[ad_1]

قبل از COVID-19 ، CIO های ایالتی هنوز به دنبال فرصت های خوب برای استفاده از چت بات ها بودند. همه گیری بسیاری از آنها را به ارمغان آورد.

زندگی از دست رفته و رنج اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 میراث ناخوشایند سال 2020 است. اما در میان واقعیت و اندوه تلخ ، تعدادی آبکاری نقره وجود داشت. برای مشاغل و دولت هایی که به بحران های فوری همه گیر پاسخ می دهند ، بودجه جدید برای پروژه های دارای اولویت به تغییراتی کمک کرده است که بسیار کندتر بوده و نویدبخش سود شهروندان و مشتریان برای سالهای آینده است.

سازمان های دولتی نمونه ای عالی برای این امر هستند. پروژه های تحول دیجیتال و سایر اقدامات نوسازی ممکن است مدتهاست که در نقشه راههای فناوری سازمانهای دولتی قرار دارند. اما یافتن پول برای پرداخت هزینه برنامه های نوسازی و کار در برنامه های مختلف به سادگی روشی نبود که دولت در گذشته کار می کرد.

تصویر: pabrady63 - stock.adobe.com

تصویر: pabrady63 – stock.adobe.com

به گفته کیسی کلمن ، معاون ارشد راه حل های دولت جهانی در Salesforce غول ابر CRM ، دلیل این امر این است که دولت از درون سازمان یافته است. کلمن باید بداند. پیش از آن ، او مدیر فناوری اطلاعات در اداره خدمات عمومی ایالات متحده بود ، آژانس دولت ایالات متحده ایجاد شده برای مدیریت و حفظ عملیات اصلی آژانس های فدرال.

در اینجا کلمن توضیح می دهد. فرد می تواند واجد شرایط بسیاری از خدمات دولتی – مانند مدیکر ، رفاه کودکان و مزایای بیکاری باشد. اما این سرویس ها توسط تیم های مختلفی تنظیم می شوند و مدیریت می شوند که بودجه های مختلف ، سیستم های مختلف و قوانین مختلفی دارند که باید رعایت شوند.

کلمن گفت: “این دیدگاه درونی وقتی طبیعی است که شما بفهمید دولت چگونه ایجاد و توانمند سازی ، تأمین اعتبار و مدیریت می شود.” “اما این نوع نگاه ما به خدمات به عنوان دریافت کننده و به عنوان شهروند و مودیان نیست.”

شهروندان امروزی به مدرن ترین خدمات مشتری که از تجارت می گیرند عادت کرده اند. می توانید ناهار خود را زودتر از موعد از طریق برنامه سفارش دهید و در رستوران تحویل بگیرید. یا می توانید Uber را سفارش دهید. یا می توانید قبض های خود را از طریق دستگاه تلفن همراه خود پرداخت کنید. ما به عنوان مصرف کننده ، اکنون عادت کرده ایم که بتوانیم کارها را سریع انجام دهیم و راحتی را اولویت قرار دهیم.

اما دولت اینگونه کار نمی کند. هر آژانس تیم و سیستم های خاص خود را دارد. اگر می خواهید گواهینامه رانندگی بگیرید ، باید به DMV بروید. هیچ فروشگاهی وجود ندارد.

کلمن گفت: “نحوه ساختار دولت از نظر عملیاتی آن را به یک چالش بزرگ تبدیل می کند.” تأمین بودجه تحول دیجیتال بین آژانس ها یا پروژه ای که بین آژانس ها کار می کند دشوار است.

کیسی کلمن

کیسی کلمن

در حالی که بسیاری از شرکت ها عملیات بسته را مانعی برای پیشرفت عنوان می کنند ، ممکن است دولتها حتی بیشتر مستعد این نوع موانع باشند.

اما این بدان معنا نیست که هیچ علاقه ای به نوسازی وجود ندارد. به عنوان مثال ، طبق نظرسنجی CIO های 2019 که توسط NASCIO (انجمن ملی CIO ها) انجام شد ، CIO ها مطمئناً علاقه مند به اجرای اتوماسیون ، یادگیری ماشین ، ՀՀԿ و chatbots هستند. اما این مدیران فناوری اطلاعات گفتند كه یافتن استفاده صحیح از این فن آوری ها هنوز مهمترین ملاحظه است. آنها هنوز این کار را نکرده بودند.

این جستجو به پایان رسیده است. همه گیری موارد استفاده زیادی ایجاد کرده است. گزارش NASCIO که در ژوئن سال 2020 منتشر شد نشان می دهد که سه چهارم دولت های ایالتی برای کمک به مشکلات بیمه بیکاری ، مسائل عمومی COVID-19 یا جهش های دیگر در تحقیقات در مورد همه گیری ، چت بات مستقر کرده اند.

درست مانند شرکای تجاری آنها ، نیاز بیشتر دولتها به ارائه خدمات به دلیل همه گیری ، بودجه را برای تأمین مالی پروژه های اولویت دار برای برآوردن تقاضا کاهش داده است.

کلمن می گوید بودجه این پروژه های دارای اولویت از ترکیبی از منابع تأمین می شود و از یک سطح به دولت دیگر متفاوت است. به گفته کلمن ، بودجه می تواند از بودجه کلی فناوری اطلاعات تأمین شود و همه ایالت ها برای روزهای بارانی بودجه دارند.

وی از طریق کنگره گفت که بودجه ویژه ای برای کاهش COVID-19 طراحی شده است.

ایالت ها به خوبی از آن استفاده کرده اند. گزارش NASCIO تخمین می زند که در حال حاضر نیمی از ایالات در وب سایت های بیکاری خود از بات بات استفاده می کنند.

در گزارش ناسسیو آمده است: “کارمندان خدمات بیکاری دولت بیشتر روز خود را به جای پردازش یا بررسی ادعاها به پاسخگویی به س questionsالات سپری کرده اند.” “مقیاس بندی کارکنان در مراکز تماس ضروری بود و سپس بسیاری برای پاسخگویی به س frequالات متداول به چت بات ها روی آوردند.”

این مورد در مورد کمیسیون کار تگزاس بود که در 2 آوریل 2020 در یک روز 98000 مورد ادعا را دریافت کرد. کمیسیون کارمندان و ساعات مرکز تماس را افزایش داد و همچنین “لاری چات بات” را برای کمک به وب سایت کمیسیون اضافه کرد. با ترافیک آنلاین. بر اساس گزارش ناسسیو ، کمیسیون گفت که راه اندازی لاری و کار با AWS و Accenture فقط چهار روز طول کشید.

مورد استفاده در تگزاس یکی از موارد بسیاری است که در ایالات متحده با توجه به نیاز به واکنش به یک بیماری همه گیر حرکت می کند.

علاوه بر استفاده از بیکاری ، کشورها راه های بسیاری دیگر برای استفاده از chatbots برای کمک به جهش تقاضا در طی یک بیماری همه گیر پیدا کرده اند: به عنوان مثال ، پاسخ دادن به س questionsالات بهداشتی در مورد COVID-19 و کمک به مشاغل کوچک با وامها و کمکهای مالی مربوط به COVID-19.

انتظار داشته باشید که استفاده از آن ادامه یابد ، حتی اگر در نهایت بر این بیماری همه گیر ویروس کرونا غلبه کنیم.

در گزارش NASCIO آمده است: “همه ایالت هایی كه با آنها صحبت كردیم گفتند كه آنها معتقدند كه استفاده از بات چت در وب سایت های دولتی مدتها پس از همه گیری ادامه خواهد یافت.”

اطلاعات بیشتر در مورد چت بات و هوش مصنوعی را در اینجا بخوانید:

وضعیت چت بات ها: نسخه همه گیر

5 Chatbot از موارد سرقت استفاده کنید

10 روند برتر داده و تجزیه و تحلیل برای سال 2021

تجهیزات فناوری اطلاعات برای سال 2021: پیاده روی ناهموار با فرصت های فراوان

جسیکا دیویس کار خود را صرف پوشش تلاقی تجارت و فناوری در عناوینی از جمله Infoworld توسط IDG ، eWeek و Channel Insider توسط Ziff Davis Enterprise و MSPmentor توسط Penton Technology کرده است. او علاقه زیادی به استفاده عملی از هوش تجاری دارد ، … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir