2021 تفکر تجاری: یافتن چیزهای خوب در یک بحران


راه پیش رو مثل همیشه به نظر نمی رسد. در عوض ، به فکر ، خلاقیت و شجاعت نیاز دارد.

تصویر: استودیوی خوب - stock.adobe.com

تصویر: خوب استودیو – stock.adobe.com

در بحبوحه جنگ جهانی دوم ، وینستون چرچیل گفت: “هرگز نگذارید یک بحران خوب شکست بخورد.” این یک توصیه عملی است که در محیط امروز بسیار کاربرد دارد. بیماری همه گیر COVID-19 درد بزرگی را در سراسر جهان به وجود آورد و اختلالات بی سابقه ای ایجاد کرد. ما نمی توانیم این را انکار کنیم. اما ما می توانیم به دنبال چیزهای خوب ، ذرات امکانات و احتمالات ، حتی در روزهای تاریک باشیم.

در تجارت ، همه گیری تلفات زیادی به بار آورده است. COVID-19 سازمان ها را تشویق کرد تا مستقیماً با چالش ها روبرو شوند و برخی از تفکرات غیر استاندارد را به کار گیرند. بدین ترتیب ، ارزش بررسی نحوه سرویس دهی به شرکت ها – و جهان گسترده – بدون “از دست دادن” آن لحظه را دارد.

مسابقه جهش

با عبور از شوک سقوط آسمان در ابتدای بیماری همه گیر ، برخی از شرکت ها نشاط ، هدف و احساس اضطراری جدیدی را تجربه می کنند. آنها این دوره را دوره ای می دانند که در آن می توانند کارهای بیشتری انجام دهند ، بهتر باشند یا سریعتر از رقابت خود حرکت کنند و شرکتهای انعطاف پذیر که می توانند به سرعت سازگار شوند یک فرصت واقعی دارند.

PWC در گزارش اخیر متمرکز بر تولید ، این نکته را برجسته می کند. در این گزارش آمده است كه سازمان ها “اکنون باید استراتژی را در مورد چگونگی تغییر ساختار و موقعیت یابی سازمان خود به شیوه هایی كه به آنها مزیت رقابتی می دهد و به ایجاد انعطاف پذیری بیشتر در جهان پس از بحران كمك می كنند ، تهیه كنند. این کار باید در اواخر زمان استراحت ، در زمان بحران و در طی بهبودی انجام شود. “این گزارش تأکید می کند که کسانی که اقدام تهاجمی انجام داده اند ، در برابر بهبودی ، یک مزیت رقابتی پایدار کسب کرده اند.

کار کارآمد ، تسهیل ارتباطات تیمی ، تمرکز منابع بر روی مناطقی که از همه مهمتر هستند و حفظ سیستم ها کلید استفاده از آن زمان برای پرش از رقابت راکد است.

نوآوری یا رکود

نوآوری در بسیاری از بخشها شتاب چشمگیری دارد ، اگر این دلیل دیگری غیر از ضرورت نباشد. نیازها – چه مصرف کننده و چه شغلی – به سرعت تغییر می کند و شرکت ها گاهی با شوخ طبعی ، گاهی با دلسوزی ، گاهی با عملی پاسخ می دهند. در حقیقت ، من تا آنجا پیش می روم که می گویم همه گیری ، دوره ای از نوآوری در فن آوری را ایجاد کرد ، برخلاف هر آنچه از زمان ظهور دستگاه های تلفن همراه مشاهده کرده ایم.

در حالی که سایتهایی مانند covidinnovations.com راه حلهای نوآورانه خاص همه گیر را برجسته می کنند ، سازمانهای دیگر درگیر پرداختن به طیف گسترده ای از مسائل صنعتی نگران کننده و پیچیده تر هستند ، مانند تعمیرات اساسی زنجیره تامین ، توزیع محتوا در ابر ، تولید قوی و قطعات دقیق در نقطه نیاز یا توسعه سیستم هایی که دانش زیست پزشکی دنیا را ترکیب می کنند.

امروز به هر کجا که برگردید ، اختراعات مهیبی وجود دارد که بسیار بهتر از پیشرفت های بعدی است که ما انتظار داریم ترجیح داده شود.

ابتکار عمل را تسریع کنید

پایان همه گیری نیز در مناطقی که نوآوری قابل توجهی اتفاق افتاده است اقدام اجباری را انجام داده است ، اما به دلایل مختلف ، تصویب متوقف شده یا اجرای آن برای همیشه به تأخیر افتاده است. سلامت دیجیتال یک مثال عالی است. پس از سالها تلاش برای خارج شدن از زمین ، پزشکی از راه دور از روزها یا هفته ها از آغاز شیوع بیماری همه گیر در سراسر کشور پذیرفته شده است – و در ماه های بعد از آن اصلاح شده است.

مثال دیگر ، انتقال به ابر است. قبل از همه گیری ، شرکت ها ، به ویژه شرکت های بزرگ ، انگیزه زیادی برای انتقال از محیط سنتی به ابر نداشتند. این یک دعوا خواهد بود همه مسائل حل نشد این چیزی بود که برنامه ریزی شده بود ، اما ممکن است هنوز در حال انجام نباشد. اما همانطور که عملکرد VPN زیر فشار نیروی کار از راه دور دست و پنجه نرم می کند ، و از آنجا که سازمان ها می خواهند هزینه ها را کاهش دهند و کارایی را افزایش دهند ، زمان انتقال به ابر به طور چشمگیری شتاب گرفته است.

فناوری های اساسی برای رفع نیازهای دنیای جدید ظهور کرده اند. بسیاری از آنها با توجه به تغییر اخیر در اولویت ها ، از “خوب بودن” به “امن” رسیده اند.

آنها با هم متحد می شوند

اما به ناچار برخی از شرکت ها خود قادر به انجام این کار نیستند. به این ترتیب ، ادغام بازار احتمالاً رخ خواهد داد. ما شاهد اوبر هستیم که Postmates را غارت می کند و شرکت هایی مانند Rite Aid با خرید Bartell’s محلی شده اند.

اما همانطور که با زندگی COVID-19 سازگار می شویم ، می توان ادغام های جالب و پیش بینی نشده ای را انجام داد تا محصولات و خدمات جدیدی به بازار عرضه شود. ادغام و ادغام فضایی برای مشاهده است زیرا شرکت ها به دنبال تمایز هستند.

بنابراین ، همانطور که در اعماق بیماری همه گیر قرار داریم و هر روز موارد بیشتری گزارش می شود ، باید به دنبال بهترین راه ها برای ادامه کار باشیم. راه پیش رو ، مثل همیشه ، مانند تجارت به نظر نمی رسد. در عوض ، به فکر ، خلاقیت و شجاعت نیاز دارد. شرکتهایی که اجتناب ناپذیری این تغییر را تشخیص داده و می پذیرند ، آنهایی که به دنبال فرصت و نوآوری هستند بهترین موقعیت را خواهند داشت

دیپاک کومار بنیانگذار و مدیرعامل شرکت انطباقی. وی مسئول نظارت بر توانایی شرکت در اجرای چشم انداز استراتژیک محصول در مدیریت نقطه پایان و فضای امنیتی است. وی یک مدیر برنامه اصلی با تیم Microsoft Management System Server 2003 و یک مدیر برنامه با تیم Windows NT Networking بود. پیش از این ، مایکروسافت مدیر گروه های محصولات تلفنی IP در Nortel بود. دیپاک برای کار خود در زمینه SCCM / MEM در مایکروسافت پنج حق ثبت اختراع دریافت کرده و بیش از 50 نشریه از جمله کتاب برنامه نویسی ویندوز را نوشت. بیشتر شرکت را دنبال کنید LinkedIn، فیس بوک و توییتر.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>