بلاگر معروف ایران، از نوشتن به تولید محتوا2022-01-16
بلاگر های معروف ایرانی؛ ۲۱ بلاگر پرطرفدار ایرانی در حوزههای مختلف چطور
قطعاً مخاطبان توییتر که اغلب به محتوای متنی عادت دارند، نمیتوانند با محتوای ویدئویی در فضای توییتر خو بگیرند. در صفحه این بلاگرها میتوانید ایدههای خلاقانه همراه با فیلمهای آموزشی ببینید. این افراد به مکان و کشورهای مختلف سفر میکنند و از تجربهشان مینویسند.
صرفنظر از هر نوع محتوایی که تولید میکنید باید باکیفیت و معتبر باشد. هر پلتفرمی ویژگی و امکانات خاص خودش را دارد که باید با آنها آشنا باشید تا بتوانید محتوای خود را به جذابترین شکل ممکن منتشر کنید. به عنوان مثال اگر بلاگر فشن هستید، اینستاگرام نسبت به لینکدین یا توییتر، پلتفرم بهتری برای تولید محتوای بصری است.
بلاگر های معروف ایرانی در یوتیوب چه برنامه هایی تولید می کنند؟
- کافی است غذاهایی مانند زرشک پلو با مرغ یا پاستا آلفردو را به روش نواب درست کنید تا عاشق طعم آنها شوید. {
- اگر در این مسیر موفق شوید و هزینهی زندگیتان را تامین کنید، قطعا ارزش وقت و تلاشتان را دارد. |}
- او با خلاقیت و نوآوری در طراحی، مخاطبان خاص خود را جذب کرده و تعامل خوبی با آنها دارد. {
- همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است. |}{
- زک کینگ، یکی از معروفترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. |}
- اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیجهایشان بیشتر به این گروه توجه دارند.
او علاوهبر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست. سروین بیات این روزها بیشتر از فشن بلاگری در حوزه طراحی داخلی فعالیت میکند. بهگفته خود او، پس از زندگی در ۴ قاره و ۶ کشور و بیش از ۱۰ شهر مانند واشنگتن، لندن، سیدنی و آمستردام، در حال حاضر در اروپا اقامت دارد. اهورا نیازی یکی از بلاگرهای مطرح ایرانی در زمینه فناوری و تکنولوژی است. او با تولید محتوای تخصصی و تحلیلی در مورد گجت ها، نرم افزار ها و جدیدترین فناوری ها، توانسته است توجه زیادی را جلب کند. اما ازآنجاییکه ساخت ویدئوهایی با فضای طبیعی و نرمال کار بسیار دشواری بود، پس از تحقیقات فراوان با موشنگرافیک آشنا شد.
ترکیب طرز فکر مناسب با یادگیری مهارتهای کاربردی، معجزه میکند و شما را با موتور بسیار قدرتمندی به سمت اهدافتان به حرکت درمیآورد. تمام آموزشهای وبسایت 5درصدیها با تکیه بر همین موضوعات طراحی شده تا بتواند حداکثر بازدهی را برای شما به همراه داشته یاشد. در این وبسایت، شما کاربردیترین آموزشها را در حوزه کسب و کار، بازاریابی و فروش، مهارتهای مدیریتی، توسعه فردی و … دریافت خواهید کرد. این بلاگر موفق تنها به کسب درآمد از یک منبع اکتفا نکرده و از طریق فعالیتهای مختلفی که انجام میدهد، توانسته به یکی از پردرآمدترین بانوان بلاگر ایرانی تبدیل شود. پس از بازگشت به ایران؛ درحالیکه تنها ۲۳ سال داشت، در یک انتشارات بهعنوان مترجم زبان فرانسه مشغول به کار شد.
در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد. او در پیج اینستاگرام خود بیش از 3 میلیون فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که دراین زمینه کار می کند. برندهای معروفی را تحت پوشش قرار می دهد که می توان به گوچی، چنل و کارتیه اشاره کرد. هر چند که این بلاگر معروف تنها به تبلیغات محصولات دیگران اکتفا نکرده و در حال حاضر نیز گفته می شود که برندی را به نام خود به ثبت رسانده و از این طریق به درآمد زیادی دست یافته است. در آن زمان بهجای اینکه علاقهمندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگها مطلب مینوشتند و مخاطبان خاص خود... شبنم در تهران متولد شد، اما بعدها همراه همسرش به آمریکا و بعد ترکیه مهاجرت کرد.
پاسخ به نظرات، برگزاری نظرسنجی، پاسخ دادن به کامنت ها حتی اگر یک لایک ساده باشد و ارتباط مستقیم با مخاطبان، به شما کمک میکند مخاطبینی وفادار ایجاد کنید. این دسته از بلاگرها به معرفی مد روز، استایل های شخصی، و محصولات زیبایی میپردازند و معمولاً با برندهای مد و لوازم آرایشی همکاری دارند. یکی از راه های خوب دیگر برای گردگیری افکار استفاده از نقشه ذهنی است.
ویدئوهای آموزش برنامهنویسی او نیز در سایتهای آموزشی مخاطبان بسیاری دارند. نام او معمولا در صدر فهرست بلاگرهای ایرانی در حوزه فناوری قرار دارد. او که همنام صدف بیوتی است، تا مدتها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته میشد. یکی از دلایل محبوبیت صفحه شل بیوتی خلاقیت او در روشهای آرایشی است. صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دورههای آموزشی آرایش شرکت کرد.
در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی میپردازیم که در حوزههای مختلف فعالیت میکنند و برای تبلیغات مناسب هستند. جریان با ارائه لیست بلاگرهای معروف ایرانی بههمراه تعرفه آنها به شما کمک میکند تا بدون اتلاف وقت، بهترین بلاگرها را برای تبلیغات خود انتخاب کنید و نتایج بسیار مطلوبی بهدست آورید. نهال که از نوجوانی وارد حرفه مدلینگ شده است، مدرک کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران دارد. بلاگرهای غیرحرفه ای افرادی هستند که بلاگری را به عنوان سرگرمی یا فعالیت جانبی انجام میدهند. این دسته از بلاگرها معمولاً از علاقه های شخصی خود برای تولید محتوا استفاده میکنند و کمتر به دنبال کسب درآمد مستقیم هستند.
مهم است که شما زمانی را برای این کار اختصاص دهید و به آن متعهد باشید حتی اگر برای بیست دقیقه در جمعه بعد از ظهر باشد.مطمئن شوید که برای شروع از تمام حواس پرتی ها دورهستید. مسابقه نیز شبیه به اهدای هدیه است اما با این تفاوت که شرکتکنندهها باید محتوایی خاص آپلود یا از هشتگی منحصربفرد استفاده کنند تا بتوانند برنده شوند. برای یافتن هشتگهای پرطرفدار، ابزارهایی وجود دارند که میتوانید از آنها کمک بگیرید.
نحوه آنالیز کردن پیج اینستاگرام افراد را یاد بگیرید تا بتوانید به خوبی از پس شناخت میکرواینفلوئنسرها بربیایید. این بلاگرها ویدیوهایی از حرکات ورزشی میگذارند و در زمینهی فیتنس، تغذیه و سلامت فعالیت دارند. بسیار مهم است که زمینهی تخصصی یا همان نیچ خود را انتخاب کنید که با تصویر شما به عنوان یک بلاگر هماهنگی داشته باشد. یکی از راههای انتخاب این زمینه، ارزیابی نقطهی ضعف و قوتتان است تا بتوانید نقاط قوت خود را به نمایش بگذارید و مهارتهایتان را تقویت کنید. هم اکنون نگین عابدزاده با انتشار نزدیک ۶۱۶ در اینستاگرام ۲ میلیون نفر فالوور دارد. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند.
همین امر باعث شده تا بلاگرها در بازاریابی محبوبیت زیادی پیدا کنند، بهصورتی که طبق آمار در سال ۲۰۱۷، ۸۶ درصد بازاریابان از بلاگرها برای اهداف بازاریابیشان کمک گرفتند. «دکتر سمانه افخمی» محتوایی علمی و آموزشی درباره مکملها و محصولات زیبایی تولید میکند. او اطلاعاتی مفید برای مراقبتهای پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر) ارائه میدهد.
- نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایفاستایل فعالیت میکند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود. {
- در آن زمان بهجای اینکه علاقهمندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگها مطلب مینوشتند و مخاطبان خاص خود... |}
- حتی جنس مخاطبان در یوتیوب و اینستاگرام نیز تفاوت دارد؛ مخاطبین اینستاگرام معمولاً کم حوصله تر و عامتر از افرادی هستند که در یوتیوب حضور دارند. {
- برای بهدست آوردن ایدههای مرتبط با محتوا میتوانید در گوگل سرچ کنید و کلمات کلیدی پایین صفحه که توسط مخاطبین استفاده شده را پیدا کنید. |}
- اگر در گوگل یا اینستاگرام نام غذاهای ایرانی را جستوجو کنید، حتما نام بلاگ «از مامانم یاد گرفتم» را هم در فهرست جستوجوی خود میبینید. {
- تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. |}
بنابراین از آزمون و خطا نترسید و سعی کنید نقاط قوت خود را به مخاطبین نشان دهید. از طریق شبکههای اجتماعی، بلاگرها با مخاطبین ارتباط نزدیک و دوستانهای برقرار میکنند. آنها برخلاف سلبریتیها زندگی خود را مخفی نگه نمیدارند که همین امر باعث تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبین میشود و میتوانند اعتماد آنها را راحتتر جلب کنند. بهصورتی که ۷۰ درصد از افراد در یک نظرسنجی اعلام کردهاند که بلاگرها نسبت به سلبریتیها تاثیرگذارتر هستند.
بنابراین برای مشاهده کلیپ های بلاگرهای معروف ایرانی بهترین منبع شبکه یوتیوب می باشد. اگر طرفدار طنز و کلیپ های سرگرمی باشید، حتما این بلاگر را می شناسید. او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است. او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند.
هدی رستمی، بلاگر معروف ایرانی است که در زمینه سفر تولید محتوا میکند. بلاگر فردی است که با تخصص و دانش خود، یا حتی علاقمندیاش در زمینهای خاص به تولید محتوا میپردازد. بلاگرها بهصورت مرتب دربارهی زمینهی تخصصی و علاقمندی خود پست میگذارند و سعی دارند از طریق تولید تصاویر و ویدیو، مخاطبین بیشتری را جذب کنند. از طرفی مخاطبین نیز از بلاگرها الهام میگیرند و پیشنهادات آنها را دنبال میکنند. امروزه بلاگرها به یکی از تاکتیکهای مهم بازاریابی تبدیل شدهاند و هر روزه شاهد افزایش تعداد آنها در پلتفرمهای مختلف هستیم.
{- او در انگلستان در رشته مهمانداری تحصیل کرده است و آشپزی را بخش مهمی از زندگی خود میداند.
- اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند. {
- فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد. |}
- در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد. {
- اما در این میان مردانی نیز هستند که در زمینه های مختلفی کار می کنند و به شهرت رسیده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. |}{
- برای همکاری با سایر بلاگرها باید بتوانید چیزی به آنها ارائه دهید تا به همکاری با شما تشویق شوند. |}
معمولا آنها در آمد بالایی دارند و گفته می شود که بین 50 تا 100 میلیون تومان می باشد. تقریبا تمام موضوعات مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و اگر می خواهید در مورد مطالب جور باجور اطلاعاتی کسب کنید و مطالبی را مطالعه کنید، می توانید به این وبلاگ سری بزنید. در صورت استفاده از محتوای وبسایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد. تولید فیلم کوتاه «پست آخر» به کارگردانی امید ترکاشوند و تهیهکنندگی امیر معقولی به اتمام رسید.
او از طریق تبلیغ برندهایی مانند سیگما، ورونیک و شین در فضای مجازی کسب درآمد میکند. در گذشتهای نه چندان دور، وبلاگها یکی از ابزارهای اصلی ارتباط میان افراد مختلف از گوشه و کنار دنیا بودند. در آن زمان بهجای اینکه علاقهمندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگها مطلب مینوشتند و مخاطبان خاص خود را هم داشتند. در حال حاضر، بیشتر بلاگرها در شبکههای اجتماعی، بهویژه اینستاگرام، فعالیت میکنند و مخاطبان بسیاری هم دارند. در این مقاله، با مشهورترین بلاگر های معروف ایرانی در حوزههای مختلف آشنا میشوید. هدی رستمی جزو آن دسته از بلاگر های معروف ایرانی است که همیشه در سفر به سر میبرند.
در این مطلب قصد داریم شما را با بلاگرهای تهرانی مناسب برای تبلیغات آشنا کنیم. ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسبوکار شما دارد، این راهنما میتواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند. علاوه بر این روبیکا یک بستر مناسب برای انجام تبلیغات نیز می باشد بنابراین در گسترش کارهای اقتصادی نیز می تواند کاربردی و موثر باشد. در رابطه با شبکه اجتماعی روبیکا در واقع می توان گفت که نوعی پلتفرم وطنی است که عملکرد آن تا حدود زیادی مشابه شبکه اینستاگرام می باشد.
او سایت شرط بندی مخصوص به خود به نام هات بت را راه اندازی کرده و آن را تبلیغ می کند. اگر دنبال کننده این بلاگر باشید خواهید دید که او همواره کاربران را برای عضویت و فعالیت در این سایت شرط بندی دعوت می کند. او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند.
محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده میشوند. «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک میگذارد. تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است. با رعایت این نکات، میتوانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپینهای خود بگیرید. پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد.
پروانه اعلمی بلاگر ساکن آمریکا است که در حوزه آرایشی و مراقبت از پوست در شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کند. این بلاگر با نام سامر بیوتی شناخته می شود و طبق آخرین بازدیدی که انجام دادیم بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر اینستاگرام دنبال کننده او در این شبکه اجتماعی هستند. البته ناگفته نماند که او در کنار ارائه مطالب آموزشی گاهی اوقات از روزمرگی ها و سرگرمی های خود مطالبی را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می گذارد. یکی از مسائلی که امروزه کاربران زیادی به آن توجه می کنند، موضوع درآمد این سلبریتی ها می باشد.
محوریت محتواهای تولیدی موبونیوز اغلب مربوط به دانستنیهای گوشیهای تلفن همراه است. همانطور که اشاره کردیم؛ تکنولوژی بلاگرها اشخاصی هستند که پیرامون اخبار تکنولوژی، آموزش و.. «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید میکند. برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست بهخوبی میتوانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند. «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد.
تبلیغات غذاهای خاص و تجربههای رستورانی در این صفحه جذابیت بیشتری پیدا میکنند. او با دستور پختهای خلاقانه و معرفی غذاهای متنوع، حدود ۵۴۶ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود. تبلیغات از طریق بلاگرها و اینفلوئنسرها یکی از موثرترین روشها برای دسترسی به مخاطبان هدف است. تهران با داشتن بلاگرهای فعال در زمینههای مختلف، فرصتهای زیادی برای برندها فراهم میآورد تا پیام خود را به شکل هدفمند به مخاطبان مناسب منتقل کنند. اگر میخواهید برند خودتان را به بهترین شکل در فضای آنلاین معرفی کنید، هیچچیز موثرتر از همکاری با بلاگرها و صفحات پرطرفدار نیست.
{- مثلا ممکن است شما مقاله ی آنها را بخوانید و به نظرتان نکته ی مهمی جا افتاده باشد که شما آن را می توانید تکمیل کنید. {
- پس از گذشت زمان کوتاهی سینا عزتی با یک تیم مجرب شروع به کار کرد و توانست با برنامههایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و پریمیر آشنا شود. |}{
- اگر فکر میکنید وقت انجام همه اینکارها را ندارید یا از پسش برنمیآیید، از افراد متخصص در این زمینهها کمک بگیرید. |}
- کیارا فرانی مدل و فشن بلاگر ایتالیایی که بیشتر از ۲۴ میلیون نفر دنبالکننده دارد، ابتدا فعالیت خود را با نوشتن درباره مد آغاز کرد.
- «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پختهای متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است. {
- زمانی در این آژانس به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تولید محتوا میکرد. |}
با اینکه پاسخ دادن به تمام نظرات ممکن است کار سختی بنظر برسد اما با این کار اعتماد کاربران را جلب میکنید و درنهایت باعث میشود تا احساس کنند ارتباط نزدیکتری با شما دارند. اهمیت وبسایت زمانی مشخص میشود که دنبالکنندههایتان افزایش یابد و نام شما را در گوگل سرچ کنند. داشتن وبسایتی که به خوبی طراحی شده و کار میکند، میتواند به شما اعتبار زیادی ببخشد و اعتماد مخاطبین را جلب کند. به عنوان یک بلاگر باید حضور پررنگی در اینترنت داشته باشید، اما این بدان معنا نیست که حتما در همهی پلتفرمها فعال باشید.
پس اگر کنجکاو هستید که چطور میتوانید به دنیای بلاگری وارد شوید و موفقیت کسب کنید، با ما همراه باشید. گروهی از آنها در صفحات خود آشپزی آموزش میدهند، گروه دیگر از تجربه خود در رستورانهای مختلف و افرادی نیز درباره غذاهای سالم و سبک زندگی صحبت میکنند. از نظر او تعداد مخاطبان در اینستاگرام چندین برابر یوتیوب است؛ اما برای موفق شدن در یوتیوب باید تلاش مداوم و ممارست داشت تا به نتیجه مطلوب رسید. حتی جنس مخاطبان در یوتیوب و اینستاگرام نیز تفاوت دارد؛ مخاطبین اینستاگرام معمولاً کم حوصله تر و عامتر از افرادی هستند که در یوتیوب حضور دارند.
برندهای مرتبط با لباس و اکسسوریهای زنانه میتوانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند. تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می دهد.
به همین خاطر است که او همواره سعی می کند با پرداختن به موضوعات مختلف توجه کاربران را به خود جلب کرده و تعداد فالووران خود را افزایش دهد. همانطور که می دانید افراد زیادی هستند که در این زمینه کار می کنند که هر کدام از آنها در رشته های مختلفی فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند. برخی از سایت ها هم هستند که لیست آنها را مرتب کرده و در اختیار علاقنمدان قرار می دهند.
او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم. عرفان علیرضایی یکی از بلاگرهای ب سابقه حوزه طنز است که در اینستاگرام به چهرهای معروف و محبوب تبدیل شده است.
دلایل دیده شدن بلاگرها
او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبالکننده دارد. «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پختهای متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود. «محمدامین کریمپور» بیش از ۴.۴ میلیون فالوور یکی از مطرحترین هنرمندان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی است. خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود. باتوجهبه تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسبوکار شما، میتواند به افزایش دیدهشدن و جذب مشتریان جدید کمک کند.
{- {
- انتشار محتوایی منحصربفرد و معتبر برای مخاطبینتان بسیار مهم و در حقیقت تنها راهی است که میتوانید دنبالکنندهها را به محتوای خود وابسته نگه دارید. |}{
- او در ابتدا سردبیر نشریات بود اما در زمینه گرافیک و تولید محتوا تخصص داشت. |}
- این افراد به مکان و کشورهای مختلف سفر میکنند و از تجربهشان مینویسند. {
- به این دلیل ما سعی کرده ایم بهترین مکان ها در این زمینه را به شما معرفی کنیم. |}
- در سال ۹۹ نگین اولین فرزندش به نام دیار را به دنیا آورد و یک اکانت نیز مخصوص پسرش تشکیل داد.
- «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارد.
مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند.
- محتوای این صفحه برای تبلیغ فروشگاههای دکوراسیون کاربردی و مفید است.
- تقریبا تمام موضوعات مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و اگر می خواهید در مورد مطالب جور باجور اطلاعاتی کسب کنید و مطالبی را مطالعه کنید، می توانید به این وبلاگ سری بزنید.
- نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل میشوند. {
- برای این کار ممکن است ماهها تلاش و صبر لازم باشد تا نتایج کار خود را ببنید. |}{
- برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر میتوانند مشتریان جدیدی جذب کنند. |}{
- تمام آموزشهای وبسایت 5درصدیها با تکیه بر همین موضوعات طراحی شده تا بتواند حداکثر بازدهی را برای شما به همراه داشته یاشد. |}
ماهانا دانشآموخته رشته آموزش زبان انگلیسی و علاقمند به مباحث وب و شبکههای اجتماعی است. بله، تبدیل شدن به یک بلاگر تاثیرگذار در رسانههای اجتماعی میتواند شغلی پایدار و پردرآمد باشد. اگر در این مسیر موفق شوید و هزینهی زندگیتان را تامین کنید، قطعا ارزش وقت و تلاشتان را دارد. اکثر پلتفرمها مانند فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب قابلیت لایو یا پخش ویدیو بصورت زنده را دارند. از این قابلیت به نفع خود استفاده کنید و پشت صحنهی رویدادها و مهمانیها را با مخاطبین بصورت زنده به اشتراک بگذارید. از این طریق به مخاطبین خود نزدیکتر میشوید و وفاداری آنها افزایش مییابد.
صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. او در بخش اورژانس بیمارستان مشغول به کار است و تجربیات و داستان های زندگی شخصی و کاری خود را در این وبلاگ به ثبت می رساند. از کودکی به نوشتن و خواندن علاقه زیادی داشت و دوست داشت تا در زمینه های مختلف از جمله سینما و تلویزیون و موسیقی مطالعاتی انجام بدهد. بانوی تستر ایرانی است که توانسته با با مراجعه به رستوران های سطح کشور و تست و تبلیغات غذاهای آنها به شهرت برسد. او در این کار بسیار حرفه ای است و فقط کافیست که یک بار کلیپ تبلیغی او را ببینید.
اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی بهدلیل درصد بالای دنبالکنندگان از سراسر ایران، گزینهای بسیار مناسب هستند. الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می کند. در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند.
مهم نیست چیزی که می نویسید خوب است یا بد، به آن توجهی نکنید فقط هرچه در ذهنتان هست را بیرون بریزید. گرچه شما حس می کنید که از ایده خالی شده اید اما همیشه مغز شما دارای ایده است ولی در لایه های پنهان آن! صبر پیشه کنید تا خودش را به شما نشان دهد.ذهن خود را گردگیری کنید تا ایده های جدید بیرون بریزند!
او برای کسب درآمد کلاسهای ورزشی خصوصی و گروهی برگزار میکند، به بدنسازان مشاوره میدهد و مکملهای بدنسازی را تبلیغ میکند. کسانی که با دنیای بلاگهای فارسی از همان روزهای ابتداییاش آشنایی دارند، علیرضا مجیدی را بهخوبی میشناسند. او که در اردیبهشتماه سال ۱۳۸۴ نوشتن در فضای مجازی را شروع کرد، از نسل طلایی وبلاگنویسان ایرانی محسوب میشود. علیرضا مجیدی که پزشکی خوانده است، در «یک پزشک» آخرین اخبار فناوری را مینویسد. نوشتههای او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند. مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد میکند و پادکستی بهنام «یک پزشک» هم درست کرده است.
اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند. در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد. اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند. مشهد تیستر در حال حاضر توسط فردی به نام سعید مقدم مدیریت می شود و گفته می شود که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد.
{بلاگر های معروف ایرانی در ترکیه
|}او یکی دیگر از بلاگرهای باسابقه در زمینه لایف استایل یا سبک زندگی است. او از جمله بلاگرهایی به شمار میرود که تلاش میکنند با تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی کسب درآمد کنند. او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد. حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد میکند.
یکی از بهترین و تخصصیترین پیجهای حوزه تکنولوژی در اینستاگرام؛ متعلق به مهدی شجاری با نام تجاری موبونیوز است. او با انتشار حدود ۵ هزار پست در طی هفت سال؛ به بیش از یک میلیون فالوور رسیده است. مهدی در تمامی این ۵ هزار پست به طور کامل فقط مطالب مفید و کارآمد دنیای دیجیتال و تکنولوژی را به کاربران آموزش داده است. جالب است بدانید مدیران موبونیوز در یوتیوب نیز با انتشار محتواهای گستردهتر وبا جزئیات بیشتر در حیطه تکنولوژی؛ توانستهاند حدود ۱۰۰ هزار سابسکرایبر به دست بیاورند.
همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است. همچنین فهمیده می شود که او از سال 2015 میلادی تا به حال در این زمینه فعالیت می کند که در این بازه زمانی به شهرت زیادی رسیده است. یکی از راههای کسب درآمد در اینستاگرام بلاگر شدن و همکاری با سایر برندها است. اگر تعداد زیادی فالوور داشته باشید، حتی در قبال معرفی کسب و کارهای کوچکتر نیز میتوانید از آنها هزینهای دریافت کنید. بلاگرها را میتوان با توجه به معیارهای مختلفی مانند زمینهی تخصصی محتوای آنها و تعداد فالوورهایشان دستهبندی کرد.
اگر فکر میکنید وقت انجام همه اینکارها را ندارید یا از پسش برنمیآیید، از افراد متخصص در این زمینهها کمک بگیرید. برای مثال برای زیبایی ظاهری صفحه یا وبسایت، گرافیست یا عکسبردار و فیلمبردار استخدام کنید. همچنین، باتوجهبه تعداد زیادی تکنولوژی بلاگرها که هر روز هم به تعداد آن افزوده میشود، دست شما برای انتخاب فرد مورد اعتماد شما باز است. ما در این مقاله ۶ نفر از بهترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی در سال 1402 را معرفی کردیم. البته گفتنی است که حمایت شما از این گروه از افراد منجر به پیشرفت روزافزون آنها در حوزه فعالیتشان خواهد شد.
در بخش بیو خود را معرفی کنید و بعد از مدتی جهت همکاری با سایر بلاگر یا برندها با آنها تماس بگیرید. سعی کنید اطلاعات تماس خود را خیلی واضح در اختیار بگذارید تا برندها بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. برای این کار میتوانید از تم یا قالب خاصی برای پستها استفاده کنید یا به عکسها فضای هنری منحصربفردی بدهید.
سایت منبع