[ad_1]

برای به حداکثر رساندن نتیجه هر پروژه دیجیتالی سازی ، سازمان ها باید به جای یک تحول هدفمند فناوری اطلاعات ، با آن به عنوان یک ابتکار تجاری گسترده تر رفتار کنند.

اعتبار: Shutter2U از طریق Adobe Stock

اعتبار: Shutter2U از طریق Adobe Stock

در مکالمات با شرکت های دیگر – مشتریان ، شرکا ، دیدگاه های جدید – من اغلب این احساس را پیدا می کنم که بسیاری از مدیران در مورد تحول دیجیتال به گونه ای فکر می کنند که دم خود را تکان می دهد. یعنی حرکت به سمت تحول دیجیتال یا مهاجرت ابری ، زیرا ایده اصلی دستیابی به آن خوب است ، نه به این دلیل که هدف خاصی را برآورده می کند یا ارزش جدید خاصی را برای شرکت باز می کند. در ذهن آنها ، هدف نهایی تحول دیجیتال ، خود تحول است. اما این فقط اتفاق نمی افتد. هیچ وقت از این طریق ارزش را درک نخواهید کرد.

به جای اینکه بگذارید “تحول دیجیتال” دلیلی باشد که می خواهید تغییر شکل دهید ، در اینجا سه ​​عاملی وجود دارد که باید مسیر شما را به سمت یک آینده دیجیتالی هدایت کند.

1. شما این کار را به دلایل درست انجام می دهید.

این دیجیتالی شدن را نمی توان ناشی از این میل برای دستیابی به یک تاریخ دلخواه دانست یا فکر می کنید باید در یک سیستم جدید داغ باشید که می خواهید سایر مشاغل به آن منتقل شوند. شما باید بر اساس یک ارزش تجاری خاص تصمیم بگیرید و بدانید که با رفتن در این مسیر در واقع این هدف برای شما محقق خواهد شد.

به عنوان مثال ، SAP سال گذشته اعلام کرد که پشتیبانی از SAP Business Suite 7 را تا سال 2027 قطع خواهد کرد. این بدان معناست که طی شش سال آینده ، اگر مشتریان بخواهند به استفاده از پشتیبانی SAP ERP ادامه دهند ، باید به سیستم عامل خود مهاجرت کنند. S / 4HANA. این امر دلیل اصلی سوق دادن بسیاری از مشاغل به S / 4HANA شده است.

اما این اشتباه است. زیرا در حالی که S / 4HANA دارای برخی از مزایای ارزش تجاری قابل توجه ، مانند قابلیت تجزیه و تحلیل پیشرفته آن است ، اجرای یک حرکت S / 4HANA فقط به این دلیل که در تلاش هستید تا به آن حد 2027 برسید ، هیچ تضمینی برای سود واقعی آن نیست. گارتنر تخمین می زند که بیشتر پروژه های ERP بازدهی منفی در سرمایه گذاری دارند. این ممکن است تعجب آور به نظر برسد ، اما به آن فکر کنید – چند سازمان از روند دیجیتال سازی پیروی می کنند زیرا فقط فکر می کنند باید این کار را انجام دهند؟ به S / 4HANA بروید من میتوانم برخی از مزایای اساسی را برای تجارت خود به دست آورید ، اما فقط در صورت مناسب بودن با شرایط شما. صرف مارک گذاری همه زمینه ها از نظر فنی تضمین کننده بازگشت سرمایه نیست. و آنچه شما نمی خواهید اتفاق بیفتد این است که تمام وقت و تلاش خود را صرف مهاجرت به S / 4HANA کنید ، فقط برای اینکه مدیر مالی مالی شما بتواند تمام کارهای انجام شده ، تمام وقفه ها را بررسی کند و ببیند که این شرکت هنوز کارآمد است. در همان مانند قبل قرار دهید

این فقط مربوط به تحولات ERP نیست. هر ابتکار تحول دیجیتال نمی تواند با تحول آغاز شود. این کار باید با یک هدف شغلی مشخص تعریف شده شروع شود و از آنجا به عقب کار کند تا مشخص کند که در صورت وجود برای تحقق این هدف ، چه تحولی لازم است.

2. از تأخیر در نگهداری بهره مند شوید.

پروژه های دیجیتال سازی فرصتی عالی برای سرانجام انجام “تعمیر و نگهداری تأخیری” است که مدتها به تأخیر افتاده است ، آن اقدامات ابتکاری که شما ماه ها یا سالها در قفسه داشته اید – نه به این دلیل که مهم نیستند ، بلکه به دلیل اینکه اولویت های مطلق در آنها نیست زمان. و بنابراین به تعویق افتاد. تاشو در پروژه های تعمیر و نگهداری تأخیری به عنوان بخشی از تلاش بیشتر شما برای تبدیل دیجیتال ، راهی عالی برای افزایش بیشتر ارزش این طرح است. هرچه بتوانید پروژه های بیشتری را همزمان انجام دهید ، مزایای آن نیز بیشتر خواهد بود.

هرکسی می تواند مهاجرت فنی یا ارتقا دهد و در خلاuum ، این تلاش های کمتر لزوماً بازگشت سرمایه مورد انتظار شما را فراهم نمی کند. اما اگر می توانید همزمان چندین پروژه را ترکیب کنید – جابجایی مهاجرت به فضای ابری ، به عنوان مثال با یک پروژه ارتقا OS سیستم عامل OS / DB و پس گرفتن یک سیستم عامل قدیمی ، همزمان – ارزش بیشتری که ایجاد می کنید و بازده سرمایه گذاری بالاتر است. ترکیب چندین پروژه در یک پروژه مزایای پیچیده دیگری نیز دارد ، از کاهش تست و خرابی تا خرابی کمتر. همه اینها در قسمت انتهایی پروژه جای می گیرد که باعث جذابیت بیشتر آن برای تجارت و ارزش آن در طولانی مدت می شود.

3. نگاهی به تحول تجاری.

منظور من از تحول در تجارت به ویژه ادغام ، ادغام و تصفیه است. این امر به ویژه در سال گذشته صادق بود ، زیرا COVID-19 بخش های تجاری را که ممکن است عملکرد کمتری داشته باشند یا از سرمایه کمتری برخوردار شوند ، روشن می کند. این امر باعث تحریک جهش در فروش می شود زیرا شرکت ها واحدهای کم عملکرد را کاهش می دهند و سرمایه خود را برای محافظت از کسانی که خوب کار می کنند جمع می کنند. از طرف دیگر ، این مشاغلی هستند که در سال گذشته با سرمایه بسیار خوبی پدید آمده اند و از این مزیت برای خرید رقبا ، ساخت اوراق بهادار خود و تعمیق زنجیره های تأمین خود استفاده می کنند.

تحولات کسب و کار در مورد تحولات دیجیتال خبر می دهند ، نه برعکس. همانطور که امسال از ادغام و ادغام یا فروش استفاده می کنید ، تمرکز این اقدامات بر روی تحولات دیجیتال – مهاجرت داده های تاریخی ، سیستم عامل های جدید ERP یا محیط های ابری ، کاهش بدهی های فنی – ارزش هر دو را افزایش می دهد.

در نهایت ، جوهر همه این عوامل این است که دیجیتال سازی نباید ابتدا به عنوان یک تغییر فناوری اطلاعات بلکه به عنوان یک ابتکار تجاری تلقی شود. دیجیتال سازی ادامه وضعیت موجود و انجام کاری نیست که قبلاً انجام داده اید. این در مورد راه های جدیدی برای دستیابی به اهداف جدید و دستیابی به اهداف جدید است که قبلاً نمی توانستید. مشخص کنید که چه می خواهید و در کجا می خواهید باشید ، از آنجا کار کنید و دیجیتال سازی – و بازدهی سرمایه همراه با آن – سر جای خود قرار می گیرد.

Steele G. Arbeeny مدیر ارشد فنی شرکت است SNP گروه و معمار بسیاری از سیستم های مهم ماموریت در صنایع مختلف ، از جمله فناوری ، خدمات مالی ، نفت و گاز ، بهداشت ، داروسازی و تولید. وی به عنوان یکی از رهبران صنعت زیرساخت و مهاجرت SAP ، دارنده حق ثبت اختراع و عضو IEEE و ACM است. آربینی دکترای مهندسی کامپیوتر از دانشگاه راتگرز دارد.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فناوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir