[ad_1]

تقریباً یک سال پس از تصدی سمت فعلی خود ، جرمی لگ در مورد استفاده از ابر و تحول در شرکت تلفن همراه و باند پهن صحبت می کند.

بعضی اوقات می توان چند ترفند جدید را به یک غول مخابراتی یاد گرفت.

در ژوئن سال گذشته ، جرمی لگ در خانواده AT&T تغییر نقش داد و پس از 14 سال همکاری با WarnerMedia ، مدیر فنی AT&T Communications شد ، که به عنوان مدیر فنی آنها کار می کرد. حرکت به سمت ارتباطات AT&T او را در مسیر رهبری نوسازی زیرساخت های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات قرار داد. این شامل سازماندهی مجدد معماری داده ها ، نرم افزار و امنیت شرکت است. این برنامه همچنین ادغام منابع داده و انتقال برنامه های ابری به سازمانی را که داده های خود را در پتابایت اندازه گیری می کند ، مدیریت می کند.

هیچ رازی نیست که شرکت مادر AT&T در حال حاضر در اواسط شکل گیری WarnerMedia قرار دارد. لگ در مورد مسئولیت های فعلی خود در AT&T Communications ، درسهایی که در سال گذشته آموخته است و آنچه تیم وی امیدوار است سال آینده بدست آورد ، با InformationWeek صحبت می کند.

ارتباطات جرمی لگ ، CTO ، AT&T

ارتباطات جرمی لگ ، CTO ، AT&T

آیا اصول راهنما یا دستورالعملی برای راهپیمایی وجود داشت که وارد نقش خود شوید؟ استراتژی شما چگونه توسعه یافته است؟

وقتی آمدم ، آنها از من خواستند که اساساً پنج یا شش عملکرد مختلف را مدیریت کنم: رئیس دفتر داده ، رئیس ارشد امنیت ، دفتر اطلاعات اصلی ، و سپس اساساً ابر عمومی و تمام میان افزارهای شرکت. لایه دروازه API – اساساً کرم موجود در ساندویچ Oreo. این ویژگی ها در من پیچیده است. سپس واحدهای ما ، مشاغل مصرفی و شرکتی ، برنامه های خاصی دارند که در بالای پشته های فناوری است که تیم من آنها را مدیریت می کند.

آنچه از من خواسته شد این بود که تمام این چیزهایی را که AT&T خود ساخته است یا از طریق خریدهای مختلفی که این شرکت طی سالهای گذشته انجام داده است و هرگز با هم ادغام نشده اند ، بررسی کنم و برنامه ای برای انتقال به ابر ایجاد کنم. قطعاً قطعه بزرگی از آن است. از همه مهمتر ، معماری مدرن هدف مدرنی که در این رشته های مختلف به آنها نیاز داریم – چه در یک حق بیمه یا در ابر هستیم؟

AT&T فقط عالی است. وقتی صحبت از فناوری می شود هم نعمت است و هم نفرین. کاری که من در هنگام ورود به پایان رسیدم این بود که از سازمان فناوری استفاده کنم ، که طی سالهای مختلف از لحاظ بودجه و استراتژیهای فنی دوره های مختلفی داشته است و یک ستاره شمالی برای جایی که می خواهیم برویم ایجاد کردم و آن را تکه تکه کردم که مردم می توانند درک کنند. چگونه می توان به ابر رسید؟ چگونه می توان زیرساخت های ارثی را بازنشسته کرد؟ چنین چیزهایی. مواردی که واضح است اما برای رسیدن از نقطه A به نقطه B نیاز به یک مسیر عملیاتی دارد.

چیزهای دیگری در مورد نیروی کار و فرهنگ و همچنین بسیاری از EQ وجود داشت [emotional intelligence] در مقایسه با موارد ضریب هوشی که باعث ایجاد انگیزه در افراد می شود. وقتی وارد می شوید و به گروهی از افراد می گویید: “شما سخت کار کرده اید ، اما همه این مواردی که روی آنها کار می کنید قدیمی هستند و ما می خواهیم همه را از بین ببریم” ، این دقیقاً یک پیام الهام بخش نیست. شما واقعاً باید بفهمید که چگونه آنها را در مسیر جدیدی که می خواهید طی کنند تراز کنید. این ترکیبی از بسیاری از موارد غیر فنی است.

آیا ترکیب برنامه های شما با مقیاس و دامنه کاری که با آن کار می کردید ، چالش هایی داشت؟

AT&T خود سابقه ساخت همه چیز را دارد. این یک داستان عالی است. ما همچنین در یک روز و عصر هستیم که نمی توانیم همه چیز را خودمان بسازیم. حتی چون بزرگ هستیم ، منطقی نیست. برنامه های زیادی وجود دارد ، خواه شما در مورد سیستم های فروش بلیط ، پایگاه داده یا برخی از انواع برنامه های شرکتی صحبت کنید ، جایی که برنامه های تجاری وجود دارد که به همان خوبی یا بهتر هستند و با گذشت زمان ارتقا می یابند زیرا این شرکت ها منابع بیشتری را از ما خرج می کنند.

قطعاً یک انتقال وجود دارد که گروههای خاصی از افراد را که عادت به ساخت همه چیز دارند ، عادت به پیاده سازی و اجرای نرم افزار شخص ثالث دارند ، جذب می کند. سپس شما با تمرکز تیم ها بر روی آنچه سوزن حرکت می کند ، یک مشکل فرهنگی دارید. برنامه های مورد علاقه یا پروژه های مورد علاقه نیست. چه چیزی سوزن را حرکت می دهد؟ منظور من این است که زمینه کسب و کار را در فناوری قرار دهم.

چهار یا پنج معیار در AT&T وجود دارد که مهم است: چند مشترک بی سیم دریافت کردیم؟ چند مشترک فیبر دریافت کردیم؟ چند مشترک HBO Max دریافت کردیم؟ آیا درآمد بالاترین سطح افزایش یافته است؟ آیا EBITDA افزایش یافته است؟ هر شاخص دیگری در شرکت تابع این شاخص ها است. هدف این است که افرادی که روی فن آوری کار می کنند ، اعم از این که ما تصمیم گرفته ایم در آن مهارت داشته باشیم و خودمان را بسازیم ، یا این چیزی است که ما از شخص ثالث استخدام می کنیم و آنها را به این معیارها متصل کنیم.

هدف از ادغام بلیط به عنوان نمونه این است که ما مراحل فنی و معماری هدف داریم ، اما در پایان اگر به مشتریان خود اجازه ندهیم که کمتر با ما تماس بگیرند یا کمتر وقت تلفنی داشته باشند و مشکلات آنها را برطرف کنیم ، پروژه با شکست مواجه خواهد شد. این فناوری متریک است که مردم باید به آن متصل شوند ، زیرا این معیاری است که باعث می شود مشترکان و مشتری را حفظ کنند. ما باید این زمینه تجاری را در پروژه ها بگنجانیم. یکی از کارهایی که من انجام می دهم این است که تیم هایمان را به مراحل فنی سنتی پیوند دهم ، اما آنها را نیز به عملکرد تجاری پیوند می دهم.

آیا هنگام انتقال از نقش خود به عنوان WarnerMedia به ارتباطات AT&T ، تفاوت موضوعی یا استراتژیکی وجود داشت؟

چندین چیز متفاوت بود. مقیاس مسلماً یکی از آنها بود. نرم افزار canvas که در این مکان وجود دارد بسیار زیاد است. اساساً ، ما تقریباً از همه مواردی که در جایی در اطراف شرکت پاشیده شده ، اختراع شده است. همانطور که به معماری هدف می اندیشید و جدیدترین نرم افزاری را که در صنعت است یا پروژه های نرم افزاری را که بنا به سفارش ما ساخته خواهد شد ، دنبال می کنید ، قبل از اینکه بخواهید به دنبال این معماری جدید باشید ، نمی توانید فراموش کنید چند سیستم مختلف به هم متصل شده اند. وقتی می خواهید این کار را انجام دهید ، بر کسب و کار تأثیر می گذارد.

ما سالانه میلیون ها بلیط دریافت می کنیم. شروع ادغام سیستم بلیط به معنای انتخاب چیزی و شروع یک پروژه آسان است. از آنجا که در واقع سعی می کنید هنگام اجرای این موارد ، تجربه کاربر را تحقیر نکنید ، این یک ترفند واقعی است.

از نظر مقیاس ، بسیاری از شرکت ها در حال مهاجرت به سمت ابر هستند. هیچ چیز خاصی در این مورد وجود ندارد. ما مخازن عملیاتی جداگانه داریم که در شمال 100 پتابایت قرار دارند. هنگامی که به میزان ترافیکی که در یک روز از شبکه بی سیم ما عبور می کند نگاه می کنید ، در حال صحبت کردن با 50 تا 160 پتابایت هستید. وقتی می گویید ، “سلام ، این پایگاه داده را بدست آور و به ابر منتقل کن” ، این آسان نیست. مثل این نیست که این چیزها را روی شست بچسبانید. طرز فکر شما در این مورد بسیار متفاوت است.

قسمتهای دیگر که بسیار متفاوت از AT&T هستند ، به معنای واقعی کلمه بخشی از زیرساخت های نحوه کار کشور هستند. نحوه دسترسی کاربران به اینترنت – اینترنت فیزیکی از طریق AT&T رفت و آمد می کند ، بدون اینکه از دفتر مرکزی و آخرین مایل های دسترسی کاربران به اینترنت روزانه صحبت کنیم. در حالی که به فکر اتصال بین نرم افزار و سخت افزار ، شبکه های تعریف شده توسط نرم افزار ، برنامه ها و همه اینها هستید ، استقرار فقط برای AT&T نیست.

در بسیاری از موارد ، این راهی است که مصرف کنندگان و مشاغل به اینترنت دسترسی دارند. این یک چیز کاملاً متفاوت از WarnerMedia است ، به عنوان مثال ، جایی که من مشتری این اینترنت بودم. شما باید با فروتنی به آنچه که روی آن کار می کنید نزدیک شوید و فکر نکنید که همه چیز را می دانید. هیچ کس نمی داند خیلی بزرگ است شما باید به افرادی با دانش نهادی و افرادی که از خارج آورده اید و روش کاملاً متفاوتی برای نگاه به جهان دارند اعتماد کنید.

آیا منابع یا استراتژی های فن آوری مشهوری در نظر گرفته اید که برای استقرار در ارتباطات AT&T مناسب نیستند؟

شرکتهایی با اندازه ما – شما نمی توانید همه کارها را انجام دهید. طبق تجویز نرم افزار سنتی نمی توانید مراکز داده عظیم را در یک محیط انعطاف پذیر راه اندازی کنید. انواع مختلفی از پروژه ها وجود دارد که واقعاً باید مبتنی بر آبشار باشند. گفته شد ، از آنجا که شما باید به فکر توسعه برنامه ها در محصولات ابری ، مصرفی یا تجاری باشید ، بهتر است چابک باشید وگرنه نمی توانید رقابت کنید و چرخه های انتشار نرم افزار داشته باشید که مشتریان شما را تحت تأثیر قرار دهد.

تنها مانیکر در DevOps که کمی به آن تردید دارم این است که آیا من می توانم در یک شرکت بیش از 230،000 نفر همه شاخ های تک شاخ را که DevOps را می دانند پیدا کنم و یک سازنده پشته کامل هستند که می خواهند کد بنویسند و آن کد را حفظ کنند و پیاده سازی کنند همه اصلاحات ، من خوشحالم که همه این افراد را دارم. اما تعداد افرادی که این مدارک را دارند فکر نمی کنید.

شما باید در نظر بگیرید که کجا می توانید مدل هایی مانند DevOps را مستقر کرده و نگهداری کنید و کجا نه. دانشی که یک فرد DevOps باید داشته باشد ، از نوع ردپای زیرساختی که AT&T دارد ، مطمئن نیستم که بتوانید همه آن را در یک مغز جای دهید. شما باید بدانید که چنین مواردی را در کجا می توانید قرار دهید. من کاملاً از این مفهوم استقبال می کنم ، اما همچنین باید کار در AT&T را عملی کنم.

مطالب مرتبط:

رهبران فنی: مراحل سفر شما در تحول دیجیتال

چرا DevOps برای تحول دیجیتال بسیار مهم است

CIO برای تسریع در تحول تجارت دیجیتال در سال 2021

تحول دیجیتال: چگونه رهبران می توانند برجسته شوند

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری خود را آغاز کرد و به انجمن راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان فریلنسر برای این موارد فعالیت کرد. سایت ها به عنوان .. بیوگرافی کامل را مشاهده کنید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir