[ad_1]

Cloud نمی تواند در مورد تداوم تجارت در دوره COVID-19 مذاکره کند. با این وجود تلاش برای دستیابی به اینترنت باعث شده است که مشاغل سه م keyلفه اصلی را فراموش کنند.

رویکردهای آزمایش و خطای عملیات از راه دور پس از انفجار COVID-19 به طور قابل ملاحظه ای افزایش چشمگیری یافت. رهبران مشاغل در سراسر جهان به دنبال فن آوری های جدید برای پشتیبانی از کار در ولتاژ بیش از حد در خانه بودند ، با توجه به آخرین بررسی پالس Road to Election 2020 ، بیش از 40٪ از مدیران با افزایش سرمایه گذاری دیجیتال ، کارایی دیجیتال را به حداکثر می رسانند.

تصویر: krass99 - stock.adobe.com

تصویر: krass99 – stock.adobe.com

تعجب واقعی زمانی بود که ارائه دهندگان ابر گزارش سود سه ماهه و هزینه های شرکت در خدمات زیرساخت ابر را به 34.6 میلیارد دلار در سه ماهه دوم سال 2020 افزایش دادند. با جهش 3.5 میلیارد دلاری نسبت به سه ماهه قبلی ، مشخص شد که بهره وری ابر فناوری کار از راه دور اکنون عاملی در مبارزه با پایداری تجارت است.

فناوری های کار از راه دور با قابلیت پشتیبانی از ابر در طی COVID به هسته اصلی نحوه انجام کارها ، آموزش فرزندان و برقراری ارتباط با عزیزان منتقل شده اند. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این افزایش ادامه یابد. تقریبا نیمی از مدیران معتقدند که سرمایه گذاری در تحولات دیجیتال – از جمله فناوری های ابری – بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری افزایش خواهد یافت. علاوه بر این ، طبق تحقیقات فارستر ، 52 درصد از تصمیم گیرندگان شرکت های زیرساختی در آمریکای شمالی بر این باورند که اتخاذ یک ابر عمومی یا “اولویت” بالایی دارد و یا “اولویت اصلی” در آینده برای تجارت است. مراحل زیر می تواند به رهبران کمک کند فناوری ابری را در استراتژی های تداوم کسب و کار خود بگنجانند:

1. مشخص کنید که چگونه ابر می تواند تحول تجاری شما را به پیش ببرد

سفر در ابر بیش از تغییر زیرساخت های فناوری اطلاعات و عملکرد سازمان شماست. این درمورد تبدیل تجارت شما از داخل به خارج است – تأثیرگذاری بر همه چیز – از فناوری گرفته تا فرآیندها گرفته تا افراد.

برای انجام این کار ، رهبران باید بزرگترین فرصتی را که می توانند از طریق فناوری ابری بدست آورند ، شناسایی کنند. اگرچه یک زیرساخت چند ابری می تواند مزایای بسیاری را برای سازمانها باز کند ، در نظر گرفتن نه تنها قابلیتهای فنی خالص که ارائه می دهد ، بلکه همچنین فرصتهای نوآوری را که برای تجارت گسترده تر فراهم می کند بسیار مهم است. پذیرش ابر از فناوری به تجارت در حال تغییر است ، رهبران عملکردی سرعت و شدت را برای افزایش بازگشت سرمایه در ابر تعیین می کنند.

مثالی از این موضوع این است که چگونه ابر می تواند خود را به برنامه های تداوم تجارت وام دهد. راه حل فعلی سازمان ممکن است قوی باشد ، اما همانطور که لایه هایی را به استراتژی ابری خود اضافه می کنید ، خدمات تداوم تجارت می توانند گسترش پیدا کنند. یک راه برای این کار ممکن است ترکیب محصولات ابری فعلی شما باشد تا بتوانند با هم کار کنند.

یک رویکرد جامع در تحول تجاری می تواند به رهبران کمک کند تا ارزش واقعی زیرساخت های ابر را کشف کنند. تطبیق استفاده از ابر برای اهداف تجاری خاص شما ، چه تحت تأثیر COVID باشد یا نه ، بسیار مهم است.

2. یک پایه ابر پایدار طراحی کنید

برای ایجاد یک پایگاه ابر قابل انعطاف و انعطاف پذیر ، رهبران باید ابزارهای اصلی مورد نیاز خود را مانند یک راه حل مدرن ERP ابر (برنامه ریزی منابع سازمانی) در نظر بگیرند. هنگامی که ERP مناسب را انتخاب و منتشر کردند ، سازمان ها می توانند از ابر استفاده کنند. آنها می توانند از طریق ویژگی های پیشرفته ابر مانند تجزیه و تحلیل و یادگیری ماشین ، عملیات تجاری و مدیریت داده ها را متمرکز و ساده کنند.

مشاغل برای درک بینش استراتژیک در مورد اثربخشی سیستم های خود ، باید سیستمی در اختیار داشته باشند. خرید ابزارهای تجزیه و تحلیل به رهبران اجازه می دهد تا به طور منظم نتایج کسب و کار مبتنی بر ابر را کنترل کرده و در نهایت زمان تحویل محصول را بهبود بخشند و تداوم تجارت را افزایش دهند.

3. ابتدا امنیت سایبری را حفظ کنید

امنیت سایبری فقط بخش مهمی از انتقال به ابر نیست. این یک ضرورت استراتژیک است که اطمینان از امنیت و امنیت داده های شرکت و مشتری را خواهد داد. اخیراً ، بسیاری از سازمانها فعالیتهای خود را در امتداد زنجیره تامین نرم افزار به ابر منتقل کرده اند. با این حال ، با حملات سایبری علیه زنجیره های تأمین جهانی ، که طی سالهای اخیر 78٪ افزایش یافته است ، سازمانها در طول چرخه حیات زنجیره تامین نرم افزار (SSC) دائما با تهدیدهایی روبرو هستند. در نتیجه ، رهبران تجارت به دلیل ایجاد برنامه های تداوم ابر برای سال 2021 و بعد از آن ، باید ابتدا امنیت زنجیره تأمین را حفظ کنند.

برای محافظت از SSC ها با یک ابر فعال شده ، رهبران باید اطمینان حاصل کنند که آنها یک برنامه امنیتی جامع ایجاد می کنند که توسعه محصول ، کانال های توزیع و وابستگی های چند منظوره را پوشش می دهد. این کار با ایجاد درک درستی از مسئولیت های مشترک بین مشاغل و ارائه دهنده خدمات ابری آن آغاز می شود. شروع یک سفر با DevSecOps یکی از راه های انجام این کار است ، زیرا تیم ها تحولات ، عملیات زیرساختی و تیم های امنیتی را گرد هم می آورد که در آن همه می توانند مسئولیت های خود را برای امنیت در ابر برای توسعه درک کنند.

سرمایه گذاری در فناوری ابر هیچ نشانه ای از کندی را نشان نمی دهد ، زیرا Forrester پیش بینی می کند 22٪ نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) در درآمد بازار ابر عمومی تا سال 2020 ، به 236 میلیارد دلار برسد. با ادامه این رشد ، واضح است که شرکت هایی که در برابر سرمایه گذاری ابری مقاوم هستند ، باید فناوری را برای موفقیت در فضای جدید شرکتی که توسط COVID تحریک می شود ، پیاده سازی کنند. این راه را برای بهبود نوآوری دیجیتال ، مدیریت ریسک ، ساده سازی عملیات و ، شاید مهمتر از همه ، تقویت رشد و پایداری تجارت باز می کند.

پاول گینر رهبر جهانی PwC در زمینه فناوری و اتحاد است و مسئول ایجاد چشم انداز و استراتژی PwC برای مشاوره در زمینه فناوری و اتحاد است. قبل از آن ، پاول چندین نقش رهبری در ایالات متحده داشت ، از جمله بخش فناوری و فرصت های مشاوره مدیریت در بخش های فناوری ، ارتباطات و سرگرمی اطلاعات (TICE) و محصولات صنعتی مصرفی (CIPS).

انجمن هفته اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و متخصصان صنعت را با مشاوره ، آموزش و نظرات فناوری اطلاعات گرد هم آورده است. ما تلاش می کنیم رهبران فن آوری و متخصصان موضوع را برجسته کنیم و از دانش و تجربه آنها برای کمک به مخاطبان IT خود استفاده کنیم … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir