[ad_1]

بیشتر شرکت ها برنامه های خود را برای تحول دیجیتال در سال 2020 تسریع کرده اند. اکنون زمان سازگاری با “عادی جدید” جدید است.

قبلی

1 از 11

مورد بعدی

اعتبار: تصویر سود از طریق Adobe Stock

اعتبار: تصویر سود از طریق Adobe Stock

تحولات دیجیتالی همچنان ادامه دارد ، هرچند طبق برنامه قبلی نبوده است. قبل از همه گیری ، اکثر شرکت ها برنامه های چند ساله داشتند. با این حال ، در سال 2020 ، آنها مجبور شدند بیش از حد انتظار دیجیتالی شوند ، فقط برای زنده ماندن ، چه رسد به رشد. سازمان ها اکنون برنامه های خود را دوباره تنظیم می کنند زیرا کارمندان را به آرامی به دفتر باز می گردانند.

واضح است که کار از راه دور اولویت شماره یک در سال 2020 بود. هوش مصنوعی و اتوماسیون همچنان موضوعات مهمی هستند ، اما مراقب تماشای تحول دیجیتال از لنزهای فناوری گرا باشید.

“در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود ، در میان بسیاری از شرکت ها این دیدگاه غالب وجود دارد که اتوماسیون و استفاده از هوش مصنوعی از عوامل اساسی در اطمینان از موفقیت اهداف تحول آنها است. با این حال ، بدون ادغام یک رویکرد انسان محور به استراتژی های تحول ، شرکت ها روبرو یک نبرد سخت ، “گفت Erol Gardner ، معاون جهانی EY-مشاوره. “همانطور که هوش مصنوعی و اتوماسیون برای افزایش کارایی و بهره وری مهم است ، شرکتها بدون تأکید بر دو گروه مهم: مشتریان و کارمندان در اهداف تحول خود موفق نخواهند شد.”

سازمانهایی که بی وقفه بر روی تجربه مشتری ، تعامل کارکنان و انگیزه آنها تمرکز می کنند فراتر و سریعتر از سازمانهایی هستند که فقط به فناوری اولویت می دهند. گاردنر گفت ، تأکید بیشتر بر روی افراد و شخصی سازی به آنها امکان می دهد سریعتر نوآوری کنند و از اخلال در بازار جلوگیری کنند.

برخی از سازمانها تا آنجا پیش رفته اند که بخشی دیجیتالی جداگانه از سازمان را ایجاد می کنند که به موازات سازمان سنتی کار می کند. نتیجه یک سازمان دو سرعته است که در آن یک قسمت با سرعت سنتی خود حرکت می کند و قسمت دیگر با سرعت دیجیتال حرکت می کند. همچنین ممکن است یک فرهنگ تقسیم وجود داشته باشد که با جدایی جسمی مجاز است ، با بچه های باحال دیجیتال که میزهای پینگ پنگ دارند و سایر نشانه های غیرضروری “سازمان دیجیتال بیشتر شبیه Google” است. با این حال ، سازمانهای دو سرعته منشعب ، تمایلی به موفقیت در کل ندارند.

جان والدن ، مدیر ارشد فنی Blue Prism ، ارائه دهنده پلت فرم هوشمند اتوماسیون ، گفت: “سازمان هایی که صنایع خود را هدایت می کنند ، از طریق طراحی صفر (استراتژی از ابتدا) تصمیم می گیرند و اهداف تعیین می کنند.” “تصمیم گیری در مورد انتخاب گردش کار و تغییر نیروی کار می تواند ناشی از این استراتژی اصلی باشد. این فرایند تصمیم گیری اطمینان می دهد که تحول دیجیتال در سراسر شرکت به گونه ای مدیریت می شود که به نفع همه تیم ها و مصرف کنندگان باشد.”

در اینجا 10 اشتباه دیگر وجود دارد که شرکت ها می توانند از آنها جلوگیری کنند.

لیزا مورگان یک نویسنده مستقل است که داده های بزرگ و BI را برای InformationWeek پوشش می دهد. وی در مقالات ، گزارش ها و انواع دیگر مطالب در نشریات و سایت های مختلف شرکت کرده است ، از SD Times گرفته تا واحد هوشمند اکونومیست. مناطق مشترک پوشش شامل … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.
قبلی

1 از 11

مورد بعدی

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir