4 روش برای مقیاس گذاری اتوماسیون موثر


در اینجا بهترین روش ها در مورد چگونگی موفقیت آمیز کردن مقیاس اتوماسیون فراتر از استقرار اولیه برای ایجاد یک ویژگی اتوماسیون پررونق و پر کاربرد وجود دارد

تصویر: phonlamaiphoto – stock.adobe.com

علی رغم سر و صدا و وعده اتوماسیون ، واقعیت برای بسیاری از شرکت ها هشدار دهنده است. برخی از تحلیلگران تخمین می زنند که تا نیمی از برنامه های اتوماسیون کاملاً از کار بیفتد و اکثریت قریب به اتفاق در مراحل اولیه سفر متوقف می شوند. در نهایت بیشتر سازمانهایی که ربات دارند کمتر از 10 تولید می کنند. خرابی ها به دلیل نقص فنی نیست. در صورت استفاده موثر ، مداخلات اتوماسیون در ایجاد ارزش ، بهبود کارایی ، افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها مثر هستند. در عوض ، برنامه ها اغلب از همان ابتدا ، بدون یک استراتژی اتوماسیون واقعی ، بدون یک برنامه مقیاس گذاری نسبت به مفهوم اثبات اولیه موفق ، بدون چشم انداز روشنی برای چگونگی ارائه ارزش برنامه ، و بدون مکانیسم موثر برای شناسایی و جستجوی فرصت ها ، محکوم به فنا هستند. در اینجا چهار بهترین روش در مورد چگونگی موفقیت در مقیاس بندی اتوماسیون فراتر از استقرار اولیه برای ایجاد یک ویژگی اتوماسیون بسیار جستجوگر و پر رونق آورده شده است.

1. طرح مقیاس – قبل از تلاش برای مقیاس گذاری.

یک برنامه اتوماسیون موفق یک شبه ایجاد نمی شود. تنها چیزی که احتمالاً خطرناک تر از شکست اولیه یک برنامه اتوماسیون جوان است ، موفقیت خیلی زود است. موفقیت های اولیه تقاضا ایجاد می کنند – و اگر این تقاضا بیش از توانایی اجرای برنامه باشد ، حرکت و اعتبار خود را از دست می دهد. سهامداران مدت زیادی را تحمل می کنند که “من هنوز آماده نیستم” نامیده می شوند قبل از اینکه از تجربه ناامید شوند و تصمیم بگیرند فراتر از ساختاری که برای آن خیلی زحمت کشیده اید ، بروند. این منجر به برنامه های اتوماسیون سایه ای می شود که خارج از مرکز تعالی (COE) اجرا می شوند و مطمئناً منجر به ترکیبی ناهمگن از ابزارهای اتوماسیون و اصول طراحی می شوند که مدیریت موثر آنها غیرممکن است. همانند سایر استراتژی های ارائه خدمات ، با تشریح اهداف برنامه و چگونگی همسویی آنها با الزامات عملکردی و شرکتی شروع کنید. برای طراحی مدل اتوماسیون خود وقت بگذارید. نحوه مدیریت برنامه اتوماسیون و زمان و چگونگی مشارکت سهامداران تجاری را تعیین کنید. قبل از تلاش برای ایجاد علاقه بیشتر به مخاطبان ، استانداردهای طراحی را ایجاد کرده و مجموعه ای از ابزارهای اتوماسیون خود را توسعه دهید.

2. مقدار را به تمام اشکال آن اندازه بگیرید.

یک عنصر اساسی از جعبه ابزار اتوماسیون چارچوب ارزشی است که شناسایی و اولویت بندی راه حل های قابلیت اتوماسیون را راهنمایی می کند. با این حال ، بسیاری از چارچوب ها چنین وزنی را برای کاهش هزینه ها اعمال می کنند تا ابعاد دیگر ارزش بی معنی شوند. تأثیرات فراتر از پس انداز را ارزیابی کنید تا جلوه های دیگر ارزش را به دست آورید. این جهان توانایی های اتوماسیون را گسترش می دهد و کاربران داخلی بالقوه بیشتری را جذب می کند. مزایایی مانند بهبود کیفیت ، کاهش خطاها ، افزایش سرعت اجرا ، آزاد کردن ظرفیت کار در تلاش های استراتژیک تر ، و اطمینان از مقیاس پذیری باید به طور مناسب در چارچوب اولویت بندی شما در نظر گرفته شود ، و شامل آن شود. به خاطر داشته باشید که در جایی که اتوماسیون منجر به بیشترین تغییر ارزش در طول زمان می شود ، هم به اولویت های سازمانی تغییر می کند و هم به دامنه برنامه اتوماسیون. به صورت دوره ای مجدداً اندازه های اندازه قاب و وزن های نسبی آنها را دوباره ارزیابی کنید تا مشخص شود آیا ارزش هر تغییری وجود دارد یا نه.

3. یک مرکز تعالی ایجاد کنید.

به طور معمول ، برنامه های اتوماسیون در حال ظهور یک رویکرد توسعه قابلیت داخلی را اتخاذ می کنند ، جایی که ابتدا COE ایجاد می شود و فدراسیون با گذشت زمان ساخته می شود زیرا مالکیت و مشارکت به طور گسترده ای به عملکردهای تجاری و / یا IT گسترش می یابد. COE مسئول مدیریت ایده ، ارزیابی و فرایند اولویت بندی برای کمک به عملکردها در توسعه و مدیریت اتوماسیون خط لوله است. این استاندارد و فرآیندهای قابل تکرار را تعریف و معرفی می کند تا بتواند ویژگی ها و کاربران جدید را به طور یکپارچه در برنامه اتوماسیون قرار دهد. همچنین با استراتژی رسمی برای مدیریت و اجرای تغییر ، آگاهی و پذیرش مصرف کنندگان را در شرکت تحریک می کند. احتمالاً از همه مهمتر ، این مسئولیت ها و حقوق تصمیم گیری مشخص را تعریف و اجرا می کند. سرمایه گذاری اولیه در طراحی و استخدام کارکنان COE برای داشتن بستری برای رشد موثر و پایدار. همچنین در نظر گرفتن توسعه توانایی های داخلی در برابر ایجاد استراتژیک مشارکت با کشورهای ثالث برای پر کردن شکاف ها (به عنوان مثال پشتیبانی از توسعه و استقرار ربات) ، منطقی است. با انسجام بیشتر برنامه و توجیه بیشتر سرمایه گذاری در منابع و مهارتهای اضافی ، این نیازها به مرور تغییر می کنند.

4. ایجاد خبر.

بهترین بازده لزوماً منجر به مثبت ترین مطبوعات نمی شود. برای ایجاد بیشترین علاقه و حرکت ممکن ، به تشویق کنندگان و یک انجمن برای ارتقا success موفقیت نیاز دارید. در ابتدا ، ذینفعان تأثیرگذار را شناسایی کنید که برنامه را بشارت می دهند. با آنها کار کنید تا یک یا دو فرصت کاملاً قابل مشاهده و بسیار تأثیرگذار را شناسایی کنید و راهی برای بیرون کشیدن از آنها برای ستایش شدید نتایج پیدا کنید. یک نمایشگاه جاده ای را در نظر بگیرید تا به کاربران داخلی در مورد مزایای اتوماسیون و ویژگی های فرایندهایی که می توانند کاندیداهای خوبی باشند ، آموزش دهید. حتی ممکن است دستیابی مستقیم به چارچوب ارزشی که به آنها امکان می دهد فرآیندها را به عنوان بخشی از فرآیند تصاحب در کل شرکت ، از صلاحیت برخوردار شوند ، مفید باشد. یک مرحله مهم ، غالباً نادیده گرفته شده ، اندازه گیری مزایای ارائه شده توسط اتوماسیون و مبانی کلی و تبلیغات با ایجاد یک کمپین برای انتشار تأثیر برنامه است.

در حالی که بسیاری از برنامه های اتوماسیون نتوانند انتظارات را برآورده کنند ، یک برنامه اتوماسیون کاملاً طراحی شده و پیاده سازی شده می تواند رونق بگیرد و ارزش شگفت انگیز شرکتی را به همراه داشته باشد. از ابتدا با ایجاد استراتژی مقیاس پذیر ، ایجاد چارچوب سفارشی که ارزش را بر اساس نیازهای سازمان شما اندازه گیری می کند ، یک ساختار حاکمیتی ایجاد کرده و استعداد لازم برای اجرای موفقیت آمیز را درگیر می کند و کانال هایی برای اجتماعی کردن مزایای برنامه را برای موفقیت برنامه ریزی کنید. .

دیوید بوروسکی مدیر استراتژی فناوری اطلاعات و برون سپاری فرآیند تجارت در West Monroe Partners ، یک شرکت مشاوره بازرگانی و فناوری است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم تا رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>