[ad_1]

Element AI چهارمین کسب هوش مصنوعی ServiceNow از سال 2020 است.

یکی از روشهایی که شرکتها از فناوری پشت هوش مصنوعی استفاده کرده اند ، وسیله ای برای کسب بینش است. به عنوان مثال ، آنها از آن برای گوش دادن به هشدارهای اولیه برای تغییر تنظیمات مشتری یا تشخیص یک مشکل زنجیره تأمین یا پیش بینی اینکه چه زمان دارایی IT به تعمیر و نگهداری نیاز دارد یا باید از رده خارج شود ، استفاده می کنند.

اما بصیرت به تنهایی ارزش تجاری ندارد. اگر سازمان ها می خواهند این ارزش تجاری را تشخیص دهند ، باید براساس بصیرت عمل کنند. این اقدامات بخشی خودکار از هوش مصنوعی نیستند.

تصویر: Andrey - stock.adobe.com

تصویر: Andrey – stock.adobe.com

اما مدیر اجرایی ServiceNow ، ویجی نارایانان معتقد است که آنها باید چنین باشند. او در مارس 2020 با چشم انداز انجام این کار به ITSM پیوست.

اطلاعات بیشتر در مورد هوش مصنوعی در این شرکت را اینجا بخوانید:

چگونه یک برنامه موفقیت آمیز هوش مصنوعی ایجاد کنیم

وضعیت چت بات ها: نسخه همه گیر

5 Chatbot از موارد سرقت استفاده کنید

10 روند برتر داده و تجزیه و تحلیل برای سال 2021

وی به InformationWeek گفت: “بزرگترین چالش AI آخرین مایل است.” تبدیل این بینش هوش مصنوعی به گردش کار ، چیزی است که ارزش را ایجاد می کند. هدف آن استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی در خود پلتفرم گردش کار و بهینه سازی آنها برای استفاده توسط مشتریان ServiceNow است.

ویجی نارایانان

ویجی نارایانان

این چشم انداز و هدف در پشت دستیابی ServiceNow به پیشگام هوش مصنوعی کانادایی Element AI است ، شرکتی که مأموریت آن ساخت هوش مصنوعی در یک گردش کار برای سازمان های شرکتی است.

نارایانان گفت: تحصیل هم به استعداد و هم به فناوری مربوط است. جوشوا بنجو به عنوان مشاور فنی به عنوان بخشی از خرید ، به ServiceNow خواهد پیوست. بنیانگذار و مسئول اصلی Element AI همچنین به دلیل سهم خود در هوش مصنوعی مدرن ، برنده ACM AM Turing Award است. ژان فرانسوا گانت ، بنیانگذار و مدیر عامل Element-AI نیز به ServiceNow خواهد پیوست.

گگن در بیانیه ای گفت: “چشم انداز Element AI همیشه تعریف مجدد روش استفاده شرکتها از AI برای کمک به افراد در کار هوشمندتر است.”

این معامله یکی از تعداد معدود خریدهای متمرکز بر هوش مصنوعی است که از زمان پیوستن بیل مک درموت مدیر عامل سابق SAP به شرکت به عنوان مدیر عامل شرکت در اکتبر 2019 ، توسط ServiceNow انجام شده است. در اوایل سال 2020 ، ServiceNow اعلام کرد قصد دارد یک شرکت صحبت کننده برای یک بستر شرکت هوش مصنوعی Passage AI و AIOps شرکت لوم سیستم. در ماه ژوئن ، ServiceNow اعلام کرد که قصد دارد شرکت مدیریت داده پیکربندی Sweagle را بدست آورد. این خریدها و معامله Element AI برای کمک به ServiceNow در ساختن اطلاعاتی که زیربنای سیستم عامل های گردش کار ITSM و ServiceNow است ساخته شده است.

نارایانان گفت که بخشی از چشم انداز ServiceNow ، به ویژه با آخرین کار ، بهبود هوش مصنوعی است.

وی گفت: ساخت هوش مصنوعی گنگ آسان است. “سخت است کاری با کیفیت بسیار بالا انجام شود.”

به عنوان مثال ، اگر از Google بخواهید ارتفاع کوه اورست را به شما بگوید ، Google شما را به یک پیوند یا سند راهنمایی نمی کند. به شما یک عدد واقعی می دهد. این قابلیت را دارد که محتوای مورد نظر خود را پیوند یا مستند کرده و بازیابی کند و آن را به روشی به شما ارائه دهد که به راحتی درک کنید.

سطح بعدی هوش مصنوعی ServiceNow سطح بالاتری از درک زمینه ای را به هوش مصنوعی تحت سیستم عامل خود اضافه می کند ، و همچنین گردش کار خودکار را برای اجرای بینش ها اضافه می کند. در یک زمینه شرکتی ، که می تواند به صورت دستیار صوتی درخواست رزرو یک اتاق کنفرانس را بدون نیاز به کاربر برای باز کردن برنامه و کلیک کردن روی چندین گزینه برای تکمیل کار ، انجام دهد.

نارایانان گفت: “شما می گویید که فردا ساعت 3 بعد از ظهر این اتاق را رزرو می کنید.” “در دسترس بودن را می فهمد و آن را برای شما ذخیره می کند.”

یا شاید شما قهوه را روی صفحه کلید خود ریخته اید و نیاز به جایگزینی دارید. در سناریویی که نارایانان تصور می کند ، نماینده مجازی متوجه می شود که صفحه کلید شما خراب است ، می داند به کدام یک از آنها نیاز دارید ، می داند کجا آن را سفارش دهد و آدرس شما را می داند تا بتواند آن را مستقیماً به دفتر خانه شما بفرستد.

وی گفت: “شما نیازی به آگاهی ندارید.”

به عنوان بخشی از خرید Element AI ، ServiceNow یک مرکز نوآوری AI در کانادا ایجاد خواهد کرد تا نوآوری AI مشتری مدار را در بستر ServiceNow تسریع کند. این شرکت مراکز توسعه فناوری مشابهی را در شیکاگو اداره می کند. حیدرآباد؛ کرکلند ، واشنگتن ؛ سن دیگو و دره سیلیکون.

نارایانان گفت: “این دستیابی به ما این امکان را می دهد که در خط مقدم و حل مشکل آخرین مایل از هوش مصنوعی همچنان پیشرو باشیم.” “این جریان های کاری است که ارزش کسب و کار را افزایش می دهد.”

جسیکا دیویس کار خود را صرف پوشش تلاقی تجارت و فناوری در عناوینی از جمله Infoworld توسط IDG ، eWeek و Channel Insider توسط Ziff Davis Enterprise و MSPmentor توسط Penton Technology کرده است. او علاقه زیادی به استفاده عملی از هوش تجاری دارد ، … بیوگرافی کامل را ببینید

ما از نظرات شما در مورد این موضوع در کانال های رسانه های اجتماعی خود استقبال می کنیم [contact us directly] با س questionsالات در مورد سایت.

بینش بیشتر



[ad_2]

منبع: tasiveh-news.ir