[ad_1]

چرخش سریع بسیاری از معاملات آنلاین امکان تقلب را افزایش داده و رهبران IT را با چالش هایی روبرو کرده است.

تصویر: Sashkin - stock.adobe.com

تصویر: Sashkin – stock.adobe.com

دقیقاً مانند یک سیل و سپس تمیز کردن و بهبودی از چنین فاجعه طبیعی ، COVID-19 با عواقب سلامتی ، محرومیت ها و موارد دیگر – از جمله رکود اقتصادی و روش های جدید انجام کارها مانند خرید مواد غذایی یا هدیه چگونگی تغییر رفتار ما در طی سال گذشته و الگوهای جدید تجارت یکی دیگر از تأثیرات گسترده همه گیر ویروس کرونا است.

س bigال اصلی این است ، CIO ها و سایر CIO ها چگونه می توانند با مجموعه ای از چالش های جدید ایجاد شده با انتقال این همه تجارت از شخصی به آنلاین مواجه شوند؟ یکی از اولویت های اصلی این رهبران پیش رو ، تأیید امنیت و هویت است.

ما نه تنها به خرید آنلاین منتقل شده ایم. این اقدامات ، که ما انجام داده ایم ، رهبران IT را مجبور کرده است تا سرعت خود را برای فعال کردن معاملات و سرویس های آنلاین تسریع کنند. هر تأثیر همه گیری ، آبشار تغییرات خود را در نحوه کار و زندگی ما آغاز کرد.

به گفته اریک هالر ، معاون اجرایی و مدیر اجرایی DataLabs با رتبه بندی اعتباری و غول امتیازدهی Experian ، این تغییرات برای ماندن است. هالر کمی بیش از یک دهه پیش در تحقیق و توسعه DataLabs در Experian پیشگام بود و در طول یک سال گذشته ، هالر نقش خود را برای هدایت هویت شرکت و عملیات کلاهبرداری گسترش داده است.

به نظر می رسد که هرچه مشاغل بیشتری به صورت آنلاین مهاجرت کرده باشند ، کلاهبرداری های آنلاین نیز بیشتر می شوند.

هالر به InformationWeek گفت: “شتاب این دنیای دیجیتال یک پدیده موقتی نیست.” “شرط ما این است که او اینجا است تا بماند و با گذشت زمان فقط رشد می کند.”

تسریع در معاملات دیجیتالی فشار عمده ای را در انتظارات مصرف کننده ایجاد کرده است.

Experian بیش از 9000 کاربر و بیش از 2،700 شرکت را طی سه موج همه گیری در 10 کشور آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین ، اروپا و آسیا بررسی کرده است.

این مطالعه نشان می دهد که 60٪ از مصرف کنندگان انتظارات بیشتری نسبت به کیفیت تجربه آنلاین نسبت به قبل از ابتلا به همه گیری دارند.

هالر گفت: “صبر انتظار و صبر سازمانها برای انجام صحیح آن در حال کاهش است. انتظارات مصرف کننده از یک تجربه تمیزتر است.” از طرف دیگر ، مصرف کنندگان تمایلی به سازش در امنیت ندارند. هالر گفت 55٪ از پاسخ دهندگان گفتند که امنیت مهمترین اولویت آنها است.

Experian به عنوان یک شرکت رتبه بندی اعتباری حدود 40 سال است که در زمینه هویت و کلاهبرداری فعالیت می کند. تشخیص کلاهبرداری قبلاً آسانتر بود.

هالر گفت: “در طی 20 سال ، هر سال که می تواند یک معامله گر توسط کلاهبرداری به خطر بیفتد ، در حال افزایش است.” “اوایل ، در حالی که من در بررسی شماره کارت و CVV و تأیید آدرس تحویل هوشمند بودم ، این همان آدرس صورتحساب کارت بود ، من می توانم از تجارت در برابر کلاهبرداری محافظت کنم. کافی بود.”

اما انتقال سریع به معاملات آنلاین ، شرکت کنندگان بد و تلاش برای کلاهبرداری را نیز تسریع کرده است. این باعث افزایش کارهایی شده است که تجارت و Experian برای کاهش تقلب و اطمینان از معاملات امن تر انجام می دهند.

هالر گفت: “امروز ، با وجود اینكه بسیاری از بازیگران بد روی چگونگی ایجاد روش های خودكار فریب سیستم ها برای تصور قانونی بودن آنها تمركز دارند ، تأیید اینكه تجارت با یك شخص واقعی تجارت می شود دشوارتر می شود.” در نتیجه ، احراز هویت نیز پیچیده تر و بهتر شده است. به عنوان مثال ، آدرس های IP ، شناسه های دستگاه و مختصات GPS را بررسی می کند.

هالر گفت ، زمینه در حال ظهور دیگری بیومتریک رفتاری است که داده هایی را در مورد نحوه تعامل شما با صفحه کلید و ماوس ضبط می کند و سپس از این اطلاعات رفتاری برای تأیید هویت شما استفاده می کند.

وی گفت: “این به سرعت تایپ کردن ، نحوه استفاده از تلفن و نحوه حمل تلفن نگاه می کند.” “این همه رفتار مربوط به هویت است. این می تواند به شما کمک کند تا مشخص شود شخصی دستگاه شما را برداشته یا شما را جعل می کند.

برای کمک به متخصصان امنیت فناوری اطلاعات از پیشرفته ترین فناوری احراز هویت و پیشگیری از تقلب ، Experian CrossCore Orchestration Hub را ایجاد کرده است تا جدیدترین و بهترین خدمات را به مشتریان متصل کند.

هالر گفت: “ما سعی می کنیم به مشتریان خود کمک کنیم تا در شناسایی خطرات جدید و پیاده سازی فناوری های جدید در تولید موثرتر باشند تا بتوانند از خود محافظت کنند.”

در حالی که شرکتهای مالی عمده مشتریان این شرکت را تشکیل می دهند ، Experian همچنین در سال گذشته شاهد افزایش تقاضا برای خدمات تأیید هویت خود در میان رهبران IT مراقبت های بهداشتی بوده است. به گفته کارلی روو ، معاون دسترسی ، هویت و مراقبت از بیمار در Experian Health ، در این حوزه تمرکز بر تعادل دسترسی و امنیت است. اگرچه پورتال های بیمار ممکن است از چندین سال قبل وجود داشته باشد ، اما تغییر جهت قرار ملاقات های از راه دور سلامت م componentلفه دیگری را که باید ارائه شود اضافه کرده است.

روو به InformationWeek گفت: “در جستجوی کمک برای مدیریت و حل هویت بیمار ، افزایش چشمگیری مشاهده شده است.” به گفته Experian ، به عنوان مثال ، 78٪ از کاربران می گویند که می خواهند بتوانند از طریق رایانه در منزل یا دستگاه تلفن همراه خود قرار ملاقات ها را از راه دور تعیین کنند. اما برای انجام این کار ، این برنامه ها باید بتوانند هویت آن شخص را تأیید کنند.

رو گفت: “ما باید بتوانیم تأیید کنیم شما همان هستید که می گویید.” این امر برای دسترسی به اطلاعات بهداشتی محافظت شده مهم است. تازه کار در صنعت بهداشت و درمان آغاز شده است.

رو گفت: “بهداشت و درمان در این سفر است ، من فکر می کنم بسیار شبیه سفری است که صنایع دیگر طی کرده اند.” “این در حال تبدیل شدن به یک تجربه کاملاً متفاوت است. چند سال آینده واقعاً به تحول در مصرف کنندگان و مراقبت های بهداشتی منجر خواهد شد. با یک یا دو کلیک ، مصرف کنندگان به انواع خدمات به روشی کاملاً متفاوت از آنچه ما بوده ایم ، دسترسی خواهند داشت. قادر به گذشته است. “

مطالب مرتبط:

11 نکته ای که متخصصان فناوری اطلاعات می خواهند زودتر از شغل خود بدانند

استراتژی پردازش ادعاهای پزشکی با کد پایین HealthBridge

مدیر فنی FTD پاول برای تغییر شکل و عادی بعدی جدید

تجارت با تجربه: جعبه ابزار CIO برای سال پیش رو

جسیکا دیویس سردبیر ارشد در InformationWeek است. این شامل مدیریت فناوری اطلاعات شرکت ها ، مشاغل ، هوش مصنوعی ، داده ها و تجزیه و تحلیل ها و نرم افزارهای سازمانی است. او کار خود را صرف پوشاندن دوراهی تجارت و فناوری کرده است. او را در توییتر دنبال کنید: … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir