4 سوال شغلی که هر متخصص IT باید بپرسد


رسیدن به نقش بزرگ بعدی شما مهم است ، اما قبل از اینکه این پیشنهاد را بپذیرید ، مطمئن شوید که این نقش مناسب و چشم انداز مناسب شماست.

وب پر از مشاوره خوب برای مهندسین نرم افزار است که بدنبال کار هستند. شما باید مهارت های ارتباطی عالی داشته باشید ، توانایی یادگیری را نشان دهید ، یک هم تیمی خوب باشید ، یک نمونه کار قوی داشته باشید ، تخصص کسب و کار ایجاد کنید و شور و شوق ایجاد کنید. آنها مهم هستند و به شما در یافتن شغل در یک شرکت مناسب کمک می کنند. اما چگونه تصمیم می گیرید که کدام شرکت برای شما مناسب است؟

تصویر: sdecoret - stock.adobe.com

تصویر: sdecoret – stock.adobe.com

در طول زندگی حرفه ای من با هزاران مهندس در مایکروسافت ، Openwave Systems ، آمازون و اکنون Qualtrics کار کرده ام. مهندسان عالی تعصب قابل قبولی برای کار در شرکت های فنی مارک دار یا استارتاپ های سری A دارند اما من دریافتم که مهندسان با استعداد دائماً از موضوعات مهم غافل می شوند. آنها شما باید از یک شرکت بپرسید در حالی که فکر می کنید نقشی را بپذیرید یا خیر.

در اینجا چهار س areال وجود دارد که همه متخصصان فناوری اطلاعات باید قبل از شروع نقش جدید (یا پایبندی به آنچه در آن هستید) بپرسند:

1. سرعت رشد شرکت چقدر است؟ پیشرفت حرفه ای حرفه ای در محیطی با رشد بیشتر صورت می گیرد. اگرچه این اولین کار من نبود که به آمازون پیوستم ، در عرض سه سال به عنوان مدیر برنامه های فنی در این سیستم عامل تجربه ایجاد تجربه ایجاد یک تیم تجارت الکترونیکی از ابتدا و هدایت تیم بزرگتر محصول را داشتم. شرکت های با رشد بالا دائما در حال ساخت محصولات جدید ، استخدام توسعه دهندگان جدید و ایجاد تیم های جدید هستند. رشد درآمد ، به ویژه در فن آوری ، ارتباط زیادی با رشد کارکنان دارد – هر دو با رشد مهارت ها و فرصت های رهبری ارتباط دارد. بعضی از مهندسان به دنبال ثبات و یک محیط کم تنش هستند ، اما برای پیشرفت حرفه ای ، یک شرکت با رشد بالا را انتخاب کنید.

2. آیا توسعه دهندگان به طور معناداری در چرخه عمر نرم افزار شرکت می کنند؟ شرکت ها چرخه های فناوری خود را از طریق مراحل برنامه ریزی ، کدگذاری و نگهداری هنگام ساخت و نگهداری محصولات انجام می دهند. بسیاری برای تأمین یک مشکل به تیم های تخصصی محصولات و بازاریابی اعتماد می کنند و دستورالعمل های دقیق را برای تیم های مهندسی کدگذاری ارسال می کنند. این توافقنامه می تواند موثر باشد ، اما دسترسی به چرخه کامل تولید محصول را محدود می کند و مهندسان را از یک تجربه حیاتی توسعه محصول راحت می کند.

در شرکت فعلی من ، تیم های مهندسی مسئول کار مهندسی سفارشی شروع به دیدن جهش در درخواست ها برای ادغام داده ها از سیستم عامل ما در سیستم عامل های دیگر کرده اند. وظیفه آنها به عنوان مهندس این بود که در کارهای سفارشی به دنبال مدل باشند و سپس این مجموعه ها را به قابلیت های پلت فرم تبدیل کنند. امروزه ، توانایی گردش کار حاصل – که توسط مهندسان شناسایی ، انکوباتور و راه اندازی شده است – توسط بیش از 5000 شرکت مورد استفاده قرار می گیرد و ماهانه تعاملات میلیاردی را انجام می دهد.

3. چقدر با مشتری نزدیک هستید؟ در بهترین شرکت ها ، چرخه بازخورد سریع بین مشتریان و توسعه دهندگان منجر به توسعه بهتر و محصولات بهتر می شود. نزدیک بودن به مشتری با کمک به شما در دیدن ، مهندس بهتری خواهید شد چگونه ساختن و چی ساخته شود

بر اساس این بینش ، ما بیشتر سازمان مهندسی خود را بر اساس انگیزه های مشتری بنا نهاده ایم. بنابراین هنگامی که یک شرکت هواپیمایی بزرگ یک استاندارد دستیابی به صنعت مورد نیاز برای محصول ما را قبل از راه اندازی مشخص می کند ، تیم مستقیماً با مشتری کار می کند ، ویژگی را در کمتر از سه هفته ارسال می کند و یک راه اندازی مهم را رفع انسداد می کند. وقتی می دانید چه عواملی م worksثر است و چه عواملی ، می توانید سریعتر بسازید و بهتر بسازید. مجاورت با مشتری و مشتری سریعترین راه برای ساختن است. و مهمتر از همه ، به شما کمک می کند تأثیر محصول خود را ببینید.

4. چگونه رشد می کنم؟ پاسخ به این س questionsالات به عنوان کارآموز یا استخدام جدید آسان تر است ، اما شاید برای سازنده ای که می خواهد در حرفه خود پیشرفت کند ، مهمترین سال باشد.

  • آیا من با یک تیم عالی کار می کنم؟ ساعات بیداری را بیشتر از بقیه با همکاران خود سپری خواهید کرد. آیا دوست دارید با آنها وقت بگذرانید و آیا آنها بهترین های شما را نشان می دهند؟
  • آیا من درس می خوانم؟ شما باید مهارت های فنی و تجاری جدیدی را برای هر پروژه بیاموزید.
  • آیا من تأثیر می گذارم؟ شما باید بتوانید ببینید که چگونه پروژه های شما به شرکت برای موفقیت کمک می کند. و شما باید برای یک کار خوب اعتبار کسب کنید.
  • محصولی که روی آن کار می کنم ، چیزی است که من را دوست دارد؟ مراقبت از محصول یک انگیزه داخلی بزرگ است. اگر اکنون یکی ندارید ، آیا می توانید یکی از این شرکت ها را پیدا کنید؟ (قابل استفاده جهانی نیست ، اما آیا می توانید در خود کار و چالش تحقق پیدا کنید)

یک شرکت شما را استخدام می کند تا کار بزرگی انجام دهید و محصولات عالی بسازید. اما شما شرکتی را استخدام می کنید تا مهارت ها را آموزش دهد و پیشرفت شغلی را ارائه دهد. قبل از اینکه یکی را استخدام کنید ، حتما سوالات درستی بپرسید.

جان تیمسن مدیر ارشد فناوری در Qualtrics است ، جایی که وی هدایت سیستم های جهانی ، سیستم های امنیتی و تیم های مهندسی مسئول ساخت سیستم عامل مدیریت تجربه را بر عهده دارد. جان کار خود را صرف ساخت محصولات گسترده تحت وب کرده است که میلیون ها کاربر را تحت تأثیر قرار می دهد ، از جمله سیستم عامل های مدیریت تجربه ، سیستم های ارجاع ، سخت افزار مصرف کننده و محصولات تجارت الکترونیکی. قبل از Qualtrics ، جان 10 سال را در آمازون گذراند ، اخیراً به عنوان بنیانگذار و رئیس مهندسی الکسا. وی همچنین در مایکروسافت ، Active Voice Corporation و Openwave Systems کار کرده است. جان دارای مدرک مهندسی کامپیوتر از دانشگاه واشنگتن است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>