[ad_1]

در چند سال گذشته ، مشاغل پیشرفت بزرگی در تبدیل داده ها به داده ها داشته اند ، اما سازمان ها همچنان به یک مانع بزرگ اشاره می کنند.

از آنجا که سازمانها در تلاشند سرعت تحولات دیجیتالی و پیشرفتهای تکنولوژیکی خود را تسریع کنند ، یکی از س bigالات مهم استراتژیک این است که بهترین روش برای رسیدن به آنجا چیست؟ از نظر داده ها ، تجزیه و تحلیل ، یادگیری ماشین و بقیه هوش مصنوعی ، بسیاری از سازمان ها برای سرعت بخشیدن به روند کار ، یک مدیر ارشد داده استخدام کرده اند.

آیا شخصی در رأس می تواند تصمیمات درستی برای خرید فناوری بگیرد و برنامه را در مسیر موفقیت قرار دهد؟ نه دقیقا.

تصویر: momius - stock.adobe.com

تصویر: momius – stock.adobe.com

یک نظرسنجی جدید از مدیران بازرگانی و فناوری در 85 سازمان نشان داد که یکی از بزرگترین موانع تحول سازمانهای داده محور در پنج سال گذشته ، خود فناوری نیست. در واقع ، اینها مردم یا مشکلات فرهنگی هستند. 92.2٪ كامل این را بزرگترین چالش در نظرسنجی در سال 2021 در مقایسه با 90.9٪ در سال قبل تشخیص داده اند. اما در حالی که بسیاری از مردم بر این عقیده اند که افراد ، فرایندهای تجاری و فرهنگ بزرگترین موانع موجود در برابر سازمانهای داده محور هستند ، حل این مسئله که چگونه می توان آن را رفع کرد مشکل است.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاعات اینجا را بخوانید:

نحوه شکل گیری داده ها ، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی در سال 2020 و بر 2021 تأثیر می گذارد

س forال 2021: داده های من کجاست؟

چگونه یک برنامه هوش مصنوعی موفق ایجاد کنیم

دستمزد تحلیلی در بحران COVID پایدار است

رندی بین ، بنیانگذار و مدیرعامل NewVantage Partners و یکی از نویسندگان گزارش ، گفت: “صرف انتصاب CDO باعث نمی شود شما داده ها را مدیریت کنید.” “شما باید این کار را بی وقفه انجام دهید. هیچ کتاب یا فرمول جادویی برای موفقیت وجود ندارد. هر سازمانی منحصر به فرد است. آنچه برای یک سازمان مفید است برای سازمان های دیگر مفید نخواهد بود.”

یکی از مهمترین موانع اجرای برنامه تجزیه و تحلیل داده ها که ارزش تجاری را فراهم می کند ، عدم تطابق بین سازمان تجارت و سازمان داده است. متخصصان داده و وقت خود را صرف ساخت زیرساخت هایی مانند انبار داده ، دریاچه داده یا انتقال زیرساخت ها به ابر می کنند. بین به InformationWeek گفت ، اما این تمرکز بر زیرساخت های داده و تجزیه و تحلیل موارد استفاده تجاری را برآورده نمی کند و بنابراین کاربران تجاری را راضی نمی کند.

وی گفت: “سازمان های داده ای كه موارد استفاده از مشاغل را مدیریت می كنند و به آنها اجازه می دهند سرمایه گذاری را تحریک كنند ، به دلایلی از همه موفق ترند.” “از این طریق ، آنها اعتماد به شغل و سازمان را برقرار می کنند. این می تواند منجر به ایجاد سطحی از سکون شود که منجر به پیشرفت شود.”

اگرچه انتصاب یک افسر ارشد داده گلوله نقره ای برای موفقیت در مدیریت داده نیست ، اما سازمان های بیشتری بیش از هر زمان دیگری این نقش را تعیین می کنند. بررسی 2021 نشان داد که 65٪ سازمانها CDO را منصوب کرده اند ، در حالی که در سال 2012 فقط 12٪ CDO منصوب شده اند. گزارش NewVantage خاطر نشان می سازد که بیش از نیمی از شرکتهای پیشرو عملکرد CDO ایجاد کرده و CDO را برای هر 5 مورد آخر منصوب کرده اند. سال ها.

موفق ترین این رهبران از کجا ناشی می شود؟ در سال 2021 ، 44.4٪ از آنها خارجی یا عامل تغییر خارجی هستند. 5/23 درصد دیگر در سال 2021 از جانبازان یا خودی ها هستند. مدیران تجاری با نتایج تجاری 16.1٪ CDO ها را در سال 2021 تشکیل می دهند. فقط 8.6٪ محققان یا تحلیلگران داده و تنها 7.4٪ مدیران فناوری هستند. گزارش NewVantage خاطرنشان می کند که این نتایج در مقایسه با سال گذشته ، که تنها 15.8٪ CDO ها در این گروه قرار گرفتند ، کمی تغییر به نفع سربازان قدیمی شرکت است.

CDO از هر کجا ناشی شود ، رمز موفقیت وی ایجاد همکاری مشترک با طرف تجاری سازمان است. بین به این رهبران توصیه می کند از زبانی که استفاده می کنند مراقبت کنند. اگرچه کارمندان خود می توانند شرایط خاصی مانند پردازش داده ها ، ساختار داده ها و مدیریت داده های اصلی را درک کنند ، این اصطلاح اصطلاحی نیست که با استفاده از خط مشی مدیر استفاده شود. سعی نکنید به آنها زبان هم بیاموزید. بین گفت ، فقط با آنها صحبت کنید به گونه ای که آنها درک کنند.

رندی بین

رندی بین

به گفته بین ، این یک شوخی است که CDO در واقع به معنای “رئیس ارشد دیپلماتیک” است. دلیل این امر این است که این مدیران باید از نزدیک با بخش تجاری سازمان همکاری کنند.

اگرچه بسیاری از سازمانها طی چند سال گذشته در تلاشهای داده محور خود پیشرفتهای چشمگیری داشته اند ، اما تلاشها هنوز به اتمام نرسیده است. هنوز راهی باقی مانده است. بین این تلاش ها را با ظهور اینترنت مقایسه می کند. اگرچه ممکن است صفحات وب در ابتدا ظاهر شده باشند ، اما سالها طول کشید تا این شبکه به جای امروز برسد. مراحل مختلفی در توسعه اینترنت وجود داشت. همین مورد در مورد داده ها و تجزیه و تحلیل ها در شرکت اعمال خواهد شد. بین گفت ، برای بسیاری از سازمان ها ، ما هنوز در مرحله دوم تحول مبتنی بر داده آنها هستیم.

وی گفت: “تحولات یک شبه اتفاق نمی افتد.” “واقعیت این است که هنوز زمان می برد. در حال حاضر کار می کند.”

جسیکا دیویس کار خود را صرف پوشش دوراهی تجارت و فناوری در عناوینی از جمله Infoworld توسط IDG ، eWeek و Channel Insider توسط Ziff Davis Enterprise و MSPmentor توسط Penton Technology کرده است. او علاقه زیادی به استفاده عملی از هوش تجاری دارد ، … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir