[ad_1]

افسران ارشد داده باید بر روی گوش دادن به حرف های همتایان خود ، ارائه ارزش تکراری و ارتقا success موفقیت خود تمرکز کنند.

در بحبوحه بحرانی که بسیاری از سازمانها طی یک سال گذشته با آن روبرو شده اند ، ممکن است اطلاعات زیادی وجود داشته باشد ، اما هیچ انتخاب واضحی برای بهترین اقدام وجود ندارد. در مواردی از این دست ، بسیاری از رهبران تجارت با احساس تصمیم گیری در مورد یک وضعیت ادامه خواهند داد. در نهایت ، سازمان هزینه تجربه و قضاوت خود را می پردازد.

اما از آنجایی که سازمان ها بیش از هر زمان دیگر از داده ها و ابزارهایی برای کسب بینش از این داده ها برخوردار هستند ، به جای اعتماد به احساس درونی یک یا دو رهبر ، بیشتر به دنبال این هستند که “توسط بصیرت مدیریت شوند”. چرا از تجزیه و تحلیل داده های علمی برای بررسی امکانات و تصمیم گیری استفاده نمی کنیم؟ اما بر اساس چندین گزارش جدید تحقیقات فارستر ، در حالی که سازمان ها ارزش این روش را تشخیص می دهند ، آنها هنوز در آنجا نیستند.

تصویر: BullRun - stock.adobe.com

تصویر: BullRun – stock.adobe.com

طبق گفته فارستر ، کمتر از نیمی از تصمیمات (49٪) بر اساس اطلاعات کمی و تجزیه و تحلیل در برابر احساسات روده گرفته می شود و این عددی است که اساساً سالها ثابت مانده است. علاوه بر این ، نگاه دقیق به شیوه های انجام شده در سازمان ها نشان می دهد که کمتر از 10٪ از آنها توسط بینش هدایت می شوند.

هنوز هم ، تعداد بیشتری از سازمان ها در تلاشند تا بینش بیشتری کسب کنند. به گفته فارستر ، به عنوان مثال ، 63٪ سازمان ها مدیر ارشد داده را منصوب کرده اند.

این واقعاً اولین قدم است. حتی سازمانهایی که CDO دارند هنوز باید راه طولانی را طی کنند. برای موفقیت ، CDO باید اقدامات مختلفی را انجام دهد تا شرکت را به مکانی ببرد که داده ها مرتباً به ارزش تبدیل می شوند.

جنیفر بلیسنت ، تحلیلگر ارشد Forrester ، در دو گزارش خود كه شامل ابتكارهای CDO است ، بهترین روش ها و توصیه ها را برای افسران كلید داده كه به دنبال ایجاد بصیرت در سازمان های خود هستند ، ارائه می دهد. در اینجا برخی از این توصیه ها وجود دارد:

پروژه ها را بر اساس تراز و پیچیدگی استراتژیک اولویت بندی کنید. فورستر نقشه برداری از پروژه ها را در دو محور توصیه می کند تا بتوانید تصور کنید کدام یک از آنها آسان تر و تأثیرگذارتر هستند یا بهتر با اهداف تجاری همسو هستند. CDO ها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که اولویت بندی هر پروژه را با تغییر بازار دوباره ارزیابی می کنند.

برای مدیریت تحول بینش ها با پشتیبانی قوه مجریه ، یک مأموریت ایجاد کنید. فارستر خاطرنشان می کند که 42٪ CDO ها به مدیر عامل گزارش می دهند. با این حال ، دریافت هزینه ورود به روش کار بر اساس بینش نیز مهم است ، که این تغییر در تعداد سازمان هایی است که کار کرده اند. اگر مقاومت از بالا وجود داشته باشد ، گاهی اوقات کمک کارکنان می تواند به تغییر مدیران عالی کمک کند. وظیفه CDO توسعه روابطی است که منجر به این مأموریت می شود.

برای درک نیازهای شرکای تجاری ، یک تور گوش دادن را شروع کنید. هنگام صحبت با دیگر رهبران سازمان خود ، بر آنچه برای آنها مهم است تمرکز کنید. شاید شناسایی مشتریان با ارزش بالا ، کاهش هزینه ها یا بهینه سازی منابع باشد. مکالمه را با نیازهای داده و فناوری انجام ندهید. بلیسنت در این گزارش نوشت: “یافتن پروژه هایی كه به همه افراد درگیر پیروزی می بخشد.

برای تسهیل همکاری و دستیابی به اتفاق نظر ، یک صفحه اطلاعات داده ایجاد کنید. فارستر توصیه می کند CDO ها در وهله اول برای ایجاد زمینه های مشترک ، اولویت بندی پروژه ها و تخصیص منابع با یکدیگر همکاری کنند. بلیسنت می نویسد: “گردهم آوردن ذینفعان اصلی در شورای ردیابی داده ها به آنها اجازه می دهد تا مسائل را متفاوت ببینند و به آنها در ایجاد چارچوبی برای بینش تبدیل می شود.”

ارزش را به سرعت از طریق اثبات تکرار ارزش تحویل دهید. این عالی است. فارستر می گوید CDO های موفق باید مزایای استفاده سریع از داده ها و تجزیه و تحلیل را در مورد مسائل خاص تجاری نشان دهند. اگر هنوز هیچ نتیجه ای وجود ندارد ، CDO باید به جای آن کار فعلی را نشان دهد. نمایش نتایج باعث ایجاد اعتماد با ذینفعان می شود. یکی از CDO نقل شده در این گزارش خاطر نشان می کند که وی “نمایش های سگ و تسویه حساب” بسیاری برای نشان دادن بینش و چگونگی ارائه ارزش افزوده انجام داده است. این روند همکاری را یک قدم جلوتر می برد.

دو گزارش جدید که توسط Belissent نوشته شده است با عنوان افسران ارشد داده: تسریع تأثیر بینش تجاری در 12 مرحله و مدیر ارشد پردازش داده: تیم های خود را توسعه دهید تا تأثیر داده های بینش را تسریع کنند.

بلیسنت نوشت: “افسران ارشد داده و تیم های آنها کلاه زیادی بر روی زنجیره ارزش داده کار می کنند.” “آنها بشارت استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل ها ، تحریک سواد داده ها و کمک به ایجاد یک فرهنگ مبتنی بر بینش … اما بیش از همه ، آنها نیاز به تعادل نوآوری با بنیاد مورد نیاز برای اجرای آن ، از جمله فرآیندهای پایان به پایان و فن آوری. پارچه “

برای اطلاعات بیشتر ، داده ها و تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی این موارد را بخوانید:

نحوه شکل گیری داده ها ، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی در سال 2020 و بر 2021 تأثیر می گذارد

س forال 2021: داده های من کجاست؟

چگونه یک برنامه هوش مصنوعی موفق ایجاد کنیم

حقوق تحلیلی در برابر بحران COVID پایدار است

جسیکا دیویس کار خود را صرف پوشش تلاقی تجارت و فناوری در عناوینی از جمله Infoworld توسط IDG ، eWeek و Channel Insider توسط Ziff Davis Enterprise و MSPmentor توسط Penton Technology کرده است. او علاقه زیادی به استفاده عملی از هوش تجاری دارد ، … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir