناد سیستم نیستند. وی گفت: “در بیشتر موارد ، زنده نگه داشتن بارهای تولیدی موجود فقط به مدت طولانی نیاز دارد.”
  2. بر اساس این مطالعه ، بهبود فاجعه انگیزه اصلی بعدی برای پذیرش ابر است. اگرچه اساساً می توان قصد بهبودی از بلایا را درک کرد ، اما سیسک گفت که رویکردهای متداول در این باره برای بسیاری از بنگاههای اقتصادی متوسط ​​مقرون به صرفه نبوده است. گزینه های جایگزینی که نیازهای این سازمان را برآورده می کنند در حال حاضر توسط تامین کنندگان ، ارائه دهندگان کالکشن یا هایپراسکرها ارائه می شوند. سیسك گفت: “راه حلهای زیادی برای حل این مسئله وجود دارد كه تغییر خوش آمدید است.”
  3. وی گفت ، سود حاصل از فعالیت های تجاری و فناوری اطلاعات ، سومین موتور اصلی برای پذیرش ابر است ، بر اساس پاسخ های نظرسنجی. سیشک گفت ، فرهنگ داده محور در حال رشد است ، جایی که رهبران فناوری اطلاعات در بازار میانه باید داده هایی را در اختیار افرادی قرار دهند که می توانند تصمیماتی بگیرند که بر نتایج کسب و کار تأثیر بگذارد.

وی گفت: در میان رهبران فناوری اطلاعات در بازار میانه نیاز به نشان دادن آنچه فن آوری می تواند برای سازمان های آنها داشته باشد وجود دارد. سیشک با اشاره به روند استفاده از ابر و CIO گفت ، زمان صرفه جویی شده شاخص اصلی عملکرد اصلی برای اندازه گیری بازده سرمایه گذاری در یک نظرسنجی جداگانه Gartner از CIO بود. وی گفت: “از آنها خواسته می شود به دنبال فرصت هایی برای افزایش عملیات و كارآیی كاری و همچنین عملیات و كارآیی IT باشند.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت ابر ، این داستان ها را دنبال کنید:

پنی آوریل از Google Cloud برای آماده شدن برای اتفاقات غیر منتظره

جایی که JPMorgan Chase و Snap مراحل بعدی نوآوری را مشاهده کنید

اندی جسی: سرعت از پیش تعیین نشده است. این یک انتخاب است

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری را آغاز کرد ، و به جامعه راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس و به عنوان یک فریلنسر برای سایتهایی از جمله. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir