تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2020-11-20
نکات و ترفندهای عالی برای افزایش بازدید اینستاگرام شما پیواژ
از ویژگی های ظاهری این فالورها می توان به اسم عجیب و نامفهوم و نداشتن عکس پروفایل و اطلاعات تکمیلی قسمت بیو اشاره کرد. اگر وقت این را ندارید که هر روز به یک اندازه زمان بگذارید، میتوانید از قبل کارها را آماده کنید و در طول هفته برای انتشار آنها برنامهریزی کنید تا فعالیت شما یکنواخت و بدون افت باشد. پس آنها را جدی بگیرید و سعی کنید به بهترین شکل از این قابلیت اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن استفاده کنید. همانطور که گفتیم، به طور کلی استفاده از عبارت سئو اینستاگرام غلط جا افتاده است. سئو به معنای بهینهسازی برای موتورهای جستجو است؛ حال آنکه اینستاگرام اصلا موتور جستجو نیست بلکه یک شبکه اجتماعی است.
عکاسی از محصول برای پیج اینستاگرام
تمام کاربران فعال در اینستاگرام به خوبی می دانند بیشترین بازدید و تعامل مخاطبان در اینستاگرام را استوری ها به سوی خود جذب می کنند. بنابر این با بازنشر پست خود در استوری شانس افزایش بازدید پست خود را افزایش دهید. به عبارتی مکانی که در آن محتوا تولید میکنید جدید باشد به تناسب رنگ ها و محیط دقت زیادی بکنید تا سبب افزایش ویو اینستاگرامی خود شوید .
یکی دیگر از راههایی که میتوانید میزان بازدیدهای پروفایل خود را بالا ببرید، تگ کردن افراد مشهور در استوریهاست. زیرا آنها را برای دیدن استوری کنجکاو میکند تا وارد پروفایل شما شوند و از این طریق نرخ بازدیدهای پیج بالا میرود. آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت اینستاگرام نشاندهنده تعداد کاربران جدیدی است که وارد پیج شدهاند. از هشتگهای مناسب و مرتبط استفاده کنید، محتوای جذاب و باکیفیت ایجاد کنید، به طور منظم پست بگذارید و با فالوورها تعامل کنید. حتی اگر هر روز هم پست و استوری منتشر کنید، در حالی که بیهدف، بدون منظور و تارگت خاصی صرفا برای پر کردن محتوای پیج خود این کار را انجام دهید، به بازخورد لازم از طرف کاربر نخواهید رسید. دعوت به نظر دادن در محتوای تصویری شما یا کپشن باعث می شود که افراد بیشتر ترغیب به کامنت گذاشتن شوند اما فراموش نکنید با ترفندهایی جذاب مخاطبان را وادار کنید تا برای شما نظرش را بازگو کند.
وقتی از لایو استفاده میکنید، با فرض اینکه کس دیگری همزمان با شما در حال اجرای لایو نیست، شما در اول صف لیست استوریها نمایش داده خواهید شد. همچنین اگر محتوای لایو شما جذاب باشد، ممکن است مردم آن را برای دوستان خود بفرستند تا تماشایش کنند. به همین دلیل برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده از لایوها را دست کم نگیرید. یکی دیگر از راهحلهای افزایش بازدید ایسنتاگرام انتشار منظم محتواست. اگر فعالیت شما به هر دلیلی در اینستاگرام، کم یا قطع شود، مردم دست از دنبال کردن شما میکشند.
استفاده از ابزارهای برنامهریزی محتوا میتواند به شما کمک کند تا بهطور خودکار پستهای خود را در زمانهای خاص منتشر کنید. این ابزارها همچنین به شما این امکان را میدهند که تحلیل دقیقی از بازخورد پستها و استوریها داشته باشید و استراتژی خود را بهینه کنید. برنامهریزی منظم و ارسال محتوای متنوع در زمانهای مختلف باعث افزایش تعامل و بازدید بیشتر محتوای شما میشود. محتوای وایرال (ویروسی) یکی از بهترین راهها برای افزایش بازدید اینستاگرام است. این نوع محتوا معمولاً بهسرعت در بین کاربران پخش میشود و بازدیدهای زیادی را به خود جذب میکند.
آنالیز پیج اینستاگرام برای رشد و افزایش فالوور – از صفر تا صد
یک پیج با هزار فالوور و بازدید واقعی، بهتر از پیجی 20 هزارتایی با دو هزار فالوور و ریچ واقعی است. همیشه یک نکته جذاب را برای کپشن کنار بگذارید تا افراد برای خواندن آن کنجکاو شوند.خط اول کپشن را با دقت بنویسید؛ زیرا قلاب کار است.در کپشن از کاربران سوالی بپرسید که آنها را به کامنتگذاشتن نوشتن تشویق کند. اگر نمیدانید چطور یک پیج مناسب انتخاب کنید، پلتفرم جریان با لیستی بلندبالا اینجاست تا به شما کمک کند.
از مشاورهی اولیه تا ارائهی راهکارهای نوآورانه، با شما همراه خواهیم بود تا به بهترین نتیجه برسید. از رنگها، فونتها و سبکهایی استفاده کنین که با تصویر کلی برندتون همخوانی داشته باشه. برای رسیدن به بهترین نتایج، باید تبلیغاتتون رو بهطور مداوم بهینه کنین. این فرمت که شامل ویدئوهای کوتاه و خلاقانهست، اخیراً خیلی محبوب شده. تبلیغات ریلز معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه هستن و با توجه به جذابیت بالای این فرمت، میتونین پیامهای سریع و تأثیرگذاری رو منتقل کنین.
اگر میخواهید مخاطبان شما منتظر انتشار محتوای بعدیتان باشند، بهتر است با داستانگویی خلاقانه در پستها و استوریها احساسات آنها را درگیر کنید. این تکنیک بهویژه برای برندهایی که به دنبال ایجاد رابطه عمیقتر با مخاطبان هستند، بسیار موثر است. علاوه بر رقبای مستقیم، دنبال کردن پیجهای مرتبط با حوزهی فعالیتتان نیز مفید است. با این کار میتوانید ترندهای روز صنعت خود را رصد کرده و از ایدههای ناب دیگران برای تولید محتوای جذاب الهام بگیرید. به کارگیری CTAهای واضح و مشخص در کپشن پستها و استوریها به مخاطبان میگوید که دقیقا از آنها چه انتظاری دارید و نرخ تعامل پیج شما را به طرز چشمگیری افزایش میدهد.
به ویژه اگر در مشاغلی که مربوط به خرده فروشی و کسب و کارهای محلی فعالیت میکنید، این تگ نقش مهمی در افزایش بازدید در اینستاگرام شما خواهد داشت. اگر به طور مرتب Reels تولید و منتشر میکنید، شانس بیشتری برای دیده شدن توسط کاربران دارید. زیرا اینستاگرام ریلزهای پرطرفدار را در صفحه فید کاربران قرار میدهد و باعث افزایش بازدیدهای پروفایل شما میشود. قرار دادن آیکونهای شبکههای اجتماعی در فوتر ایمیل، روشی مناسب برای تبلیغ آنها است. البته این کار تبلیغ پیج اینستاگرام به حساب نمیآید اما به کاربران دسترسی بیشتری به پروفایل اینستاگرام شما میدهد. همواره برخی از مشترکان ایمیل، مشتریان وفادار یا راغب باکیفیت هستند که ممکن است از طریق ایمیل، شبکههای اجتماعی شما، از جمله اینستاگرام را دنبال کنند.
سعی کنید محتوایی که در پیج منتشر می شود،خاص و مختص برند شما باشد. قبلا کاربران به قسمت بیو و چینش پست ها در هر پیج توجه می کردند اما امروزه به دلیل محبوبیت و کاربردی بودن استوری، دسته بندی استوری ها بیشتر کاربران را جذب می کند. استفاده درست از هشتگ های مرتبط با محتوا، می تواند به طرز چشمگیری آمار بازدید پیج را افزایش دهد.
اگر تنها از افراد بخواهیم تا صفحه ما را دنبال کنند، شاید رغبتی به این کار نشان ندهند اما اگر در ازای فالو کردن آنها، چیزی پیشنهاد دهیم، با علاقه ما را دنبال خواهند کرد. برگزاری مسابقه و دادن هدیه روشی عالی برلی جذب مخاطبان جدید و تعاملی به اینستاگرام شما است. امروزه کاربران توجه بیشتری به مطالبی که از طریق ویدئو منتشر می شوند، نشان می دهند.
هایلایتها به پیج شما جذابیت زیادی را میدهند و اگر یک برنامهریزی خوب برای دستهبندی صحیح هایلایتهای خود داشته باشید، میتوانید فالوورهای زیادی را جذب کنید. از این دستورالعمل ها استفاده کنید و توسعه و افزایش بازدید اینستاگرام خود را زیر نظر بگیرید تا بهبود مستمر در مسیر رسانه های اجتماعی خود را تضمین کنید. اگر میخواهید بازدید بیشتری دریافت کنید، عملکردتان را بهبود ببخشید. از ابزارهای پیشرفته و حرفهای برای مدیریت اینستاگرام خود استفاده کنید. نوین هاب یکی از ابزارهایی است که میتوانید از آن برای حرفهایتر عمل کردن در اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از این داشبورد حرفهای میتوانید محتوای خود را برای انتشار زمانبندی و مدیریت کنید.
- {
- قرعه کشی در انتهای لایو انگیزه خوبی برای افراد است تا پایان لایو شما بمانند. |}{
- ترفندهایی برای بالا افزایش بازدید در هر قسمت اینستاگرام به تنهایی وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی میکنیم. |}
- همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسبوکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را بهعنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش میگذارند. {
- آنها میتوانند با معرفی شما و بیزینستان، حجم زیادی از ویو، فالوو و درآمد را برایتان به ارمغان بیاورند. |}
- علاوه بر رقبای مستقیم، دنبال کردن پیجهای مرتبط با حوزهی فعالیتتان نیز مفید است.
- در ضمن محتوای مشترک شما باید خلاقانه، جذاب و ارزشمند برای مخاطبان باشد.
درنهایت، نکته مهم این است که حتی اگر دامنهای را تبلیغ میکنید که مالک آن نیستید، همچنان سیاستها و قوانین گوگل ادز برای شما اعمال خواهند شد. علاوه بر این، میتوانید تنظیمات تبلیغات خود را بهگونهای انجام دهید که در کامپیوتر و تبلت نمایش داده نشود. همچنین نوع مخاطبان و موقعیت جغرافیایی قابل تنظیم است و میتوانید پیشنهاد قیمت را نیز تغییر دهید. تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل ادز امکانپذیر است، البته تبلیغکننده باید لینک موردنظر را خودش انتخاب کند. پس از اینکه کاربر، لینکی از اینستاگرام را برای بار اول باز میکند، از او سوال میشود که آیا لینک در اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر باز شود. البته، بیشتر افراد برنامه پیشفرض را انتخاب میکنند و گاهی نیز افراد، تبلیغ را در مرورگر باز میکنند.
این تبلیغات نیز مانند تبلیغات تصویری هستند با این تفاوت که جزئیات بیشتری در مورد برند، محصولات و خدمات در اختیار کاربر قرار میدهند و در بازاریابی ویدیویی مورد استفاده قرار میگیرند. تبلیغات ویدیویی درون فید میتوانند تا ۶۰ دقیقه باشند، اما تبلیغات کوتاهتر، موثرترند. برای تدوین صحیح متن رپورتاژ آگهی به صرف زمان و دانش کافی نیاز است. به همین منظور میتوان از «نشریلا» به عنوان پلتفرم متخصص در این حوزه، بهره برد.
زمانی که روی یک هشتگ خاص کلیک میکنید، اینستاگرام مجموعهای از آخرین پستهایی که آن هشتگ را دارند به شما نشان میدهد. بر اساس نظرسنجیهای انجامشده 96 درصد از تبلیغکنندگان آمریکایی در 6 ماه آینده همچنان از تبلیغات در استوری برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده خواهند کرد. داشتن یک برنامه منظم برای تولید محتوای کوتاه ضروری است، زیرا باعث میشود دنبالکنندگان برای رسیدن به اهداف تجاری با شما همراه شوند. گاهی اوقات دنبال کردن دستورالعملها و کار با آنها برای افزایش بازدید اینستاگرام ایده بدی نیست.
برگزاری کمپین و مسابقه میتواند به ایجاد انگیزه در بین مخاطبان پیج شما منجر شود و به نوعی باعث شود که تعامل بیشتری با پیج شما داشته باشند. برگزاری کمپین و مسابقه برای شما نیز میتواند مفید باشد و به افزایش بازدید از پیج شما نیز منتهی خواهد شد، البته اگر درست برگزار شود. اگر میخواهید محتوای شما بازدید بالایی داشته باشد، باید همیشه در جریان جدیدترین ترندها باشید. برای مثال، استفاده از فیلترهای محبوب، آهنگهای جدید یا چالشهای ترند میتواند به دیده شدن بیشتر محتوای شما کمک کند. برای ایجاد استراتژی مؤثر، باید از استیکرها بهدرستی استفاده کنید. برای مثال، استفاده از استیکر نظرسنجی برای دریافت بازخورد یا استیکر سوالات برای پرسیدن نظرات فالوورها میتواند میزان تعامل را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
شاید در نگاه اول، بالا بردن بازدید پست اینستاگرام کار سادهای نباشد، اما غیرممکن هم نیست. در این فضای بصری با کمی خلاقیت و نظم میتوانید به رشد صفحه خود کمک کنید. بالا بردن ویو در اینستاگرام در نهایت روی مسائل دیگر هم تاثیرگذار است و راههای افزایش بازدید اینستاگرام متنوع هستند. کپشن اینستاگرام متنی است که در زیر پستها قرار میگیرد و توضیحاتی در مورد عکس یا ویدئو میدهد. کپشن نویسی حرفهای اینستاگرام یکی از راههای افزایش ویو پست اینستاگرام است و باید به آن توجه زیادی داشته باشید. کپشنهای دوستانه، خودمانی و مرتبط با پست به همراه استفاده از اموجیها به افزایش بازدید صفحه اینستاگرام کمک زیادی میکند.
از انتخاب زمان مناسب برای انتشار تا استفاده بهینه از هشتگها، استیکرها و همکاری با اینفلوئنسرها، هر یک از این تکنیکها میتوانند تأثیر زیادی در بهبود دسترسی به مخاطبان و تعامل بیشتر با آنها داشته باشند. به یاد داشته باشید که این تکنیکها بهطور مداوم نیاز به بررسی و بهروزرسانی دارند. بنابراین، با اجرای این تکنیکها و پیگیری نتایج، میتوانید استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را بهینه کنید و به اهداف خود نزدیکتر شوید. فعالیت مستمر برای افزایش بازدید اینستاگرام و حفظ مخاطبان بسیار مهم است. یک برنامهی زمانی مشخص برای انتشار محتوا داشته و به آن پایبند باشید. با این کار به الگوریتم اینستاگرام نشان میدهید که پیج شما فعال است و به مرور زمان، پستهای شما در معرض دید تعداد بیشتری از کاربران قرار خواهد گرفت.
{۱۰ باید و نباید برای کار با بلاگرها ، بخش اول
|}اگر از حساب کاربری شخصی برای کسب و کار خود استفاده میکنید، آن را به حالت تجاری تغییر دهید. برای این کار چرخدنده را در گوشه بالا و راست صفحه پروفایل خود انتخاب کنید. از این قسمت مطابق تصویر میتوانید پروفایل خود را به تجاری تغییر دهید. برای اینکه بتوانید بازدیدکنندگان صفحهتان را به دنبالکنندگان و مشتریان همیشگی تبدیل کنید، لازم است خلاقیت بیشتری در روند کارتان داشته باشید. با استفاده از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیارتان گذاشته، این خلاقیت را بروز دهید.
استراتژی های تولید محتوا در اینستاگرام اهمیت زیادی در موفقیت پیج شما دارد. برای موفقیت در رشد پیج اینستاگرام، مهمترین نکته استمرار در تولید محتوای باکیفیت و هدفمند است. داشتن برنامه منظم و ایجاد تقویم محتوایی به شما کمک میکند تا پستها و استوریهای جذاب و متنوعی ارائه دهید که با نیازها و علایق مخاطبان همخوانی داشته باشد. تعامل با کاربران، پاسخ به نظرات و پیامها و تحلیل دادههای اینستاگرام برای بهینهسازی محتوا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بهطور خلاصه افزایش ویو اینستاگرام به معنای افزایش تعداد افرادی است که محتوای شما را در این شبکه اجتماعی مشاهده میکنند. این محتوا میتواند شامل پستها، استوریها، ریلز و یا حتی لایوهای شما باشد.
با اینفلوئنسرهای مرتبط کار کنید، یعنی کسانی که بازار هدفشان متناسب با بازار شماست. حمایت آنها ممکن است بینندگان را به خود جلب کند و اعتبار را افزایش دهد. و ترکیب برندهای مکمل به شما امکان میدهد مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید و مشخصات یکدیگر را ارتقا دهید. در استوری راحتتر میتوانید با مخاطب تعامل کنید و حتما از قابلیتهای استوری مثل نظرسنجی یا پرسش و پاسخ آن استفاده کنید.
اینستاگرام برای هر پست، محدودیت 30 هشتگ را اعمال کرده است؛ اما بهترین روش، استفاده از 5 الی 10 هشتگ مرتبط است. نکته مهم در استفاده از هشتگ، مرتبط بودن آن با موضوع محتوا و تعداد آن در هر محتواست. پس هرچه محتوای بکرتر و خاص تری تولید کنید، درصد تعامل مخاطب با محتوا بالاتر می رود. برای مثال اگر شما دائما در حال دنبال کردن پیشرفت های تکنولوژی و بازار سرمایه هستید، اینستاگرام محتواهای روانشناسی را در لیست نمایش برای شما قرار نمی دهد. دریافت بک لینک از سایتهای خارجی با اعتبار بالا مانند اینستاگرام میتواند به افزایش اعتبار شما کمک چشمگیری کند و باعث موفقیت روز افزون شما گردد.
اگر برای کسبوکارتان یک پیج در اینستاگرام دارید، پس باید یاد بگیرید برای افزایش بازدید اینستاگرام باید چه کاری انجام دهید. در واقع هر کاربری که به دنبال کسب درآمد از این پلتفرم است به دنبال اموزش بالا بردن بازدید پیج اینستاگرام میگردد تا با افزایش ویو اینستاگرام بتواند فالوورهای بیشتری جذب کرده و درآمد بیشتری داشته باشد. تولید محتوا در شبکه های اجتماعی نه فقط اینستاگرام نیاز به زمان بندی دقیق دارد.
در این صورت هم افراد محلی و هم مخاطبان همکاران، شما را میشناسند و بیشتر با شما آشنا میشوند. حتی زمینه همکاری با افراد مهمتر و حرفهایتر را هم برای خود فراهم میکنید. همچنین میتوانید با صرف کمترین هزینه برای تولید محتوا در اینستاگرام از طریق لینک مشخص شده، با تیم پشتیبانی ما در کارینو تماس بگیرید. اگر میخواهید بلاگری را در شبکههای اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسبوکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را بهعنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش میگذارند. این تبلیغات معمولاً در رسانههایی مانند یوتیوب، آپارات و حتی تلویزیون پخش میشوند و ممکن است قبل از نمایش ویدیو اصلی، در حین پخش یا پس از آن به نمایش درآیند.
برخلاف پستهای عادی، این تبلیغات طوری طراحی شدن که به صورت نامحسوس تو فید، استوریها یا صفحه Explore کاربران ظاهر بشن و تجربه کاربری رو مختل نکنن. هدف اصلی، افزایش آگاهی از برند، هدایت ترافیک به وبسایت یا افزایش فروش از طریق فرمتها و قابلیتهای متنوع اینستاگرامه. یکی دیگر از فاکتورهایی که میتواند در جذب مخاطبان تاثیرگذار باشد، تعامل با پیجهای مرتبط با حوزه کاری خودتان است. استوریهای ثابت یا Highlights به شما این امکان را میدهند تا استوریهای مهم و پربازدید خود را در پروفایل خود ذخیره کنید و برای همیشه در دسترس کاربران قرار دهید. این ویژگی یکی از روشهای عالی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام است، زیرا میتوانید محتوای ارزشمند را در قالب هایلایت در اختیار کاربران قرار دهید.
برای مثال نقل قولی الهامبخش یا اینفوگرافیکی با ارزش توسط کابران بارها و بارها به اشتراک گذاشته میشود. هنگامی که کابری پست شما را در استوری خود بازنشر میدهد، مخاطبانش برای مشاهده پست وارد صفحه شما میشوند. بنابراین این سبک تولید محتوا میتواند روشی عالی برای معرفی خود به مخاطبان و فرصتی برای افزایش فالوور باشد. شما هم میتوانید پس از اینکه تعداد مخاطبین پیجتان کمی افزایش یافت، از دایرکتهای جالب،اسکرین بگیرید و استوری بگذارید. این کار به شما کمک میکند تا علاوه بر تولید محتوای بیشتر و فعالتر، تعامل بیشتری از فالوورهای خود دریافت کنید. در ضمن میتوانید راه ارتباطی در پیج خود قرار دهید تا کاربران بتوانند از طریق راه ارتباطی که قرار دادهاید، محتوای مورد نظر شما را ارسال کنند.
بدون درک مناسب از مخاطبان هدف و تعریف آنها نمیتوانید فعالیتهای بازاریابی هدفمندی داشته باشید. مخاطبان هدف را میتوان با سن، موقعیت مکانی، شغل و نحوه استفاده از اینستاگرام تعریف کرد. این افراد نگرانی و مسائل مشترک، علاقهمندی، آرزو و سبک زندگی مشابه دارند. پس از شناسایی مخاطبان، پرسوناهای مخاطبان هدف خود را تنظیم کنید و هر بار که به تولید محتوا میپردازید، یک پرسونا را درنظر بگیرید.
در چنین شرایطی، الگوریتم اینستاگرام شما را ربات شناخته و دچار مشکلاتی نظیر شدوبن خواهید شد. در چنین شرایطی پستهایتان دیده نمیشود، کاربران با شما تعامل نداشته و در نهایت، امکان بازاریابی برای کسب و کارتان وجود ندارد. تگهای جغرافیایی میتواند امکان دیده شدن شما در بین کاربران و مسافران محلی را افزایش دهد.
توضیحات کپشن هرچه کوتاه تر باشد، مخاطبان بیشتری آن را مطالعه می کنند. همچنین داشتن یک پروفایل بهینه شده میتواند تاثیر مستقیمی در دیده شدن شما در اکسپلور اینستاگرام داشته باشد. باور غلطی که امروزه در اینستاگرام رایج است، این است که ادمینهای پیجها فکر میکنند که اگر تگ لوکیشن خود را explore یا explore.org بگذارند، پستشان به اکسپلور میرود. اما اینطور نیست و رفتن پستهای شما به اکسپلور به هیچ وجه ربطی به گذاشتن تگ explore در لوکیشن ندارد. مطمئن باشید که آنها هم همین کار را انجام خواهند داد و به این ترتیب شما لایک و کامنت بیشتری دریافت میکنید.
ایجاد تعامل با مخاطبان میتواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد. هشتگها ابزار بسیار قدرتمندی برای افزایش بازدید پست اینستاگرام هستند. انتخاب هشتگهای مناسب به شما کمک میکند محتوای خود را به مخاطبانی که هنوز شما را نمیشناسند، نمایش دهید. برای این منظور، ترکیبی از هشتگهای پرطرفدار (که معمولاً رقابت بالایی دارند) و هشتگهای خاصتر و مرتبط با حوزه فعالیت خود را به کار بگیرید. میتوانید با برندهایی همکاری کنید که مخاطبان هدفشان با شما مشابه است اما رقیب محسوب نمیشوند و یکدیگر را در صفحات خود معرفی کنید یا کمپین مشترک راهاندازی کنید. همچنین با انتشار پستهای ارزشمند که توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود، پیج خود را تبلیغ میکنید.
این افراد از هر روشی، برای افزایش بازدید اینستاگرام مؤثرتر عمل میکنند. نرخ بازگشت سرمایه اینفلوئنسر مارکتینگ (ROI) بیشتر از تمام روشهای دیگر است. یک راه دیگر برای فهمیدن بهترین ساعت برای پستگذاری که باعث افزایش بازدید اینستاگرام میشود، سعیوخطا است. روز و ساعتهای مختلف را تست کنید و ببینید در چه زمانی واکنش بیشتری میگیرید.حواستان باشد الگوی ثابتی در فعالیت نداشته باشید، مثلا همیشه شنبه صبح پست نگذارید. ممکن است فالوورهایی که در این ساعت مشغولاند، هر شنبه محتوا را از دست بدهند. در محل زندگی خود بگردید و افراد تاثیرگذار حوزه کاری خود که در اینستاگرام فعال هستند را پیدا کرده و به آنها پیشنهاد همکاری دهید.
قدم بعدی در سئو اینستاگرام، شروع تولید محتوا برای این پلتفرم است. برای اینکه قدم در مسیر تجربه این کار بگذارید، باید شروع به تولید محتوا کنید. محتوایی که کاربران به آن نیاز دارند، به سوالات متداول آنها پاسخ میدهد و یا حاوی نکات مهمی باشد و دانش مخاطب را افزایش دهد. همکاری کمک می کند که محتوای شما توسط مخاطبان تازه دیده شود، بنابراین بازدیدها را افزایش می دهد.
در این روش، تبلیغات بر اساس موقعیت مکانی کاربران نمایش داده میشود. پس باید یک تقویم محتوایی ایجاد و برای انتشار منظم پستها برنامهریزی کنید؛ ضمن اینکه هدفمندی در عین تنوع را در محتوایی که به کاربر نمایش میدهید، از یاد نبرید. برای افزایش بازدید، نسخه کاملی وجود ندارد اما با رعایت یکسری نکات و قوانین می توانید در این بستر رشد کنید. آیا شما هم در اینستاگرام فعالیت دارید؟ چه نکات دیگری را برای افزایش بازدید پست می شناسید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. تمام نکات بالا نیازمند تولید محتوای جذاب و ایجاد صمیمیت با مخاطبانتان است که باز متناسب با هر نوع مخاطب و حرفه ای قطعا متفاوت باید عمل کنید. اگر پیج فروشگاهی دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که اینستاگرام برای سرگرمی و تفریح ایجاد شده بنابراین بیشتر پست های خود را آموزشی و تفریحی و در ارتباط با حوزه کاری خود منتشر کنید.
صرف نظر از اینکه اکانت تجاری اینستاگرام شما در چه موردی است، چنین محتوایی ایجاد کنید و مخاطب شما آن را برای دوستان خود ارسال میکنند. در روش اول افرادی که در این کار تخصص دارند، پیج شما را از طریق پاپ آپ اینستا تبلیغ میکنند. همچنین از طریق اکانتهای اینفلوئنسرها یا پیجهای تبلیغاتی، برای شما بنرهایی را منتشر میکنند که منجر به ورود کاربران به پیج شود.
بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام