CIOs: ستاره های جدید راک سازمانی


در اینجا پنج روش عملی وجود دارد که رهبران فناوری می توانند از عهده مسئولیت های نوپا برآیند.

همانطور که می گویند ، زمان همه چیز است و برای CIO ها ، آنها بار دیگر به “ستاره های راک” دنیای تجارت تبدیل می شوند. هنگامی که آخرین مقامات ارشد خبری به این درجه از صحنه رسیدند ، Napster تازه شروع به کار کرد و طرفداران جنگ ستارگان برای گرفتن قسمت اول: تهدید شبح به سینماها هجوم آوردند. این در سال 1999 بود ، وقتی از CIO خواسته شد تا مشاغل را از Y2K تقویت و نجات دهند.

امروز دوباره از آنها خواسته شده است كه تجارت خود را با انواع مختلف اشتباهات موجود در هوا انجام دهند.

در روزهای ابتدایی همه گیری COVID-19 ، CIO ها نقشی اساسی در مجموعه C داشتند که منجر به پاسخگویی شرکت ها می شد. آنها با استقرار سریع ابر ، تجزیه و تحلیل ، امنیت و هوش مصنوعی ، تجارت خود را به جلو سوق داده اند و در نتیجه ، شرکت های بی شماری توانسته اند به سرعت به سمت مدل های توزیع شده نیروی کار حرکت کنند ، عملیات تجارت الکترونیکی را گسترش دهند و زنجیره های تأمین را در داخل تقویت کنند. روزها.

تصویر: portokalis - stock.adobe.com

تصویر: portokalis – stock.adobe.com

با افزایش بحران ، اهمیت روزافزون CIO تغییر نخواهد کرد. از این پس می توان انتظار داشت که عملکرد CIO به موتور تحول در تجارت در شرکت های صنایع مختلف تبدیل شود. وقتی این اتفاق می افتد ، CIO ها باید اطمینان پیدا کنند که می توانند مسئولیت های جدید خود را به طور کامل بر عهده بگیرند – و باید این کار را سریع انجام دهند. با وجود واکسن ها ، امیدواریم مدت زمان زیادی طول نکشد تا بهبودی جدی آغاز شود و مشاغل برای رهبری دوباره به CIO خود مراجعه کنند. پنج نکته وجود دارد که CIO ها باید اطمینان حاصل کنند که هنگام تماس شما آماده هستند. من آنها را پنج Rs می نامم.

1. پایداری

مدت هاست که می دانیم تحول دیجیتال می تواند به احیای مجدد و رشد تجارت کمک کند. آنچه تغییر کرده است این است که اکنون همه مشاغل فوری نیاز به تحول دیجیتالی دارند. این چیزی است که جامعه CIO از آن آگاه است: تحقیقات اخیر Accenture نشان می دهد که 74٪ از CIO ها معتقدند شرکت هایشان برای پایدارتر شدن نیاز به بازنگری در فرایندها و مدلهای عملیاتی خود دارند.

با حرکت به جلو ، CIO ها باید استراتژی های فناوری سازمان خود را برای تأمین تقاضای مشتری – که هرگز کمتر قابل پیش بینی نبوده – تسریع کنند و از آینده شرکت محافظت کنند. از دیدگاه شرکتهایی که از نظر پایداری عملکرد خوبی در طی همه گیری داشتند ، روشن است که ابر اصلی این تلاش خواهد بود.

2. تغییر ساختار

اگر CIO ها کاملاً نیازهای شغلی را برآورده می کنند ، پس نحوه کار آنها باید تغییر کند. تحقیقات ما نشان می دهد که 77٪ از CIO انتظار تغییرات قابل توجهی در طراحی شغل ، فرهنگ و تفکر دارند. به طور خاص ، همکاری بسیار بهتر بین تجارت و IT مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که مورد دوم مطابق با نیازهای قبلی است.

در اینجا ، CIO های پیشرو فضاهای مجازی مبتنی بر ابر را می پذیرند که در برابر هسته مقاوم هستند. همچنین می توان انتظار داشت که استفاده بسیار گسترده تری از محیط های کاری انعطاف پذیر داشته باشیم که در آنجا با هدایت یک مدیر فناوری اطلاعات ، IT می تواند دست به دست هم داده و در استقرار سریع نرم افزار کار کند تا نیازهای جدید کسب و کار را در صورت بروز پاسخ دهد.

3. کشف مجدد

نظرسنجی Accenture نشان داد که تقریباً سه چهارم (72٪) CIO معتقدند شرکت آنها نحوه تعامل و تعامل با مشتریان را کاملاً تغییر خواهد داد. برای اطمینان از مناسب بودن کسب و کار برای مرحله بعدی ، CIO ها باید بر روی فعال سازی محصولات و خدمات دیجیتال به عنوان یک سرویس ، قابلیت های یکپارچه سازی کانال در زمان واقعی و یک تجربه دیجیتالی نسل بعدی متمرکز شوند.

سیستم عامل های ابری قسمت اصلی این کشف مجدد هستند. نقش مدیر فناوری اطلاعات یافتن ترکیب صحیح این سیستم عامل ها ، نصب آنها و سپس ایجاد بهترین روش ها از نظر فرایندهای تجاری خواهد بود. بنابراین ، چیزی غیر از مهندسی مجدد تجارت نیست.

4. آموزش مجدد

نظرسنجی ما نشان داد که 61٪ از CIO انتظار دارند که درصد نیروی IT خود را که به نوآوری اختصاص داده شده است افزایش دهند تا به آنها کمک کند با موفقیت از بیماری همه گیر خارج شوند. این یک گام نسبت به گذشته است و CIO باید نیروی کار را دوباره آموزش دهد و به آنها اجازه دهد روی وظایف تمرکز کنند. در آینده ، CIO ها و تیم های فناوری اطلاعات آنها زمان بسیار کمتری را برای نگهداری سیستم ها و زیرساخت ها ، کدگذاری و سایر کارهای پشتیبانی عملیاتی و زمان بسیار بیشتری را برای نوآوری در یک شرکت با فناوری به عنوان یک موتور صرف خواهند کرد.

5. کاهش

آخرین R همان چیزی است که CIO ها قبلاً با آن آشنا شده اند: نیاز به افزایش بازده هزینه. اکنون تفاوت در این است که CIO ها ضمن تقویت نوآوری و تحول در کسب و کار ، به دنبال کاهش هزینه ها یا صرف هزینه موثرتر هستند. این کار از طریق کارایی هایی که می توان در مدل های عملیاتی اولیه ابر و تلاش های آموزش مجدد که در بالا ذکر شد ، یافت می شود.

به عنوان ستاره های جدید راک در تجارت ، CIO ها به طور فزاینده ای به اتاق جلسه دعوت می شوند تا مشاوره و تجربه خود را ارائه دهند. سوالی که از آنها پرسیده می شود این است: “چگونه می توانیم تجارت خود را متحول کنیم؟” 5 “R” پاسخ را ارائه می دهند و من نمی توانم صبر کنم ببینم CIO ها چگونه نقش خود را در سالهای آینده افزایش می دهند

گرگ داگلاس رهبر جهانی Accenture در زمینه استراتژی فناوری و مشاوره است. گرگ با بیش از 25 سال تجربه مشاوره در ارتباطات از راه دور ، رسانه ها ، فناوری و خرده فروشی ، متمرکز بر کمک به مشتریان در سراسر جهان برای دستیابی به نتایج بالا از طریق رشد سودآوری ، نوآوری سریع ، انعطاف پذیری سازمانی و تعالی عملیاتی است. مقر آن در دالاس ، ایالات متحده آمریکا است.

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>