CIO ها برای آینده پس از همه گیری با تصمیمات کاری از راه دور روبرو هستند


پس از بمباران در ابتدای همه گیری با سرویس های جدید و نیاز به اتصال ایمن کارکنان از راه دور ، چه اتفاقی برای CIO می افتد؟

با ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 و برخی امید به شکل جدیدی از وضعیت طبیعی تا پایان سال ، CIO ها ممکن است با مسائل متفاوتی روبرو شوند نسبت به وقتی که همه چیز شروع شد. در حال حاضر ، اکثر سازمان ها تجربه کار از راه دور را دارند. تکثیر مداوم واکسن ها ممکن است به این معنی باشد که زمان آن رسیده است که CIO ها برنامه های طولانی مدت برای دور ماندن از راه دور ، یک رویکرد ترکیبی یا بازگشت به عملیات کاملاً عملیاتی را در نظر بگیرند. مشاوران ، مشاوران و ارائه دهندگان راه حل های ابری با گروه تحقیقاتی Info-Tech ، West Monroe و Lunavi دیدگاه های خود را در مورد موضوعاتی که ممکن است CIO ها در پایان همه گیر با آن روبرو شوند ، ارائه داده اند.

مارک تانوویتز ، مدیر عامل شرکت مشاور فناوری West Monroe ، می گوید این بازی در مقایسه با شروع قرنطینه ها و سایر محدودیت ها ، از نظر امنیت و کار از راه دور برای CIO ها تغییر کرده است. “در حال حاضر ، CIO ها تازه می فهمند که امنیت داده ها دوباره در اولویت هستند.” در ابتدای همه گیری ، وی گفت که ایده ای برای ارزیابی مجدد امنیت داده ها و جستجوی تسکین موقتی برای انجام کار وجود دارد. تانوویتس می گوید ، از آنجا که کار از راه دور گسترده تر شده است ، دور از انتظار نبود که کارکنان از حد انتظار کارفرمایان دورتر باشند.

تصویر: insta_photos - stock.Adobe.com

تصویر: insta_photos – stock.Adobe.com

به عنوان مثال ، ممکن است یک کارمند به وطن خود نقل مکان کرده باشد تا در هنگام شیوع بیماری در کنار خانواده خود باشد. این به این معنی است که CIO ها باید با موضوعات مربوط به شبکه های مختلف و استانداردهای امنیتی در کشورهای دیگر برخورد کنند. تانوویتس گفت ، همچنین صحبت از کار از راه دور است که در آینده به نوعی اصلی باقی خواهد ماند ، احتمالاً به عنوان بخشی از یک محیط ترکیبی. وی گفت: CIO ها باید مواردی مانند امنیت فیزیکی ، امنیت منطقی و انطباق تجاری را در شبکه های اطلاعاتی خود ارزیابی کنند. تانوویچ گفت: “دیگر اینگونه نیست که ما بتوانیم کار را از هرجایی انجام دهیم.” اگرچه سازمان ها می توانند به کارگران بیشتری اجازه دهند از راه دور کار کنند ، اما او می گوید انتظار می رود که آنها در کشور بمانند.

تانوویتس گفت: ارائه دهندگان خدمات برون سپاری و سایر اشخاص ثالث نیز ممکن است با راهنمایی های جدید CIO ها روبرو شوند ، به خصوص در مورد رعایت موارد تجاری. این ممکن است شامل کار با افزونه های جدید امنیت سایبری مورد نیاز سازمان باشد. وی گفت: “این به ما نشان می دهد که تمرکز روی خطر وجود دارد.”

کورتنی تامپسون ، CIO با راه حل های ابری و ارائه دهنده خدمات مدیریت شده Lunavi ، می گوید: تکامل نیروی کار از راه دور جهانی سهم خود در افزایش درد را دارد. در ابتدا ، ارائه دهندگان فرصت طلبی خیلی سریع اصرار داشتند که خدماتی را به شرکتهایی که نیاز مبرم به فاصله دارند ، ارائه دهند ، اما او گفت که بعضی از آنها در این راه لغزش کرده اند. تامپسون گفت: “برخی از این فروشندگان در مقیاس بندی مشكل داشته اند زیرا فشار بیشتری را متحمل شده اند.”

این امر باعث شده است که گوش دادن به تجربه شرکت ها با این تأمین کنندگان و چگونگی تغییر عملکرد آنها در پاسخ ، مهم باشد. تامپسون می گوید ، طبیعتاً ، اگر سازمان ها نتایج مطلوبی را نمی بینند ، به دنبال شاخه ای با سایر تأمین كنندگان در بازار هستند.

در حالی که برخی از ارائه دهندگان رویکرد محافظه کارانه ای برای شروع پذیرش مشتری در ابتدای شیوع بیماری همه گیر کرده اند ، او می گوید دیگران تمرکز خود را بر این امر گرفته اند تا حد امکان از بازار بدون چنین محدودیتی استفاده کنند. تامپسون گفت ، در بعضی موارد ، همه چیز تحت فشار از بین می رود. “برخی از مشکلات زنجیره تامین در طول مسیر وجود داشت و استرس بر روی سیستم وجود داشت و ترک ها شروع به ظهور می کردند.”

وی گفت ، نوآوری هایی که بنیان خود را در طی همه گیر شدن پیدا کردند شامل رویکرد اعتماد به نفس صفر در زمینه امنیت بود ، با نرخ فرزندخواندگی بالاتر. تامپسون گفت ، برخی از اقدامات خاموش کردن در ابتدای همه گیری ، مانند شبکه های مجازی خصوصی برای دسترسی از راه دور ، ممکن است دارای مشکلات مقیاس بندی باشند ، و تیم ها را مجبور به استفاده از گزینه های دیگر می کند. او می گوید: “این واقعاً باعث شد استقبال زیادی از ابر و نیاز به تحول در تجارت ایجاد شود.”

جان آناند ، مدیر تحقیقات زیرساخت ها و عملیات با مشاور فناوری اطلاعات گروه تحقیقات Info-Tech ، نیز می گوید این همه گیر سازمان را به آزمایش فناوری های از راه دور سوق می دهد. در عوض ، این شرکت ، که سه ماه طول می کشد تا به سادگی یک استراتژی برای استقرار منابع از راه دور ، یک فناوری مانند Microsoft Teams ، تعیین کند ، باید در طی دو هفته برای هزاران کارمند مستقر شود. وی گفت: “این یک نمونه واقعی است که ما دیده ایم.”

آناند با اشاره به تلاش AT&T در دهه 1990 برای استفاده از آن برای کارآیی ، می گوید کار از راه دور جدید نیست ، اگرچه استراتژی در آن زمان آغاز نشده است. در سال 2010 ، دورکاری بعنوان یک روش احتمالی برای کاهش انتشار کربن با نگه داشتن کارگران در خانه ، دوباره مطرح شده است. در آن زمان دیگر گرفتار نشد. وی گفت: “مردم مجبور به رعایت آن نبودند.” “خوب ، همه گیری ما را مجبور کرد که به آن پایبند باشیم.”

آناند گفت ، فناوری پشت کار از راه دور به بلوغ رسیده و به طور گسترده ای آزمایش شده است ، و به CIO ها ابزار بیشتری برای ارائه به مدیران عامل خود می دهد. او می گوید که این می تواند منجر به ملاحظات جدیدی در مورد محل کار شود.

آناند گفت ، از این پس ، معماری های کار از راه دور می توانند به همان اندازه پیچیده یا ساده باشند که CIO ها می خواهند. وی می گوید: “اگر مدل شبکه ای با اعتماد صفر را در پیش بگیرید ، فرقی نمی کند که کارمند شما داخلی باشد یا خارجی.” “این واقعاً بسیاری از پیچیدگی ها را حل می کند.” آناند هشدار درباره سیستم های قدیمی و بارهای کاری موجود اضافه می کند که با مدل های اطمینان صفر سازگاری کامل ندارند. وی می گوید: “شما می توانید آن قسمت را پارتیشن بندی كرده و سایر برنامه های سازمانی را از این طریق ارائه دهید.”

Info-Tech گزارشی درباره اولویت های فناوری اطلاعات برای سال 2021 تهیه کرده است ، که پنج زمینه را ارائه می دهد که در آن شرکت معتقد است CIO ها می توانند برای آماده سازی بهتر برای حوادث غیرمترقبه تمرکز کنند:

  • برای پاسخگویی بهتر به تهدیدهای پیش بینی نشده ذخیره بودجه ایجاد کنید. این گزارش استدلال می کند که یک اقتصاد بالقوه رو به وخامت می تواند بر فناوری اطلاعات تأثیر بگذارد. ایجاد شرایط غیرمترقبه مالی می تواند CIO ها را در وضعیت بهتری برای مقابله با شرایط اضطراری قرار دهد.
  • برنامه ریزی خطر IT را مجدداً متمرکز کنید تا تهدیدات موجود را کاهش دهد. در این گزارش آمده است: برهم زدن زنجیره تأمین و امنیت سایبری می تواند تداوم خدمات IT را به خطر بیندازد.
  • بهبود مدیریت تغییرات سازمانی برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری در فناوری. چنین سرمایه گذاری هایی می تواند به سازمان ها کمک کند تا اختلالات ناشی از استرس و عوارض ناشی از همه گیری را پیچیده تر کنند.
  • ایجاد آگاهی از ظرفیت برای بهبود استفاده از منابع. این می تواند به سازمانها در ایجاد انعطاف پذیری و منابع برای پاسخگویی به حوادث غیرمترقبه کمک کند.
  • برای بهره مندی از نوآوری ، از فناوری های نوظهور پشتیبانی کنید. در حالی که تجارت به برنامه های خود برای تحول سریع دیجیتال ادامه می دهد ، این گزارش انتظار فناوری های بیشتر IT را ذکر می کند. ما همچنین باید سرعت را به ارزش نوآوری های عرضه شده در بازار متمرکز کنیم.

تامپسون گفت ، نقش CIO ها نیز در پاسخ به همه گیری تغییر کرده است ، احتمالاً با اثرات پایدار. وی می گوید این شامل افزودن جنبه های پویاتر به کار برای پاسخ بهتر به مشکلات است.

تامپسون حتی پس از افزایش همه گیری ، پیش بینی می کند که CIO ها همچنان به نگرانی های امنیتی مربوط می شوند که ممکن است از کارگرانی که از خانه وارد شبکه های شرکتی می شوند ناشی شود – جایی که احتمال بیشتری برای مواجهه وجود دارد. وی گفت: “این از بین نخواهد رفت.” “مردم باید سخت به سیاست های خود ، چگونگی اجرای امنیت و آموزش کاربران نهایی نگاه کنند.”

برای مطالب مرتبط بیشتر ، این داستان ها را دنبال کنید:

چه چیز جدیدی در امنیت IT وجود دارد؟

سال فراگیر فناوری اطلاعات: درسهایی که برای سال پیش گرفته شده است

درسهای دردناک یک بیماری همه گیر می تواند به نقاط قوت آینده منجر شود

نوآوری در طی یک بیماری همه گیر شتاب می گیرد

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری خود را آغاز کرد ، و به انجمن راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان فریلنسر برای این موارد فعالیت کرد. سایت ها به عنوان. .. بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>