[ad_1]

همه افراد آموزش نمی بینند که مانند یک دانشمند داده یا تحلیلگر داده فکر کنند ، اما آنها می توانند یاد بگیرند که به همین ترتیب بیشتر فکر کنند.

قبلی

1 از 12

مورد بعدی

گفته می شود که کیفیت بینش به داده ها بستگی دارد. با این حال ، کیفیت بینش نیز به س questionsالات مطرح شده بستگی دارد. در حالی که یکی از مرواریدهای خرد در زندگی این است که: “اگر پاسخ های بهتری می خواهید ، س betterالات بهتری بپرسید” ، چگونه کسی می داند س betterال بهتر چیست ، چه رسد به پاسخ بهتر؟

“وقتی یک دانشمند باتجربه داده روی مسئله ای کار می کند ، معمولاً سعی نمی کنند حق خود را ثابت کنند. آنها سعی می کنند اشتباه خود را ثابت کنند. ” آنها فکر می کنند ، اگر این منبع داده قابل اعتماد نباشد ، چه می شود؟ آیا اگر من از میانگین به جای میانگین استفاده کنم فرق می کند؟ چگونه می توان فهمید که آیا این نتیجه گیری توسط متغیرهای دیگر اشتباه گرفته شده است؟ این عادت تفکر انتقادی به شما کمک می کند تا نه تنها با ذینفعان اعتماد ایجاد کنید ، بلکه به شما کمک می کند تا به نتیجه گیری های خود اعتماد کنید تا بتوانید بیشتر در مورد آنها استفاده کنید. “

اعتبار: Skorzewiak از طریق Adobe Stock

اعتبار: Skorzewiak از طریق Adobe Stock

عوامل مختلفی که باید مورد توجه قرار گیرند زمینه و سطح اختصاصی مناسب هستند. به عنوان مثال ، سال 2020 زمینه های متغیر زیادی را شامل می شود ، از جمله انباشت ، مشکلات زنجیره تامین ، مجوزهای ماندن در خانه ، کار از راه دور و تغییر رفتار مصرف کننده ، که می تواند نحوه بیان موضوع را تغییر دهد. به همین ترتیب ، آیا درک یک روند کلی یا یک روند خاص برای یک بخش بازار هدف با استفاده از یک محصول خاص منطقی است؟ بخاطر داشته باشید که انواع مختلف س questionsالات برای دریافت پاسخ های صحیح معمولاً به انواع مختلفی از داده ها نیاز دارند.

اریک بلانک ، تحلیلگر ارشد بازاریابی در آژانس بازاریابی گروه دیجیتال PACIFIC ، گفت: “نگاه کردن به مسئله از زوایای مختلف راهی عالی برای نزدیک شدن به مسئله است.”. “چندین منبع اطلاعاتی را در نظر بگیرید که در فضایی که تجزیه و تحلیل می کنید نقش های مختلفی را ایفا می کنند. به این ترتیب داده ها شروع به بیان یک داستان می کنند و به شما امکان می دهند مکان ها یا مشکلات را کشف کنید.”

محققان داده و تحلیل گران داده می دانند که لازم نیست سوال “درست” را بپرسند و این خوب است.

دیوید اسمیت ، معاون داده و تجزیه و تحلیل در TheVentureCity ، یک سازمان سرمایه گذاری بین المللی که توسط یک اپراتور اداره می شود ، گفت: “از آنجا که این یک فرایند تکراری است – پر از بن بست – تجزیه و تحلیل همیشه در مسیر درست نیست.” “اما بعد از مدتی شروع به درک همبستگی بین متغیرهای مختلف و مهمترین محرکهای نتایج می کنم. سپس استفاده از بینش های قابل توجه برای استخراج از داده ها آسان تر می شود. همچنین می تواند به لمس اطلاعات کمک کند. در وسط یک دوره ذینفع قرار دهید تا ببینید بینش اولیه با شهود و دانش دامنه آنها چگونه مطابقت دارد. “

دانشمندان داده و تحلیل گران داده با گفتگو با افرادی که می خواهند این مسئله را حل كنند ، می توانند آنچه را كه “مشتری” آنها می خواهد بدست آورند ، بهتر بشناسند. یک رویکرد تعاملی با افراد دیگر و داده ها می تواند به شناسایی مسائل بهتر کمک کند.

“تحلیلگران واقعاً بهتر از حد متوسط ​​در تقطیر چالش در مورد موضوعات مهم عمل می كنند. بخشی از “چرا وب سایت های ما بهتر تغییر شکل نمی دهند؟ ایلکا پتولا ، رئیس رشد و رئیس سابق علوم داده در ارائه دهنده نرم افزار فاکتورگیری آنلاین ، Zervant ، گفت: “به” آیا این شامل توصیه های مشتری برای بهبود تبدیل وب سایت ما خواهد بود؟ “جهش بزرگی در ایجاد ارزش از طریق تجزیه و تحلیل ایجاد می کند.” رئیس سابق علوم داده شرکت. “این مهارت بهتر است با کار بر روی مشکلی که برای شما منطقی است ، همراه با یک تحلیلگر بدست آید.”

گزینه های دیگری که به طور متقابل انحصاری نیستند عبارتند از:

  • گذراندن یک دوره یا خواندن کتاب در مورد نحوه تفکر تحلیلی
  • بیاموزید که چگونه به طرز ماهرانه ای از یک بستر تجزیه و تحلیل استفاده کنید
  • از دانشمندان و تحلیلگران داده ها در مورد پیشنهاداتشان برای بهبود کیفیت س Askال بپرسید
  • خواندن مقالات در مورد موضوع
  • یادگیری از طریق کار

تفکر تحلیلی خوب و مستلزم تغییر در تفکر است ، که معمولاً بیش از حد متوسط ​​یک متخصص تجارت تمایل به داده دارد.

پیتر واتسون-ولز ، بنیانگذار هیروندین ، ​​ارائه دهنده راه حل های علمی مدیریت محصول ، گفت: “تفکر انتقادی عملی تفکر منطقی و تحلیلی است و در قلب هر فکر و فرآیند علمی است.” “حل مسئله تفکر در مورد تجزیه و تحلیل داده ها و یافتن راه هایی برای یافتن راه حل برای چالش هایی است که با آنها روبرو هستید. این دو روش تفکر در قلب تمام کارهایی است که شما در تحقیق و تجزیه و تحلیل انجام می دهید ، هر دو مواردی هستند که می توانید در آنها پیشرفت کنید. “

در اینجا برخی از پیشنهادات بیشتر محققان و تحلیلگران داده وجود دارد.

لیزا مورگان یک نویسنده مستقل است که داده های بزرگ و BI را برای InformationWeek پوشش می دهد. وی در مقاله ها ، گزارش ها و انواع دیگر مطالب در نشریات و سایت های مختلف شرکت کرده است ، از SD Times گرفته تا واحد هوشمند اکونومیست. مناطق مشترک پوشش شامل … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.
قبلی

1 از 12

مورد بعدی

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir