[ad_1]

Salesforce مستقر در SaaS CRM شرکت نرم افزاری همکاری و گفتگوی Slack را به دست آورده و گزینه های جدید استقرار عمومی در ابزار ابری و اتوماسیون را برای سیستم عامل خود اعلام کرده است.

استفاده از ابر عمومی ، اطمینان از همکاری بهتر بین کارمندان و شرکا ، و تعبیه اطلاعات در سیستم عامل هایی که شرکت را اداره می کنند ، از موضوعات سازمانهای IT در سال جاری بود. آنها همچنین از نکات مهم رویداد Salesforce Dreamforce هستند که امسال یک ارائه دهنده CRM مبتنی بر cloud است.

با پایان یافتن پایان یک سال بسیار عجیب و غریب در مواجهه با یک همه گیری جهانی ، مدیر عامل Salesforce مارک بنیوف در حالی که Dreamforce مجازی خود را به شما در یک آدرس عالی خارج از پارک Salesforce در دفتر مرکزی شرکت سانفرانسیسکو تحویل داد ، کت پوشید.

تصویر: Salesforce

تصویر: Salesforce

این بیماری همه گیر سازمان ها را مجبور کرد تا کنفرانس های خود را بجای حضور شخصی برگزار کنند. با انعکاس زمان ، بنیوف و دیگر رهبران از نظر اجتماعی از یکدیگر در فضای باز فاصله گرفتند تا به عنوان استاد تشریفاتی برای یک رویداد که شامل ارائه از چندین مکان بود ، خدمت کنند.

پیام ها و مضامین گزارش اصلی علاوه بر رویداد برگزار شده ، تأثیر همه گیر بر سازمان های شرکتی را در یک سال بر خلاف هر سال دیگر منعکس می کند. به عنوان مثال ، وقتی کارمندان بیشتری از خانه به محل کار خود می روند ، شرکتها تمرکز خود را بیشتر بر روی ابزارهای همکاری قرار می دهند تا به افراد کمک کند تا با هم کار کنند ، حتی در صورت غیبت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هوش مصنوعی در شرکت بخوانید:

چگونه یک برنامه موفقیت آمیز هوش مصنوعی ایجاد کنیم

وضعیت چت بات ها: نسخه همه گیر

5 Chatbot از موارد سرقت استفاده کنید

10 روند برتر داده و تجزیه و تحلیل برای سال 2021

پیرو این موضوع ، در تاریخ 1 دسامبر ، Salesforce از معامله 27.7 میلیارد دلاری برای خرید Slack Technologies ، پلتفرم همکاری و ارتباطات شرکتی که با تیم های مایکروسافت رقابت می کند ، خبر داد. Salesforce در اعلامیه این معامله گفت که ترکیب پلت فرم Slack با پلتفرم Salesforce Customer 360 “باعث ایجاد سیستم عامل برای روش جدید کار می شود ، به گونه ای منحصر به فرد به شرکتها امکان رشد و موفقیت در دنیایی کاملاً دیجیتالی را می دهد.”

به گفته این شرکت ، Slack در هر ابر فروش Salesforce ادغام می شود و به عنوان یک رابط جدید برای Salesforce Customer 360 عمل می کند.

تأثیر همه گیری به عنوان یک عامل اصلی برای تمرکز بیشتر در همکاری ، در گزارش پیش رو توسط Spiceworks Ziff Davis نشان داده شده است. نتایج اولیه نشان می دهد که 37 درصد از تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات می گویند که کارگران اکنون ابزار پیام رسانی در زمان واقعی مانند Slack و Microsoft Teams را به ایمیل ترجیح می دهند ، در حالی که پارسال 6 درصد بود.

“[Salesforce] اهداف مشخصی برای استفاده از Slack برای کمک به تسهیل ارتباط بهتر بین مشاغل و مشتریان و شرکای آنها با استفاده از Slack Connect دارد. “پیتر تسای ، تحلیلگر ارشد فناوری در Spiceworks Ziff Davis گفت.” و با موقعیت تثبیت شده در بازار مدیریت مشتری ، این خرید می تواند موقعیت Salesforce را تقویت کرده و به افزایش مشتری مشتری Slack کمک کند. “

گزارش های Salesforce در طی گزارش اصلی Dreamforce سایر روندهای تسریع یافته توسط همه گیر را برجسته می کند. به عنوان مثال ، بنیوف در مورد Hyperforce و Einstein Automate به مخاطبان Dreamforce گفت.

Hyperforce در حال معرفی بستر Salesforce است که یک پیشنهاد SaaS است ، به ابر عمومی. به همین منظور ، Salesforce پلت فرم Salesforce Customer 360 خود را به این ابرها تغییر مکان داده است. چرا این مهم است؟ در سال 2020 ، هنگامی که مشاغل اغلب مجبور به تغییر سریع شرایط بودند ، برای استقرار سریع اغلب به انعطاف پذیری ابرهای عمومی اعتماد می کردند. علاوه بر این ، در Hyperforce ، سازمان ها می توانند محل ذخیره داده ها را برای مطابقت با مقررات محلی داده انتخاب کنند. به گفته Salesforce ، برنامه های موجود ، سفارشی سازی ها و ادغام های Salesforce می توانند بدون وقفه در Hyperforce اجرا شوند.

در سال 2020 ، سازمان ها همچنین سعی کردند بسیاری از گردش کارها را به صورت خودکار انجام دهند ، زیرا محاصره ها کارمندان را از دفاتر خانگی به کار می کشاند و کارمندان کمتری در مرکز تماس دارند. بنیوف همچنین از اتوماسیون انیشتین خبر داد.

انیشتین اتومات با استفاده از پیشنهاد هوش مصنوعی Salesforce موجود ، انیشتین ، اتوماسیون گردش کار داخلی را از طریق جریان های کم کد و ربات های AI اضافه می کند. این ویژگی برای کمک به کارگران در انجام خودکار وظایف تکراری طراحی شده است.

Salesforce همچنین اعلام کرد Service Cloud Workforce Engagement ، یک محصول برنامه ریزی نیروی کار برای کمک به مراکز تماس با ما پیش بینی تقاضای خدمات و پشتیبانی مشتری است تا آنها بتوانند نمایندگان را به طور مناسب و از راه دور در زمان واقعی به آموزش عوامل بپردازند. .

بنیوف در هفته اول دسامبر آدرس اصلی را ارائه داد ، اما کنفرانس Dreamforce ، DREAMTX ، از 14 تا 17 دسامبر در عمل ارائه می شود.

جسیکا دیویس کار خود را صرف پوشش تلاقی تجارت و فناوری در عناوینی از جمله Infoworld توسط IDG ، eWeek و Channel Insider توسط Ziff Davis Enterprise و MSPmentor توسط Penton Technology کرده است. او علاقه زیادی به استفاده عملی از هوش تجاری دارد ، … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir