[ad_1]

غول اسنک Mondelez قصد دارد با ایجاد جامعه توسعه دهندگان شهروندی خود ، از منحنی توسعه نرم افزار جلوتر باشد.

اعتبار: metelevan از طریق Adobe Stock

اعتبار: metelevan از طریق Adobe Stock

یک کمپین توسعه بدون کد و بدون کد که یک سال پیش توسط سازنده میان وعده Mondelez International آغاز شده و صاحب مارک هایی مانند Chips Ahoy ، Oreo ، Wheat Thins و Trident است ، نشان می دهد که می تواند در سراسر شرکت گسترش یابد.

سانجی گوربوکانانی ، رهبر جهانی در زمینه نوآوری دیجیتال در سطح شرکت و مدیر IT منطقه ای AMEA ، می گوید که مونتلز سفر خود را برای توسعه توسعه بدون کد و کد پایین در بهار سال 2020 آغاز کرد و رشد استفاده از آن را در کل سازمان مشاهده می کند.

بدهی های منطقه ای گوربوكسانی شامل آسیا ، خاورمیانه و آفریقا است كه به گفته وی حدود 6 میلیارد دلار تجارت یا یك چهارم درآمد جهانی مونتلز ایجاد می كند.

او با استفاده از کلاه های جهانی و منطقه ای با این شرکت ، مسئول اجرای فن آوری های جدید و نوظهور برای برهم زدن طرز تفکر و تجارت Mondeles است. گوربوكسانی به InformationWeek گفت چرا سال گذشته شركت وی بر توسعه كد پایین و بدون كد با برنامه های پذیرش داخلی گسترده كه در آستانه پذیرش بازار است تمركز كرد.

قبل از مطالعه کم کد و بدون کد ، منظره دیجیتال برای Mondelez چگونه بود؟ برخی از س questionsالات و نکات دردی که پدیدار شد چیست؟ چه چیزی باعث تمایل به گزینه ای متفاوت شد؟

ما در چند سال گذشته و در سراسر شرکت سفر دیجیتالی را انجام داده ایم. با ظرفیت منطقه ای من ، ما واقعاً برنامه دیجیتال را در برخی از بازارهای خود در منطقه مدیریت کردیم: هند ، چین و حتی در برخی از بازارهای جنوب شرقی آسیا راه اندازی شد. ما واقعاً این فرهنگ اولیه موبایل را به شرکت معرفی کردیم.

همه ما با تلفن های همراه خود زندگی می کنیم [phones]روز به روز ، اما هنگامی که شروع به کار کردیم ، شکافی را کشف کردیم – قرار بود با لپ تاپ ها و رایانه های خود راه برویم. هر بار که نیاز بودیم توانایی تحرک را به کاربران خود ارائه دهیم ، همیشه مجبور بودیم به دنیای خارج برویم ، توسعه دهندگان حرفه ای را بگیریم و فرایند طولانی را طی کنیم. با گذشت زمان ، این چرخه های توسعه کوتاه می شوند. تجارت هنوز مجبور بود به IT برسد ، IT هنوز مجبور بود با شرکای خود برای توسعه برنامه و سپس پیاده سازی آن کار کند.

ما تقاضای یک رابط تلفن همراه از طرف جامعه مصرف کننده را دیده ایم – افراد بسیار قوی و قدرتمندی که فناوری را در تجارت درک می کنند. آنها ما را بیشتر و بیشتر تحت فشار قرار دادند. “چرا من نمی توانم فقط با سرعت نور این کار را انجام دهم؟” “چرا نمی توانی اجازه دهی آن را انجام دهم؟” “چرا من باید برای همه چیزهای ساده به IT بیایم؟”

حتی اگر یک برنامه کاربردی موبایل را از یک بازار به بازار دیگر مقیاس بندی کنم ، باید روند خاصی را طی کنم. در آنجا ما در معرض کد کم و بدون کد قرار گرفتیم.

واقعا بارگیری شده ما سال گذشته با مرکز عالی خود شروع کردیم ، جایی که چندین متخصص را جمع آوری کردیم تا مسئولیت مقیاس بندی این کار را در سراسر شرکت انجام دهند. اکنون ما به یک مرکز عملی رفتیم که نه تنها کارشناسان فنی فناوری اطلاعات دارند ، بلکه مهمتر از همه ، توسعه دهندگان مدنی هستند که به وظایف تجاری و شرکتی اختصاص داده شده اند که کار می کنند و این برنامه های کم کد و غیر کد را ایجاد می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد کشور بدون کد.

این بستر به ما کمک کرده است تا آن توسعه دهندگان مدنی ، آن دسته از کاربران تجاری را که در حاشیه کسب و کار هستند ، فعال و فعال کنیم.

این دقیقاً در لحظه ای اتفاق افتاد که می بینیم تقاضای بیشتری از ما برای ساخت برنامه وجود دارد. این سیستم عامل به کاهش فشار از ما کمک می کند.

برنامه ریزی برای مراحل مختلف این تلاش چگونه بود؟ بحث های اولیه از چه زمانی انجام شد و چه زمانی اجرای آنها را شروع کردید؟

گفتگوها در ماه مه سال 2020 آغاز شد. ما احساس کردیم آنچه در خارج اتفاق می افتد. گارتنر گزارشی منتشر کرد که تا سال 2025 ، 70٪ از کل برنامه ها کد کم و بدون کد است. این توجه ما را به خود جلب کرد. ما در درون خود هدف تهاجمی تری قرار می دهیم. ما فکر می کنیم خیلی زودتر از سال 2025 به آنجا خواهیم رسید و در راه رسیدن به آن هستیم.

سکو را بعداً در تابستان آوردیم [of 2020]؛ احتمالاً ژوئیه یا آگوست زمانی که ما شروع به ساخت برنامه ها کردیم. سپس توسعه دهندگان مدنی در Q4 در هیئت مدیره ظاهر شدند. ما اکنون در بسیاری از بازارهای با ویژگی های مختلف در هر منطقه از Mondelez حضور داریم. ما همه جا برنامه داریم.

وقتی کاربر برنامه ای را ایجاد می کند ، وارد کتابخانه ما می شود. سایر کاربردها در بخشی دیگر از جهان ممکن است آن را تقویت یا کپی کنند. جامعه مدنی واقعاً پیوسته است. یک سال پس از سفر ، ما واقعاً شاهد رشد توسعه مدنی هستیم که مرکز تمرین رشد می کند.

چگونه این مورد در نظر گرفته شده است یا انواع دیگری از استراتژی های توسعه نرم افزار مانند روش انعطاف پذیر و DevOps جایگزین شده اند؟

ما یک تیم داریم که توسعه سنتی را در درون سازمان ایجاد می کند. کار من این است که فن آوری های جدید و نوظهور را در سازمان به سطح معینی برسانم. هدف انتقال آن به گروه سنتی ما تا پایان امسال است. این یک بستر و فرصت استاندارد است که ما قادر خواهیم بود به جامعه تجارت خود ارائه دهیم.

مطالب مرتبط:

CIO ServiceNow از نظر استراتژیک برای توسعه کد پایین مناسب می داند

استراتژی پردازش ادعاهای پزشکی با کد کم HealthBridge

کد کم و سیستم عامل بدون کد: آنچه رهبران فناوری اطلاعات باید در نظر بگیرند

آیا موردی برای استفاده از کد کم برای توسعه برنامه ها برای کاربران نهایی وجود دارد؟

Joao-Pierre S. Ruth کار خود را غرق در روزنامه نگاری تجارت و فن آوری گذراند ، ابتدا در صنعت محلی در نیوجرسی ، بعداً به عنوان سردبیر Xconomy در نیویورک فعالیت های خبری خود را آغاز کرد و به انجمن راه اندازی فناوری شهر پرداخت و سپس به عنوان یک فریلنسر برای این موارد فعالیت کرد. سایتها به عنوان .. مشاهده بیوگرافی کامل

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم ، یا [contact us directly] با س questionsال در مورد سایت.

مقالات بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir