[ad_1]

در اینجا برخی از عاداتی وجود دارد که سازمان ها می توانند برای غلبه بر چالش ها ، ایمن نگه داشتن کارکنان ، مدیریت ریسک و عبور از هر بحرانی قوی تر از هر زمان دیگر ، از آنها استفاده کنند.

در 7 عادت افراد بسیار م ،ثر ، استیون كووی توصیه می كند كه بیشتر وقت خود را صرف فعالیتهایی كنید كه به نظر فوری نیستند اما مهم هستند (راهكارها ، تمرینات و ایجاد روابط طولانی مدت – به نام سه). برای شرکت های بزرگ مدت هاست که برنامه ریزی برای تداوم تجارت یکی از این وظایف حیاتی ، البته به ظاهر غیرضروری است.

تصویر: Pixabay

تصویر: Pixabay

با این حال ، همانطور که همه گیر COVID-19 به جهانیان یادآوری کرد ، آماده سازی برای حفظ و از سرگیری سریع عملکردهای تجاری در صورت بحران ممکن است ضروری به نظر نرسد تا زمانی که ناگهان اتفاق بیفتد. برای لحظه ای ، بحران ویروس کرونا باعث اختلال بی سابقه ای شد و خواستار تغییراتی در نحوه فعالیت شرکت ها و مدیریت نیروی کار شرکت ها شد.

به عنوان یک شرکت بزرگ با بیش از 9000 کارمند در سراسر جهان ، شرکت ما برای سازگاری با فضای جدید با چالش های خاصی روبرو است. از اقدامات سختگیرانه در ابتدای شیوع تا افتتاح تدریجی دفاتر که از قبل در حال انجام هستند ، مشاهده کردیم که پاسخ مدیریت بحران ما در حال آزمایش است. ما دانش کلیدی برای مقابله با بقیه این همه گیری و خدای ناکرده آینده را کسب کرده ایم.

براساس تجربه ما ، در اینجا هفت عادت سازمان های بسیار مقاوم در مراقبت های اورژانسی وجود دارد.

1. آنها برنامه ریزی می کنند. بر اساس گزارش گارتنر ، برنامه ریزی کلی برای تداوم تجارت برای یک بیماری همه گیر تأثیر بر کارکنان ، ارائه خدمات و زیرساخت های فناوری اطلاعات را به حداقل می رساند و زمینه را برای بازگشت سریعتر به شرایط عادی فراهم می کند. شرکت ما برای اولین بار در اواسط دهه 00 ، اندکی پس از شیوع بیماری SARS ، یک طرح آمادگی جهانی برای همه گیری ایجاد کرد و از آن زمان به بعد به طور جدی آن را به روز می کند.

بنابراین ، پس از اولین گزارش ویروس کرونا در اواخر سال 2019 از چین ، جایی که بیش از 400 کارمند داریم ، یک سری روشهای خاص برای استفاده داریم. برای ما ، این امر تأیید می کند که برنامه ریزی فعال تنها راه اطمینان از عدم موفقیت شرکت در صورت خرابی است.

2. انتظار غیرمنتظره را داشته باشید. از آنجا که ما شرکتی هستیم که بیش از یک مکان دارای مکان های زیادی هستیم ، همیشه در برنامه ریزی های خود نگاه جهانی داشته ایم. اما انتشار سریع ویروس ما را غافلگیر کرد – ما چندین موج بسته شدن را پیش بینی کرده بودیم ، حتی یک مورد بزرگ که در ماه مارس اتفاق افتاد و 95٪ از کارمندان جهانی ما را به خانه فرستاد. (5٪ باقیمانده کارگران اصلی مورد نیاز در محل برای کار سیستم و حفظ مشتری در نظر گرفته شدند.)

ما به سرعت متوجه شدیم که باید بلافاصله استرس شبکه خود را به روشی که قبلاً آزمایش نشده بود آزمایش کنیم تا ببینیم چگونه این کار باعث از بین رفتن میزان ترافیک اضافی کارگران از راه دور می شود. (خوشبختانه ، آن به خوبی ادامه دارد.) درس: علی رغم تمام برنامه ریزی ها ، آماده حرکت در حین حرکت باشید.

3. آنها سازگار می شوند. بازگشت کارمندان از راه دور به سادگی باز کردن قفل درها نیست – محل کار باید با واقعیت های جدید سازگار باشد. فراتر از مسئولیت های شرکتی و انتظارات کارمندان ، OSHA ، ADA و قوانین مشابه کارفرمایان را ملزم به ایمنی کارمندان می کنند. به این ترتیب ، سازمانها نه تنها از نظر اخلاقی بلکه از نظر قانونی نیز موظفند که برای تضمین محافظت از ایمنی کارکنان ، برنامه های تداوم شغلی خود را به طور فعال بازنگری و به روز کنند.

کارفرمایان باید اقدامات ایمنی جدید ، مانند بررسی دما در لابی ساختمان ها ، ماسک زدن ، نصب ایستگاه های اصلاح ، ردیابی تماس و فاصله اجتماعی را ارزیابی کنند. آنچه در گذشته یک اتاق کنفرانس با 10-12 نفر بود اکنون می تواند چهار نفر باشد. یک منطقه کاری که قبلاً 100 نفر را در خود جای داده بود ، ممکن است اکنون یک چهارم آن را داشته باشد.

4- آنها تمرین می کنند. شرکت ها نمی توانند به سادگی تصور کنند که همه کارمندان بازگشت کننده همه موارد لازم برای هنجار جدید را درک خواهند کرد. به همین دلیل است که آنها نیاز به اجرای یک برنامه آموزشی پایدار دارند که به صورت ایده آل به صورت الکترونیکی ارائه می شود و هدف آن رهنمودهایی برای فاصله اجتماعی و هرگونه تغییر دیگر است.

5. آنها دلسوز و انعطاف پذیر هستند. ما نظر سنجی های دوره ای انجام دادیم تا خلق و خوی آمادگی کارمندان برای بازگشت به دفتر را ارزیابی کنیم. در مورد اخیر ، بیش از 80٪ می گویند که اینگونه نیست. علاوه بر این ، بسیاری از کارگران از راه دور احساس می کنند که بسیار مثمر ثمر هستند. و ما می دانیم که بسیاری از آنها دارای مسئولیت های خانوادگی بسیاری هستند. درسی برای شرکت ها: در این روند عجله نکنید.

6. آنها از تکنولوژی بهره می برند. ردیابی تماس از ابتدا بخشی از برنامه واکنش همه گیر شرکت ما بوده است. در حالی که نصب برنامه های ردیابی تماس شخص ثالث در دستگاه های تلفن همراه کارمندان یکی از گزینه ها بود ، ما به سرعت آن را خاموش کردیم. آنها از مردم می خواهند اجازه دهند تا مکان تلفن های خود را ردیابی کنند ، این امر باعث ایجاد پیچیدگی در اجرا می شود و نگرانی های مربوط به حریم خصوصی را افزایش می دهد.

در عوض ، ما از نشانگرهای بلوتوث کم مصرف آماده (BLE) استفاده می کنیم که می توانند به نشان های کارمندان متصل شوند. اگر کسی علائم COVID-19 را گزارش کند ، تیم ایمنی و بهداشت از طریق ردیابی تماس برای شناسایی افرادی که در 72 ساعت گذشته و مدت زمان قرار گرفتن در معرض فرد بوده اند ، استفاده می کنند. علاوه بر این ، تیم می تواند محل آلودگی کاربران در دفتر را شناسایی کرده و به تیم های تمیزکاری اطلاع دهد تا اقدامات بازسازی را در این مناطق متمرکز کنند. هشدارهای منطقه گرم می توانند مناطق متراکم را شناسایی کرده و افراد را با اعلان های بی درنگ منحرف کنند.

7. آنها از حریم خصوصی محافظت می کنند. لقابلیت مشاهده مکان در سیستم ردیابی تماس ما ناشناس است ، اطلاعات شخصی ذخیره نمی شود و دسترسی به قابلیت ردیابی تماس کاملاً محدود است. دستورالعمل های حفظ حریم خصوصی داده ها با مشورت تیم حقوقی ما تهیه شده است. کارمندانی که وارد دفتر می شوند فرم های رضایت نامه ای را امضا می کنند که امکان ردیابی موقعیت مکانی را فراهم می کند و آنها از نحوه استفاده از داده ها مطلع می شوند. دلیل آن ساده است: سازمان ها باید میل خود را برای جلوگیری از شیوع عفونت متعادل کنند رازداری و اعتماد

COVID-19 یک آزمون تاریخی برای مقاومت شرکت ها است. با نشان دادن این هفت ویژگی ، آنها می توانند بر چالش ها غلبه کنند ، کارکنان را ایمن نگه دارند ، خطر را مدیریت کنند و قوی تر از همیشه بحران را پشت سر بگذارند.

برد مینیس معاون رئیس محیط زیست ، بهداشت و ایمنی است که در شبکه های ارس، جایی که وی مسئولیت طراحی استراتژیک ، پیاده سازی و مدیریت امنیت ، ایمنی ، محیط زیست ، مدیریت بحران ، یکپارچگی زنجیره تامین ، پاسخگویی به حادثه امنیت محصول و عملکردهای تداوم تجارت را بر عهده دارد.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir