DocuSign برای مقیاس گذاری فناوری اطلاعات برای رشد تجارت بزرگ خودکار است


پروژه های اتوماسیون فناوری اطلاعات برای اتوماسیون امضای دیجیتال و قراردادهای DocuSign وقتی جلوی همه گیری را گرفتند ، نتیجه دادند. از همین رو.

تقریباً یک سال می گذرد که دنیای کارمندان اداری مهاجرت ناگهانی و غیرمنتظره کار از خانه را انجام داده اند ، اغلب در طی چند روز. هنگامی که به این فکر می کنید که چنین پروژه ای معمولاً در زمان های پیش از همه گیری چقدر طول می کشد – احتمالاً حداقل شش ماه برنامه ریزی ، شاید شش مورد دیگر برای تکمیل و سپس چند مورد دیگر برای رفع مشکلات اجتناب ناپذیر ، یک کار چشمگیر بود.

امروزه بسیاری از شرکت ها این مهاجرت تقریباً فوری را به عنوان یک تجربه یادگیری برای اجرای سریعتر ایده ها می دانند. اگرچه این تجربه کمتر از ایده آل بود ، آنها می خواهند موارد مثبت مانند سرعت و چابکی را در حرکت نگه دارند. همه گیری ذهن ما را به روی روش های جدید انجام کارها باز کرده است. این امر باعث شد تا به دنبال روش های جدید برای انجام وظایف و شروع کار باشیم. به عنوان مثال ، ممکن است به جای امضای شخصی اسناد و قراردادها ، شاهد افزایش استفاده از امضاهای الکترونیکی باشید.

تصویر: کنستانتین یوگانوف - stock.adobe.com

تصویر: کنستانتین یوگانوف – stock.adobe.com

این به معنای افزایش تجارت برای DocuSign مستقر در سانفرانسیسکو ، یک شرکت مدیریت امضا و قرارداد الکترونیکی مبتنی بر ابر با نزدیک به 7000 کارمند و پیمانکار بود.

همانطور که همه گیر همه را به خانه می فرستاد ، مشاغل برای امضای دیجیتال تلاش می کردند و به جای مراجعه حضوری به صورت آنلاین معامله و قرارداد می بستند. البته ممکن است در زمان های قبل از همه گیری با برخی از امضاهای دیجیتالی روبرو شده باشید. اما بحران COVID-19 رشد تجارت امضای دیجیتال را کاتالیز کرده است. این به معنای رشد قابل توجه DocuSign است.

برای DocuSign ، چالش مدیریت رشد در عین کنترل هزینه های مربوطه بود. علاوه بر این ، شرکت خود مجبور شد ظرف چند روز تمام نیروی انسانی خود را به دفاتر خانگی خود بفرستد. DocuSign با چالش های متعددی روبرو شد.

هنوز قبل از وقوع محاصره ، این شرکت چندین طرح ابتکاری را آماده کرده است که آماده کمک به این چالش های پیش بینی نشده است. Saran Mandair در سپتامبر 2018 به عنوان معاون رئیس IT با منشور برای کمک به مقیاس سازمان بدون افزایش قابل توجه هزینه ها به این شرکت پیوست. برای دستیابی به این هدف ، وی بر روی پروژه های اتوماسیون متمرکز شد تا به شرکت اجازه دهد به رشد خود ادامه دهد و همان سطح پشتیبانی فناوری اطلاعات را بدون نیاز به استخدام کارگران IT بیشتر به کارمندان شرکت ارائه دهد.

پیشنهاد ماندایر

پیشنهاد ماندایر

وی به InformationWeek گفت: “ما همیشه کارمندان خود را در جلو و مرکز نگه می داریم.” “این تمرکز و اصل راهنمای ماست. اما چگونه این کار را از طریق IT انجام دهیم؟”

ماندایر گفت که او می خواهد راهی پیدا کند تا کارمندان با گزینه های سلف سرویس بهتر بتوانند کار کنند تا آنها با کارهای ساده مانند بازنشانی گذرواژه ها راحت تر مشکلات خود را حل کنند. با کمک به کاربران DIY در چنین درخواست هایی ، یک تیم 10 تا 12 نفری که با میز راهنما کار می کنند می توانند روی موضوعات پیچیده تر و چالش برانگیزتری تمرکز کنند.

وی گفت: ستاره شمالی ما این است که می خواهیم همه درخواست های سطح اول را خودکار کنیم. “ما همچنین می خواهیم یک پاسخ ربات به زبان طبیعی داشته باشیم تا به کاربران نهایی خود کمک کنیم.”

DocuSign یک ربات به نام Hearo ایجاد کرد ، که به صورت محدود در فوریه سال 2020 ، درست قبل از گسترش محاصره همه گیر در شهرها ، راه اندازی شد.

ماندرا گفت: “قهرمان چیزی است که می تواند هر کاری انجام دهد.” این هدف برای ربات است. اگرچه این ربات قادر به خودکار کردن همه بلیط های سطح اول نیست ، اما ربات 31٪ از کل مسائل پشتیبانی کارمندان را از انتها به انتها حل می کند ، در حالی که سایر موارد را به متخصصان مناسب هدایت می کند. DocuSign ربات را با استفاده از بستر Moveworks ایجاد کرد. این شرکت می گوید هیرو اکنون هشت نماینده تمام وقت دارد. ماندایر گفت که هیرو به سازمان خود اجازه داده است از استخدام افراد درجه یک بیشتر جلوگیری کند ، حتی اگر این شرکت با اضافه شدن نزدیک به 3000 کارمند و پیمانکار در سال گذشته رشد کرده باشد. این ربات همچنین از 89٪ از کارمندان DocuSign پشتیبانی IT فوری ارائه می دهد.

ماندایر گفت: “در این زمان های دشوار ، برخی از پروژه های شتاب دیجیتال ما در واقع به رونق تجارت بیشتر کمک کرده اند.” پروژه های اتوماسیون و زیرساخت های شرکت به شرکت امکان مقیاس گذاری برای دستیابی به رشد خود را داده است.

اما هیرو تنها تغییر نبود. مندیر گفت این شرکت خدمات خود را به ابر نیز گسترش داده است تا بتواند تقاضا را تحمل كرده و بسته ها را تحمل كند.

وی گفت: “ما قبل از متوقف شدن همه گیری ، این پروژه را تازه شروع كرده بودیم.” “ما باید سرعت آن را افزایش دهیم.”

Mandair گفت DocuSign همچنان به عنوان یک شرکت چند صدایی با استفاده از Microsoft Azure ، AWS و ابر عمومی Google کار می کند. این شرکت از این طریق کار می کند زیرا خریدها و بخشهای مختلف سیستم عاملهای مختلف را ترجیح می دهند. ماندیر گفت ، تنوع ابرها همچنین مزایای DocuSign را فراهم می کند.

وی گفت: “تا آنجا که به توسعه جهانی ما مربوط می شود ، توسعه خدمات برای ما آسان است.” ما می توانیم به آن اعتماد کنیم و به خود زحمت ندهیم که چیزی را از ابتدا بسازیم. “

با این حال ، multicloud همیشه آسان نیست. ماندیر گفت: “این یک مسافرت دائمی برای ما است. آنها در حال تلاش برای ایجاد ابزاری در داخل هستند تا بتوانیم از ابرها به روشی آگنوستیک استفاده کنیم. استفاده از چندین ارائه دهنده ابر دشوار است ، اما این هدف است.”

DocuSign همچنین در حال کار بر روی یک پروژه IT برای خودکارسازی هویت است. چشم انداز ساده سازی کارکنان جدید است. این مورد بعدی در دستور کار Mandair است.

ماندایر گفت: “هر زمان که اعضای مختلف بخشهای مختلف به ما بپیوندند ، ما می دانیم که آنها از چه هویتی و تیمی تشکیل می شوند ، بنابراین می دانیم که آنها در روز اول به چه دارایی های سخت افزاری و نرم افزاری دست می یابند.” “وقتی ما بر اساس هویت شما ، می دانیم چه مدارک و نرم افزاری نیاز دارید ، از نظر عملکرد به شما کمک می کند.”

مندیر گفت ، همه اینها بخشی از چشم انداز و منشور اولیه است که از طریق یک استراتژی سلف سرویس می تواند همه خدمات IT را فعال کند.

وی گفت: “هرچه بیشتر بتوانیم خودکار کنیم ، بیشتر به ما کمک می کند تا برای رشد کسب و کار خود مقیاس بندی کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد IT ، AI و chatbots ، این موارد را بخوانید:

وضعیت چت بات ها: نسخه همه گیر

5 Chatbot از موارد سرقت استفاده کنید

10 روند برتر داده و تجزیه و تحلیل برای سال 2021

تجهیزات فناوری اطلاعات برای سال 2021: پیاده روی ناهموار با فرصت های فراوان

جسیکا دیویس کار خود را صرف پوشش تلاقی تجارت و فناوری در عناوینی از جمله Infoworld توسط IDG ، eWeek و Channel Insider توسط Ziff Davis Enterprise و MSPmentor توسط Penton Technology کرده است. او علاقه زیادی به استفاده عملی از هوش تجاری دارد ، … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر




منبع: tasiveh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>