CIOs: آیا امروز برای فناوری فردا آماده هستید؟


در اینجا چهار کار وجود دارد که افسران ارشد اطلاعات می توانند بلافاصله انجام دهند تا به ایجاد تسلط دیجیتالی در حال حاضر و آینده در نیروی کار کمک کنند.

ماهیت کار در حال تغییر است و CIO ها نقشی اساسی در اطمینان از مهارت های لازم همه کارگران دارند.

ما برای چندین سال ثابت کرده ایم که تحول دیجیتال باید یک اولویت فوری باشد. اکثر شرکت ها فهمیده اند که این دیجیتال آینده است ، اما بسیاری هنوز آن را به عنوان یک مشکل میان مدت می دانند – مشکلی که می تواند با تمرکز روی موضوعات فوری تر به تعویق بیفتد.

تصویر: Zffoto - stock.adobe.com

تصویر: Zffoto – stock.adobe.com

COVID-19 پذیرش سریع فناوری را به عنوان مسئله بقا مطرح کرد. و همانطور که اکنون به خوبی مستند شده است ، همه گیری ها موجی شگفت انگیز از تحول دیجیتال را تحت تأثیر قرار می دهند که تأثیر زیادی بر جهان کار خواهد گذاشت.

CIO ها “ستاره های راک” در این داستان هستند. بسیاری از آنها برنامه های تحول چند ساله را طی کردند و جنبه های مهم را در چند ماه کوتاه ارائه دادند. این یک تغییر بی سابقه بود که برای بسیاری از ما به یک تجارت معمول تبدیل شده است: کار توزیع شده ، جلسات مجازی ، همکاری دیجیتال و …

اما با توجه به نیازهای فوری پایداری تجارت ، CIO ها اکنون به آینده چشم دوخته اند. همانطور که آنها این کار را انجام می دهند ، سه چیز در ذهن آنها سنگینی می کند:

  • آیا امروز نیروی کار برای فناوری موجود آماده است؟ گسترش فناوری جدید در پشتیبانی از کار توزیع شده چنان سریع بود که طبیعی بود که تلاش های مربوط به آموزش مجدد عقب می ماند.
  • آیا نیروی کار برای فناوری فردا آماده است؟ همانطور که تحولات دیجیتالی تکامل می یابد و فن آوری های نوظهور مانند بلاکچین و هوش مصنوعی در مقیاس وسیعی به تصویب می رسند ، کارگران برای ادامه روند نیاز به آموزش دوباره و دوباره دارند.
  • آیا نیروی کار برای تغییر ساختاری در سطح صنعتی آماده است؟ این تحول منجر به تغییر مداوم نوع کار مورد نیاز در بسیاری از صنایع و نحوه انجام آن می شود. آیا مهارت های فنی نیروی کار سازگار است؟

ما در حال ورود به جهانی هستیم که در آن همه کارگران کم و بیش کارگر فناوری هستند. این فرصت بزرگی را برای CIO ها و CTO ها ایجاد می کند تا قدرت خود را گسترش دهند. این رهبران مسئولیت بازآموزی کل نیروی کار را به عهده خواهند گرفت تا اطمینان حاصل کنند که برای تغییرات مداوم آماده هستند و می توانند ارزش کامل ابزارهایی را که استفاده می کنند ، بدست آورند ، حتی اگر با نقش ها و مسئولیت های جدید سازگار شوند.

به صورت دیجیتالی نیروی کار فعلی

CIO ها چگونه می توانند پاسخ دهند؟ یک مفهوم که در سالهای آینده مفید به نظر می رسد ، ایده “نرمی دیجیتال” است. مهارت های دیجیتال را به عنوان یک زبان در نظر بگیرید. می توان به زبانی باسواد بود و از ابزارهایی مانند خواندن و گفتن آگاهی داشت. اما فرد می تواند آزادانه تسلط یابد: بتواند از عناصر سازنده زبان برای خلق چیز جدید – مانند شعر یا داستان – استفاده كند.

به همین ترتیب ، با مهارت های دیجیتالی ، در گذشته بیشتر مشاغل متمرکز بر سوادآموزی بودند. اکنون فرصت CIO این است که آزادانه تدریس کنند ، و به همه کارکنان شرکت مهارتهایی را که برای استفاده بصری از فناوری و ایجاد چیز جدید نیاز دارند ، ارائه دهند. تسلط دیجیتال قطعه گمشده بسیاری از تحولات دیجیتال است.

این امر همچنین برای جداسازی نیروی کار از تغییرات ساختاری صنایع آنها ضروری است. اگر کارگران درک خلاقانه ای از دیجیتال داشته باشند ، می توان از این مهارت ها صرف نظر از نیازهای نقش استفاده کرد. در حقیقت ، تحقیقات Accenture نشان می دهد که تسلط دیجیتال 54٪ توانایی چابکی کارگر را پیش بینی و توضیح می دهد. این انعطاف پذیری خبر خوبی برای مشاغل است – شرکتهای تحت مالکیت دیجیتال تقریباً سه برابر بیشتر از همتایان خود رشد درآمد بالا (20٪ +) در سه سال گذشته دارند.

چهار کار وجود دارد که CIO ها می توانند بلافاصله برای کمک به ایجاد تسلط دیجیتال در نیروی کار انجام دهند:

  1. یک پایه دیجیتالی بسازید. CIO می تواند با ایجاد یک محل کار دیجیتال غنی از قابلیت خود فعال سازی و اتوماسیون ، به راهنمایی سفر و تعیین جدول زمانی برای ایجاد بنیاد دیجیتال شرکت کمک کند.
  2. نسبت فناوری نیروی کار را بهبود ببخشید. نسبت تکنولوژیکی نیروی کار – اشتیاق کارگران ، تجربه و ارزشی که در فناوری ها دیده می شود – برای استفاده روان دیجیتالی مهم است. CIO ها می توانند از تجزیه و تحلیل داده ها برای تعیین تمایل نیروی کار برای کار با فناوری و متناسب سازی برنامه های صلاحیت استفاده کنند.
  3. در برنامه درسی بازآموزی همکاری می کند. بسیاری از سازمان ها دارای یک سازمان آموزش متمرکز یا آموزش هستند که می تواند برای همکاری با مدیران IT و IT در ساخت یک برنامه درسی جدید یادگیری روان دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد. رهبران و تأثیرگذاران از تمام بخشهای شرکت باید در تهیه برنامه درسی و مهمتر از آن ، اجرای برنامه و اجرای آن مشارکت داشته باشند.
  4. فرهنگ رهبری دیجیتال را توسعه دهید. CIO ها باید به شکل گیری تأثیر تحول دیجیتال در تجارت کمک کنند. این شامل ایفای نقش در کمک به ایجاد ساختارهای جدید کاری ، نقش ها و مسئولیت ها و راهنمایی رهبران تجارت در انطباق با مدل های جدید از راه دور ، ترکیبی و کاری است.

آموزش مجدد نیروی کار شرط لازم موفقیت برای اولین دنیای دیجیتال در حال ظهور است. به عنوان سازندگان تغییر در تجارت خود ، CIO ها می توانند در ایجاد کارگران یکپارچه دیجیتالی که فردا آماده پیوستن به نیروی کار هستند پیشگام باشند. این خبر خوبی برای همه است.

گرگ داگلاس رهبر جهانی Accenture در استراتژی فناوری و مشاوره است. گرگ با بیش از 25 سال تجربه مشاوره در ارتباطات از راه دور ، رسانه ها ، فناوری و خرده فروشی ، متمرکز بر کمک به مشتریان در سراسر جهان برای دستیابی به بهره وری بالا از طریق رشد سودآوری ، نوآوری سریع ، انعطاف پذیری سازمانی و تعالی عملیاتی است.

اوا سیج-گاوین یک رهبر مشهور منابع انسانی و CHRO سابق با بیش از سه دهه تجربه گسترده در شرکتهای جهانی مصرف کننده ، فناوری و خرده فروشی Fortune 500 است. وی در حال حاضر به عنوان یک رهبر جهانی در استعدادها و توانمندی های سازمان و عملکرد انسانی Accenture خدمت می کند.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>