[ad_1]

شکی نیست که هوش مصنوعی مکالمه در حال شتاب گرفتن است. سوال این است: چگونه می توانید از آن برای تأمین ارزش واقعی تجارت استفاده کنید؟

گفتگو اساساً انسانی است. گفتگوها شخصیت ما را آشکار می کند و به ما امکان می دهد ارزش های خود را بیان کنیم. آنها همچنین از بهره وری محل کار و همچنین روابط برند و مشتری پشتیبانی می کنند.

به طور خلاصه ، مکالمه خوب “اضافه” نیست. این خط نجات مشاغل شما و معیار سنجش میزان عملکرد آن است.

اعتبار: sdecoret از طریق Adobe Stock

اعتبار: sdecoret از طریق Adobe Stock

از آنجا که تعداد بیشتری از کاربران به ارتباط مداوم نیاز دارند ، مشاغل برای تسهیل برخی از این تعاملات به هوش مصنوعی (AI) روی می آورند. از سال 2020 تا 2025 انتظار می رود بازار جهانی هوش مصنوعی مکالمه از 4.8 میلیارد دلار به 13.9 میلیارد دلار رشد کند – و تحلیلگران صنعت پیش بینی می کنند که تا سال 2022 ، 70٪ از تعاملات مشتری شامل فناوری های نوظهور در مقایسه با 15٪ در سال 2018 خواهد بود.

شکی نیست که هوش مصنوعی مکالمه در حال شتاب گرفتن است. سوال این است: چگونه می توانید از آن برای تأمین ارزش واقعی تجارت استفاده کنید؟

برخی از سازمانها بجای استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت مکالمه به روشهای دقیق و غنی تر ، هوش مصنوعی مکالمه را که بازتولید انسانی را به روشی محدود و باریک بازتولید می کند ، پیاده سازی کرده اند. غالباً ، این تلاشها بیشتر از بهبود تجربه ، بیشتر بر روی افزایش کارایی است. و یکی از رایج ترین مشکلات این است که سازمان ها مکالمات انسان و هوش مصنوعی را در سیلوها اداره می کنند.

ما اکنون در مرحله ای هستیم که فناوری هوش مصنوعی پیشرفته است و می تواند خیلی بیشتر از بازده بالاتر باشد. این می تواند به شما کمک کند تا تجربه مشتری خود را بهبود بخشیده و با ایجاد مکالمات تأثیرگذار بسیار موفق ، رشد را تحریک کنید. همچنین می تواند با تلفیق مکالمات انسان محور و هوش مصنوعی ، تجربه را افزایش دهد. برای این اتفاق ، هوش مصنوعی تماس شما باید منعکس کننده پیچیدگی تماس و تنوع مکانیسم هایی باشد که در ابتدایی ترین تعاملات نیز نقش دارند. همچنین باید پاسخگوی چالش ها و تنش هایی باشد که این نوع فناوری می تواند ایجاد کند.

برای تأمین قدرت مکالمات هدفمند ، غنی سازی تجربه مشتری و فراتر رفتن از کارایی محدود ، با توجه به زمینه غنی سیستم های هوش مصنوعی ، مکالمات هوش مصنوعی خود را طراحی کنید. با مشاهده پتانسیل از طریق لنز سه بخشی شروع کنید:

1. تمرکز بر روی افراد: چگونه هوش مصنوعی می تواند مکالمات انسانی را غنی کند؟

ارتباط بین انسان و انسان پیچیده و چند وجهی است. شما برای تسهیل گفتگوی انسانی با مشتریان خود احتمالاً از مکانیزم های بسیاری – بصری ، احساسی ، مبتنی بر عمل استفاده می کنید تا فقط چند مورد را نام ببرید.

به این فکر کنید که چگونه می توانید هوش مصنوعی را برای غنی سازی این ارتباطات با معنی بیشتر و نتایج بهتر پیاده سازی کنید. به عنوان مثال ، پردازش زبان طبیعی اکنون می تواند چیزی بیش از معنا را درک کند. همچنین می تواند احساسات کاربر را درک کند. به همین ترتیب ، واقعیت افزوده و مجازی می تواند آگاهی فضایی و زمینه ای را در حمایت از اهداف گفتگو فراهم کند. و قابلیت های ظهور دیجیتال انسان مرز بین تماس های انسان محور و AI را بیشتر محو می کند. این قابلیت ها می تواند به شما کمک کند تا در هنگام تعامل با مشتریان خود ، عوامل انسانی خود را آگاه تر و موثرتر کنید.

2. افزایش هوش مصنوعی: چگونه می توانیم بیشترین استفاده را از ماشین آلات ببریم؟

سیستم های هوش مصنوعی برخلاف هر مکانیزمی که ما در مکالمه انسان به انسان استفاده می کنیم ، عملکردی دارند. بنابراین ، می توانید از آنها به روش های قدرتمندی برای ایجاد مکالمات و تجربیاتی استفاده کنید که فراتر از افراد باشد.

برخلاف انسان ، هوش مصنوعی می تواند به صورت شبانه روزی در دسترس باشد – خواه برای پاسخ دادن به س questionالی در نیمه شب یا برای برقراری مکالمه ای ناهمزمان که روزهای زیادی طول بکشد. علاوه بر این ، ماشین آلات فاقد احساسات و قضاوت اخلاقی هستند که در برخی شرایط یک مزیت واضح را به وجود می آورد. وقتی موضوع مکالمه حساس باشد ، تعاملات با هوش مصنوعی می تواند درجه ای از بی هویتی را فراهم کند ، که برخی از مشتریان از آن استقبال می کنند. و وقتی نوبت به تشخیص مدل می رسد ، هوش مصنوعی در تشخیص تقلب یا تخلفات نظارتی بسیار عالی عمل می کند. هوش مصنوعی نسبت به حوادثی که باید اتفاق بیفتند هشدار دارد و می تواند به طور فعال درگیر پیش بینی شود ، بنابراین یک تجربه عالی ایجاد می کند. سرانجام ، هوش مصنوعی به جایی می رسد که به معنای واقعی کلمه می تواند ذهن شما را بخواند.

3. کاوش هوش مصنوعی اخلاقی: از کجا باید بدنبال مشکلات احتمالی باشیم؟

همانطور که هوش مصنوعی فرصت های جدید را باز می کند ، چالش ها و تنش هایی را به وجود می آورد که برای نشان دادن قابلیت اطمینان باید به آنها بروید. برای مبتدیان ، داده ها برای مکالمه شخصی تر و موثرتر مشتری ضروری است. هنوز هم ، شما باید اعتماد به داده ها را با نیاز به محرمانه بودن متعادل کنید و قابلیت اطمینان و توانایی خود را در محافظت از آنها نشان دهید.

یکی دیگر از نقاط تنش ، امکان دستکاری است. محاسبات متقاعد کننده می تواند نگرش یا رفتار افراد را تغییر دهد ، در حالی که شیوه هایی مانند فشار دادن بیش از حد از داده ها برای تأثیرگذاری در تصمیم گیری های خاص بر روی افراد استفاده می کند. و انسان شناسی – که شامل ویژگی های انسانی به فناوری است – می تواند ابزاری مفید برای بهبود ارتباطات و ایجاد همدلی و اعتماد باشد. اما این ویژگی ها همچنین می توانند جنسیت گرایی و کلیشه های تاریخی را تداوم بخشیده و همچنین به شیوه هایی پاسخ دهند که رفتار نامناسب مصرف کننده را ترغیب می کند.

درصورت رفع نشدن ، این نقاط استرس می تواند صدمات قابل توجهی به مصرف کننده ، برند و جامعه کل وارد کند. هنگام استفاده از هوش مصنوعی ، باید اطمینان حاصل کنید که این ولتاژها به شکلی متناسب با مارک و هدف شما مدیریت می شوند.

شروع به راه رفتن در مکالمه کنید

از آنجا که هوش مصنوعی مکالمه در ساختار سازمان شما بافته شده است ، یک ربات گپ که با میلیون ها مشتری تعامل دارد می تواند تأثیر بسیار بیشتری در درک برند شما نسبت به مکالمه با مدیرعامل سازمان شما داشته باشد. به عبارت دیگر ، هوش مصنوعی مکالمه باعث ایجاد لحظات “انجام یا متوقف کردن” می شود که لازم نیست فقط با تمرکز فناوری طراحی یا اجرا شود. درعوض ، از یک روش بسیار ظریف تر استفاده کنید که هدف آن بهره گیری بیشتر از مردم و ماشین آلات است در حالی که در لیست رو به رشد تنش های امنیتی ، اخلاقی و اخلاقی گام برمی دارید.

دکتر Edwin Van der Ouderaa رهبر جهانی مشتری ، فروش و خدمات Accenture است. وی از زمان پیوستن به Accenture در سال 1995 ، چندین حساب مشتری را برای خدمات مالی جهانی مدیریت کرده است.

شراد ساچدو یک رهبر هوش مصنوعی جهانی در Accenture است ، و مجموعه ای از راه حل های AI را متمرکز بر مدیریت و رشد مشتری مدیریت می کند. او همچنین مسئول ابتکارات استراتژیک گسترده تری برای نمونه کارهای هوش مصنوعی Accenture در آمریکای شمالی است ، که به ارائه پیشنهادات جدید و چرخش استراتژیک با تغییر تقاضای بازار کمک می کند.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir