[ad_1]

سیستم بهداشتی که در اورگان جنوبی و کالیفرنیای شمالی خدمت می کند ، با بررسی روش های دیجیتالی کردن ، باید همه گیر و خطر آتش سوزی را بررسی کند.

لی دیوید میلیگان ، معاون ارشد رئیس و مدیر ارشد اطلاعات Asante ، گفت: تیم فناوری اطلاعات در یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات بهداشتی اورگان مجبور به مقابله با تحول در هنگام کار بر روی COVID-19 و تأثیر آتش سوزی جنگل ها شد.

سیستم مراقبت های بهداشتی آسانت شامل سه بیمارستان و سایر مراکز درمانی است که در حدود 600،000 نفر در جنوب اورگان و شمال کالیفرنیا خدمت می کنند. وی می گوید آسانته بیش از یک میلیارد دلار درآمد سالانه ، 100000 ویزیت اورژانس در سال ، 75000 ویزیت مراقبت های اورژانسی و به دلیل COVID-19 ، حدود 8000 ویزیت از راه دور در ماه دارد.

میلیگان در مورد ملاحظات جدیدی که تیم وی باید در مواجهه با بیماری همه گیر ، تهدید آتش سوزی و نحوه استفاده آنها از منابعی مانند پلت فرم ارتباطی و همکاری Halo Health به عنوان بخشی از برنامه های دیجیتالی امیدوار کننده ، به InformationWeek گفت.

اعتبار: metamorworks از طریق Adobe Stock

اعتبار: metamorworks از طریق Adobe Stock

استراتژی IT برای Asante قبل از همه گیری چه بود و چگونه توسعه یافت؟

سیستم ما رویکردی دوگانه در زمینه بهداشت و درمان در جنوب اورگان داشت. ما سلامتی مردم را دو برابر کرده ایم ، این مفهوم چگونه می توان جامعه خود را سالم نگه داشت تا آنها به مراقبت های حاد احتیاج نداشته باشند. در همان زمان ، نیازهای حاد ما برای مراقبت واقعاً شکوفا شد. ما در حال حاضر در حال ساخت یک مرکز منطقه ای هدف قرار دادن سرطان هستیم. یک پروژه کاملا بزرگ به قیمت 90 میلیون دلار. علاوه بر این ، بیمارستان پیشرو ما که دارای 400 تخت جنوبی است ، 350،000 متر مربع به آن اضافه می کنیم. تعداد اتاق عمل را دو برابر می کنیم. دو برابر شدن تعداد آپارتمانهای شناور.

برای حمایت از آن ، IT همه چیز است. همه این موارد شامل IT – شبکه ها ، تلفن است. ما شش سیستم تلفنی جداگانه داشتیم که به دلیل ترکیبی از بیمارستانهایی که ساخته و تأسیس کرده بودیم ، بنابراین چیزهای موروثی زیادی داشتیم. اکنون در حال تبدیل این شش سناریوی قدیمی و موروثی به یک سیستم واحد سیسکو هستیم. این یک روند چند ساله است.

در میان همه اینها ، COVID در حال رخ دادن است.

من از قبل قصد داشتم این کار را انجام دهم تا بتوانیم تیم بزرگتری باشیم و ارتباط سریع تری داشته باشیم. ما سیلوهای خاصی در تیم ها داشتیم ، بنابراین من قصد داشتم یک آماده سازی روزانه ، یک مفهوم ساده را شروع کنم. من در مرحله تدوین این مقاله بودم که COVID وارد شد ، بنابراین بلافاصله این کار را شروع کردم.

در آن زمان ما افرادی داشتیم که مانند مگس می افتند و مبتلا به کوید می شوند. من باید اطلاعات اولیه را بدانم – چه کسی می تواند کار کند؟ ما 300 کارمند در IT داریم ، من باید می دانستم که کدام تیم ها تحت تأثیر قرار گرفته اند و کدام یک می توانند به جلو حرکت کنند. بسیاری از آنها برای سازماندهی کارکنان و رهبری ما بود تا بتوانیم به کار خود ادامه دهیم.

از نظر آنچه ما برای سازمان انجام دادیم ، هر كاری كه انجام دادیم شامل افزایش قابل توجه فناوری اطلاعات بود. این سازمان یک فرمان حادثه صادر کرد. در این حالت ، ما با یک همه گیری جهانی روبرو بودیم و نمی دانستیم چه زمانی پایان می یابد. تیم حادثه ما متشکل از مدیرعامل ما ، من ، مدیر ارشد پزشکی ، مدیر مالی و تعداد پرسنل اصلی بود. هر روز ، من یا یکی از مدیرانم برای ارائه گزارش از موضوعاتی که با آنها درگیر بودیم ، از نظر فناوری اطلاعات گزارش می شد و می فهمید که برنامه چیست.

نکته مهم دیگر انتقال از محل کار به خانه بود. ما 1300 نفر را برای کار به خانه فرستادیم. این پیامدهای زیادی برای امنیت اطلاعات دارد. این عواقب ارگونومیک دارد. یک نمونه از کارهای بالینی که انجام دادیم و واقعاً مثر بود این بود که ما اولین سیستمی در ایالت بودیم که منطقه آزمایش متمرکز را راه اندازی کردیم. تور را برای او درست کردیم ، حماسه [electronic medical records software] ساخت و تمام فن آوری مربوطه در عرض 24 ساعت.

آیا گزینه ها یا فناوری هایی وجود داشته است که شما در نظر داشته باشید آنها را به کار بگیرید ، و سپس تصمیم بگیرید که راه دیگری را دنبال کنید؟ آیا اوضاع در جای خود قرار گرفت و آیا مطابق انتظار کار کرد؟

او بسیار زیرک بود. هیچ یک از اینها آبشار نبود. همه چیز زیرک بود. نزدیکترین کاری که ما شروع کردیم و خیلی مورد توجه قرار نگرفت این بود که در درب بیمارستان یک غربالگری داشتیم. در آن زمان ما سعی می کردیم بفهمیم آیا انجام بررسی دما منطقی است. ما یک سناریو اسکن کد QR را معرفی کرده ایم که در آن افراد می توانند در یک برنامه به س questionsالات پاسخ دهند و این به آنها امکان می دهد وارد مرکز شوند یا نه. این سناریوی عالی نبود. من نمی دانم که برای آنچه ما می خواستیم کاملاً موثر است. در پایان ، ما مجبور شدیم تعداد زیادی از افراد را برای این نمایش ها استخدام کنیم. ما امیدوار بودیم که فناوری در آنجا مداخله کند و این نیاز را برطرف کند ، اما در واقع اینگونه نشد.

در غرب ، هر تابستان با آتش سوزی جنگل ها مقابله می کنیم. یکی از مکانهای ما معمولاً کاملاً پر از دود می شود. ما سال گذشته 2500 خانه را از دست دادیم [across the area]در عرض چند ساعت به زمین سوخته شد بسیاری از کارمندان ما خانه های خود را از دست داده اند. من فکر می کنم حدود 100 کارمند در سیستم مراقبت های بهداشتی ما خانه های خود را از دست داده اند. همه در یک سطح تحت تأثیر قرار گرفتند. این امر باعث شده تا در رویکرد خود در مورد بهبودی فاجعه تجدید نظر کنم.

در آن زمان ، قبل از آتش سوزی جنگل ، فکر می کردیم که خیلی خوب هستیم. دو تا داشتیم [data] سایتهایی که از نظر جغرافیایی تا حدی متفاوت بودند. هنگام حمله به بیمارستان پیشرو ما در جنگل آتش سوزی می کند [Medford?]، چند دقیقه با تخلیه فاصله داشتیم. وقتی این اتفاق افتاد ، ما همچنین فهمیدیم که آتش سوزی در بیمارستان ما در Grants Pass نیز حمله می کند. معلوم شد که آنطور که در ابتدا تصور می شد نزدیک نبود ، اما در آن زمان من این دیدگاه را داشتم که هر دو مرکز داده ما در معرض خطر بودند.

این امر ما را به فکر مهاجرت ابر برای بازیابی فاجعه و به ویژه اطلاعات حماسی خود انداخت.

چه مواردی باید برای این انتقال ابر تأمین شود؟

وقتی زودتر به این موضوع نگاه کردم ، رویکردی را که برای تخلیه تیمهای خود به آن نیاز داریم را در پیش گرفتم تا آنها در هر چیز جدیدی که سیستم ما اشتها دارد ، گیر نکنند. همه گرسنه چیزهای جدید هستند یا چیزهایی اضافه می کنند که باعث رقابت بیشتر ما شوند. همه اینها کارمند می گیرد. من می خواستم با همه چیز اصلی به ابر بروم. ما یک شرکت فناوری اطلاعات نیستیم – ما یک شرکت مراقبت های بهداشتی هستیم. بیایید روی مراقبت های بهداشتی تمرکز کنیم و آن چیزها را از صفحه خود خارج کنیم.

معلوم شد که ظریف تر از آن است. فرود در ابر ممکن است گران باشد. شما نمی توانید فقط بگویید ، “بیایید به سمت ابر برویم.” آنچه که من در نهایت با تیم خود وارد شدم استفاده از یک روش مبتنی بر ابر برای برنامه ها بود. از منظر میزبانی ، هر کار جدیدی که انجام دهیم مبتنی بر ابر خواهد بود ، مگر اینکه سناریوی بسیار خاصی وجود داشته باشد که نیاز به درج در نسخه اولیه باشد.

این مفید بود زیرا افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنم و به پروژه ها نگاه می کنند ، فهمیدند که این رویکردی است که برای اولین بار در ابر انجام می شود و آنها می توانند این هزینه را در خود پروژه لحاظ کنند. از نظر داده ها ، داستان متفاوتی است. داده ها می توانند واقعاً بسیار گران باشند. ما هنوز آنجا نیستیم.

Halo Health چگونه در برنامه های دیجیتالی شما جای می گیرد؟

Halo سیستم ارتباطی واحد ماست. ما از سال 2015 از آن استفاده می کردیم. قبل از آن ، ما روش های نامناسبی زیادی برای برقراری ارتباط داشتیم ، از جمله پیام رسان های قدیمی. ما به دنبال راه حل بهتر بودیم و گزینه های مختلف را بررسی کردیم. ما با Halo رفتیم و معلوم شد که این یک چالش است زیرا مردم نمی خواهند سیستم قدیمی خود را ترک کنند ، خواه این پیجرها باشند که پزشکان به آن اعتیاد پیدا کنند یا با استفاده از سیستم عامل پیام رسانی ایمن و بدون پشتیبانی IT از گروه های پزشکی جدا شوند. آنها نمی خواستند آنها را رها کنند زیرا این برای آنها مفید بود.

برای تحقق این امر نیاز به برخی تغییرات فرهنگی و جلسات زیادی بود. از آن زمان ، این استاندارد ما شده است و ما آن را برای تعدادی از افرادی که در استخدام ما نیستند اما از بیمارستان های ما استفاده می کنند ، گسترش داده ایم. یک مزیت بزرگ دیگر برای ما این است که ما از آن به صورت عملیاتی استفاده می کنیم. من می گویم 75 or یا بیشتر از همه ما [IT operational] مسائل از طریق Halo پردازش می شوند.

چه چیزی در لیست خواسته های شما برای سیستم IT شما وجود دارد؟

در بخش باطن ، وقتی صحبت از IT می شود ، من واقعاً روی مفهوم سازمانی بسیار قابل اعتماد تمرکز کرده ام. بسیاری از اینها را می توان با اتوماسیون حل کرد. فرصت های زیادی برای اتوماسیون در فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارد. اگر به شرکتهایی مانند Olive و سایر شرکتهایی که با اتوماسیون فرآیندهای رباتیک سر و کار دارند نگاه کنید ، بیشتر آنها بر روی چرخه گردش مالی و مدیریت ادعا تمرکز دارند. من در دنیای خودم ، دنیای IT و کارهایی که انجام می دهیم به اتوماسیون احتیاج دارم. ما آزمایش های گسترده ای را انجام می دهیم تا مطمئن شویم که چیزی را شکسته ایم. این زمان زیادی را می گیرد. اگر ما بتوانیم اتوماسیون این موارد را حتی از پشت شروع کنیم ، این بسیار بزرگ است.

مطالب مرتبط:

جایی که هنوز به پذیرش ابر نیاز است

چرا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بیشتر به ابر عمومی روی می آورند

COVID-19: استفاده از داده ها برای نقشه برداری از عفونت ها ، تخت های بیمارستان و غیره

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری خود را آغاز کرد ، و به انجمن راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان فریلنسر برای این موارد فعالیت کرد. سایت ها به عنوان. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir