چطور از مدیریت پیج اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟2022-02-26
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام از صفر تا صد آکادمی اینفوگرام
از فروش محصولات و خدمات گرفته تا همکاری با برندها، راههای متنوعی برای کسب درآمد از این پلتفرم وجود دارد. محتوای جذاب باید باکیفیت بالا و متناسب با علایق مخاطبان باشد تا توجه افراد را جلب و آنها را به تعامل بیشتر تشویق کند. یکی دیگر از مشاغلی که این روزها در اینستاگرام دیده میشود، بازاریابی و تبلیغات برای آنلاین شاپهاست. در واقع عملیاتی که منجر به افزایش فروش آنلاینشاپهای اینستاگرامی میشود، مسئله مهمی است که از عهده یک بازاریاب یا تیم بازاریابی برمیآید. اگر در چنین کاری تخصص دارید و به گزینههای تبلیغاتی اینستاگرام اشراف دارید قطعا بهترین کار برایتان همین است. این روزها افراد به شدت دنبال کانالهای درست و پاسخگو برای تبلیغ محصولات خود هستند و بارها با انتخاب نادرست، سرمایه خود را از دست دادهاند.
پس از کلیک بر روی این دکمه برجسته در صفحه پروفایل شما، خریداران میتوانند محصولات شما را بررسی و خریداری کنند. همچنین میتوانید کدهای تبلیغاتی را در کپشنهای پست به اشتراک بگذارید تا فرصتهای بیشتری برای جذب مشتری ایجاد کنید. حسابهای Creator از هر نوعی در موقعیت خوبی هستند تا نه تنها محصولات سایر برندها را تبلیغ کنند بلکه محصولات خود را بفروشند. برندها اغلب نمیتوانند اصالت یک شخص واقعی را که لحظات واقعی را به اشتراک میگذارد، تکرار کنند.
اگر محصول خاصی دارید، میتوانید درباره نحوه استفاده و عملکرد آن ویدئو تهیه کنید. اینگونه میتوانید تاثیر بسیار خوبی بر روی مخاطبان بالقوه خود بگذارید. حتی میتوانید از مشتریان خود درخواست کنید تا برای شما ویدئو بفرستند و هم چنین نظرات آنها را در بخش کپشن پستهایتان قرار دهید.
مطمئن باشید با لایو بازخورد خیلی خوبی میگیرید و فروش را افزایش میدهید. برای اینکه به صورت کامل با این موضوع آشنا شوید، مقاله با لایو اینستاگرام، مشتریان کسب و کارتان را افزایش دهید، را حتما بخوانید. مثلاً برای آنها تقویم و استراتژی محتوا بچینید، درباره نوع محتواها و موضوعات آن تصمیم گیری کنید، به کامنتها و دایرکتها پاسخ دهید. در کل با فالوورها ارتباط برقرار کنید و کاری کنید که پیج فعال و پویا و قابل اعتماد باشد. ادمینی درآمد بالایی دارد، به شرطی بلد باشید چطور پیج را میدیریت کنید و با فالوورها تعامل داشته باشید. شاید ندانید ولی درحال حاضر تیم ادمینهای اینستاگرامی برای پیجهای بزرگ 20 تا 50 تومان در ماه دریافت میکنند.
حالا همه یک گوشی هوشمند دارند که از طریق آن میتواند Admin اینستاگرام شوند. همچنین از طریق کامپیوتر، لپتاپ و یا یک تبلت هم میتوانید مدیریت پیجهای اینستاگرام را برعهده بگیرید. میتوان گفت که تمامی پستهای صفحه اینستاگرام امیر جابری تبلیغات است. او با معرفی رستورانها و کافههای مختلف در ویدیوها، از اینستاگرام درآمد بسیار زیادی به دست میآورد. این کار میتواند تعامل با دنبالکنندگان را افزایش دهد، فرصتهای شغلی بیشتری به همراه داشته باشد و راه را برای همکاری با برندهای دیگر هموار کند.
برای دانستن بیشتر درباره این موضوع می توانید مقاله ی تولید محتوای خوب را بیشتر از سرمایه جدی بگیرید را مطالعه کنید. دقت داشته باشید حتی اگر فقط برای فروش کار می کنید، قدرت تولید محتوا را دست کم نگیرید. باید دلیل دیگری بجز دیدن اجناس و خرید کردن به مخاطبان بدهید تا شما را با علاقه بیشتر و برای دلیل های دیگری دنبال کنند. این دلایل می تواند به خاطر تعاملاتت خوب شما با مخاطبان، مطالب علمی که منتشر می کنید و یا حتی موضوعات سرگرم کننده یا خنده دار باشد. برای کسب درآمد از اینستاگرام باید از انواع محتوا و انواع قابلیتهای اینستاگرام استفاده کنید.
در بیشتر موارد، کسب درآمد از اینستاگرام به تعداد فالوورهای شما بستگی دارد. به عنوان مثال، برای شروع کسب درآمد از طریق مدیر همکاری های تجاری فیس بوک، حداقل به 1000 فالوور نیاز دارید. گفته میشود، اگر میخواهید یک فروشگاه اینستاگرام باز کنید، تعداد فالوورهای شما برای کسب درآمد کمتر مهم است.دومین عامل برای کسب درآمد از اینستاگرام، مشارکت شما در شبکه های اجتماعی است. برای محاسبه نرخ تعامل خود، تعداد لایک ها و کامنت های هر پست را در نظر بگیرید و آن را بر تعداد فالوورهای خود تقسیم کنید. در حالت ایدهآل، شما میخواهید 3 درصد نرخ مشارکت داشته باشید تا بتوانید از برندها حمایت کنید.
بسیاری از کسبوکارها با راهاندازی صفحه اینستاگرام خود، اقدام به فروش محصولاتشان میکنند؛ اما نحوه کسب درآمد از اینستاگرام فقط به فروش مستقیم محدود نمیشود. روشهای همکاری برندها با اینفلوئنسرها و چگونگی درآمد از اینستاگرام به عنوان اینفلوئنسر متنوع است. در برخی موارد، برندها به صورت مستقیم با اینفلوئنسر برای تبلیغ محصول در پست یا استوری اینستاگرام همکاری میکنند.
یکی از مزایای اصلی اینستاگرام این است که حتی بدون داشتن سرمایه اولیه و تنها با تولید محتوا ، می توانید از آن کسب در آمد کنید. امروزه افراد زیادی تنها با تولید محتوا و یا حتی نمایان کردن استعداد هایشان مشغول پول در آوردن هستند. زیرا اگر دنبال کننده های صفحه شما زیاد باشد و مخاطبان فعالی داشته باشید، بسیاری از صفحات دیگر از شما درخواست انجام تبلیغاتشان را می کنند.
چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟
در ادامه به صورت مختصر به چگونگی درآمدزایی از طریق هر یک از این راههای تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد. این کار بدون هیچ شکی باعث افزایش فروش شما خواهد شد و کاربر را بسیار وفادار میسازد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجعبه ویژگیها، مزایا و نحوه عضویت در این سیستم، دیگر مقالات موجود در وبلاگمان را مطالعه کنید. برای آموزش این ایده کسب و کار، ما آموزشهای لازم را در اختیارتان قرار دادهایم.
به عبارت دیگر، بسیاری از پلتفرمهای آنلاین به کاربران خود اجازه میدهند تا با ایجاد لینکهای اختصاصی برای خود، آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. در این صورت اگر شخص دیگری با استفاده از لینک شما وارد صفحه خرید آن محصول یا خدمت شود و سفارش خود را تکمیل کند، مقداری از مبلغ سفارش به عنوان کمیسیون و پاداش به شما تعلق میگیرد. اگر از آن دسته آدمهایی هستید که خیلی زود فالوور جذب میکنید، میتوانید پیجهای مختلفی بسازید و وقتی به تعداد مشخصی فالوور رسیدید، پیج را به بقیه بفروشید. برای کسب درآمد از اینستاگرام فاکتورهای متعددی وجود دارد مثلاً به برند منحصر به فرد، مخاطبان هدف و میزان تعهد شما بستگی دارد. در این مقاله قرار است با هم به دنیای ولاگها سفر کنیم؛ از چیستی و انواع آن گرفته تا چالشها، فرصتها و حتی راههای کسب درآمد از این مسیر جذاب. اگرچه اینستاگرامرهای برتر ماهانه هزاران دلار درآمد دارند، شما میتوانید با حداقل 1000 فالوور فعال شروع به کسب درآمد از اینستاگرام کنید.
راهنماهای دانلودی ساده، کتاب های الکترونیکی، کاغذهای سفید یا قالب ها می توانند راه های سودآور دیگری برای کسب درآمد از اینستاگرام باشند. محصولات فیزیکی، خدمات یا اقلام دیجیتال میتوانند در اینستاگرام به عنوان گسترش برند یک خالق محتوا معرفی شوند. این روش، یکی از رایجترین روشهای کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات است.
این پلتفرم با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه، فرصت های بی شماری برای ارتباط با افراد، به اشتراک گذاری محتوا و حتی کسب درآمد از اینستاگرام ایجاد کرده است. بسیاری از افراد در سراسر جهان توانسته اند از این شبکه اجتماعی به عنوان یک منبع درآمد اصلی یا جانبی استفاده کنند. از تبلیغات گرفته تا فروش محصولات و خدمات، روشهای متعددی برای بهره برداری از اینستاگرام وجود دارد. محتوایی که در رسانهتان منتشر میکنید باید هم جذاب باشد، هم ارزشمند! یعنی به مخاطبانتان چیزی یاد بدهید و یا با اخباری که دوست دارند سرگرمشان کنید.
اشتراکگذاری محتوا
این روش نه تنها به شما امکان میدهد تا از دانش و تجربیات ارزشمند خود بهره ببرید، بلکه میتواند منجر به ایجاد یک جریان درآمدی پایدار و رو به رشد شود. اولین و در دسترسترین روشی که برای کسب درآمد از اینستاگرام به ذهن میرسد، راهاندازی یک پیج فروش محصول و فروش مستقیم محصولات به مشتری است. هر هنر و کسبوکاری که داشته باشید از آشپزی گرفته تا خیاطی و ساخت زیورآلات، میتوانید یک پیج اینستاگرام راهاندازی کنید و به فروش آنها بپردازید. اینستاگرام این روزها از محبوبترین شبکههای اجتماعی در دنیا و شاید محبوبترین شبکه اجتماعی در ایران است. عواملی مانند در دسترس بودن و تعداد بالای کاربران باعث شده است که این شبکه به محلی مناسب برای کسب درآمد تبدیل شود.
محسن ایزی این روزها از طریق تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد میکند. یکیدیگر از راههای کسب درآمد در اینستاگرام، فروش محصولات دیگران با دریافت پورسانت است. این افراد با آگاهی از روشهای تأثیرگذار در بازاریابی سبب جلبتوجه، رضایت و اعتماد کاربران خواهند شد. همچنین از معمولترین فعالیتهای یک بلاگر تهیه محتوا از فعالیتهای روزمره خود است. این شغل نیز بهعنوان یکی از روشهای کسب درآمد از اینستاگرام نیازمند آگاهی از ترفندهای حرفهای اینستاگرام است. اینفلوئنسرها درواقع از افراد مورداعتماد در میان کاربران اینستاگرامی محسوب میشوند.
اگر دنبالکنندگان شما به محتوای بیشتری علاقه دارند، میتوانید از طریق ارائه محتوای ممتاز کسب درآمد کنید. اگر شما صفحه پر بازدیدی داشته باشید، میتوانید با تبلیغ برندها یا صفحه های دیگر در صفحه خود، درآمد کسب کنید. یکی از ساده و متداولترین راهکارها برای افزایش درآمد در اینستاگرام همکاری با اینفلوئنسر های ایرانی است. استفاده از این تبلیغات به شما کمک میکند تا دیگر نیازی به صرف مدت زمان زیاد برای افزایش مخاطبان و فروش خود نداشته باشید و در زمان بسیار کوتاهی این فرآیند را انجام دهید. User Generated Content یا همان محتوای تولید شده توسط کاربر، میتواند یکی از موثرترین راهها برای افزایش اثبات اجتماعی و هم چنین افزایش تعامل با برند شما شود. این کار بدون شک باعث افزایش تعامل و در نهایت با توجه به الگوریتم اینستاگرام، باعث رشد برندتان خواهد شد.
{مراحلی که برای شروع پیج کاری اینستاگرام پیش رو دارید:
|}می توانید یک کیت رسانه ای با استفاده از یک الگوی وب سایت نمونه کارها ایجاد کنید یا با Etsy یک PDF بسازید. شما میتوانید با استفاده از امکانات متنوع اینستاگرام، مانند فروش محصولات، ارائه خدمات، همکاری با برندها، یا حتی تولید محتوای آموزشی، مخاطبان خود را جذب کرده و درآمد خود را افزایش دهید. ابزارهایی مانند تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل دادههای پیج با ابزارهایی مثل Coco، و استفاده از استراتژیهای مناسب، مسیر موفقیت شما را هموارتر میکنند. بر خلاف اینفلوئنسر شدن و دریافت پول به ازای هر پست، به عنوان یک شرکت وابسته به شما حق کمیسیون دریافت می کنید.
از این رو این دسته افراد برای بهبود و مدیریت پیجهای خود به افراد آگاه و حرفهای که به تمام بخشهای اینستاگرام آگاهند نیازمندند. ادمینهای اینستاگرام چنین وظیفهای را برعهده گرفته و آن را پیش میبرند. البته که این شغل نیز خود حوزههای مختلف ادمین مدیریت، ادمین تولید محتوا، ادمین تعاملات، ادمین دایرکت و کامنت و … دارد که برحسب علاقهمندی خود میتوانید انتخاب درستی داشته باشید.
تبلیغات اسپانسری و یا Promote که پیشنهاد خود کمپانی اینستاگرام است، یکی دیگر از روشهای تبلیغات در این شبکه است که به صورت هدفمندتری قابل اجرا است. این شیوه تبلیغاتی امکانی است که اینستاگرام در اختیار صفحات بیزینسی قرار داده تا بتوانند به صورت مستقیم برای جامعه هدفمندتری محصولات خود را تبلیغ کنند. اینفلوئنسرها در اینستاگرام افرادی هستند که به واسطه حرفه و یا فعالیتی که در این شبکه اجتماعی از خود به نمایش گذاشتهاند، میتوانند بر روی مخاطبان خود تاثیرگذار باشند. مثلا اگر فرد مشهوری از شما خرید کرده، میتوانید عکس وی را قرار دهید. یا حتی در صورت تایید مشتریان، عکسهای آنها را در کنار نظراتشان قرار دهید.
آی مهدیار یک شرکت بازاریابی دیجیتال اعم از طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی ، طراحی و …. شرکت ما بیش از 3 سال تجربه در زمینه بازاریابی دیجیتال ، سئو و رسانه های دیجیتال دارد. اگر میخواهید الگوریتم اینستاگرام را شکست بدهید، پست «الگوریتم جدید اینستاگرام» را بخوانید. ابزارهای دیگر مثل Sprout Social، Hootsuite Analytics و Iconosquare امکانات بیشتری برای تحلیل دقیقتر از جمله بررسی بازههای زمانی و مقایسه عملکرد کمپینها دارند.
ادمین هایی که توانایی زیادی در تولید محتوای جذاب دارند عموما حقوقی بین 6 تا 15 میلیون تومان دریافت می کنند. عکاسی و فیلمبرداری، ادیت و تدوین و تولید بنرهای گرافیکی مهارت هایی هستند که این ادمین ها دارند. این ادمین ها عموما به فتوشاپ و نرم افزارهای ادیت موبایل کاملا مسلط هستند. یکی دیگر از امکانات اینستاگرام که کاربران میتوانند با استفاده از آن به درآمد برسند، خرید اشتراک است. در این روش مخاطبان پیج شما میتوانند با پرداخت مبلغ مشخصی در هر ماه، مشترک پیج شما شوند و به محتواهای اختصاصی دسترسی پیدا کنند. مزیت کسب درآمد با ایجاد فروشگاه در اینستاگرام که در بین ایرانیها به آنلاین شاپ نیز شهرت دارد، در این است که میتوانید بدون داشتن یک فروشگاه فیزیکی یا یک مغازه، محصولات خود را برای فروش قرار دهید.
اما چرا برندسازی مهم است؟ در ادامه میخواهیم این موضوع را بررسی کنیم. بسیاری از افراد از اینستاگرام برای تبلیغ و ثبتنام رویدادهای آنلاین و حضوری خود استفاده میکنند. مربیان یوگا یا اساتید هنرهای مختلف میتوانند کلاسهای خود را از طریق اینستاگرام معرفی و از این راه درآمدزایی کنند.
این روش نیز قوانین و محدودیتهای خاص خود را دارد و از داخل ایران نمیتوان روی آن حساب ویژهای باز کرد.
برای موفقیت یک پیج اینستاگرام، ادمین باید به کامنت ها و دایرکت های مخاطبان پاسخ دهد. پاسخگویی صحیح به دایرکت ها و کامنت ها تاثیر زیادی در افزایش موفقیت و فروش یک پیج می گذارد. پاسخگویی سریع به مخاطبان می تواند آنها را به استفاده از خدمات پیج شما ترغیب کند. محتوایی که برای اینستاگرام تولید می شود باید جذاب و سرگرم کننده باشد.
اما در روشهای غیرمستقیم، شما به جای مشتریها با کسبوکارها طرف هستید و در ازای افزایش مشتریهای آنها مبلغی دریافت خواهید کرد. حالا اینستاگرام بیشتر از قبل هوشمند عمل میکند و میتواند از طریق رباتهای خود و بازخورد کاربران بفهمد چقدر برای تولید محتوا وقت صرف کردهاید. هر چقدر که نرخ تعامل یک پست در همان ساعات اول بیشتر باشد، اینستاگرام آن پست را در بخش اکسپلور نمایش میدهد تا تعداد فالوورها افزایش یابد. برای پیادهسازی شیوه همکاری در فروش اینستاگرام بهتر است به سراغ کسب و کارهایی بروید که هنوز به صورت آنلاین فعالیت نمیکنند. در این صورت رقیبی در فضای مجازی نداشته و میتوانید یکهتاز میدان باشید. این شیوه کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور بوده و هر چه محبوبیت شما بیشتر باشد، درآمدتان هم بیشتر خواهد بود.
از تصاویر باکیفیت و ویدیوهای جذاب برای نمایش جزئیات و فرآیند خلق آثار خود استفاده کنید. همچنین تعامل با سایر هنرمندان و مشتریان از طریق کامنتها و پیامهای مستقیم، میتواند به ایجاد یک جامعه پویا حول کار شما کمک کند. برای اینکه به عنوان یک اینفلوئنسر موفق شناخته شوید، لازم است در یک حوزه خاص تخصص داشته باشید و محتوایی باکیفیت و اصیل تولید کنید. داشتن ارتباط با مخاطبان و نرخ تعامل (Engagement Rate) بالا، از عوامل مهم جلب توجه برندها است.
درنتیجه شما میتوانید بهعنوان یکی از روشهای کسب درآمد از اینستاگرام به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید. این روش نیازمند آگاهی و مهارت کافی در زمینه استفاده از اینستاگرام و الگوریتمهای آن است. در عصر حاضر روشهای فروش و بازاریابی بهصورت آنلاین بر روشهای سنتی و قدیمی پیشی گرفته است. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که با وجود آنلاین شدن کسبوکارها چرا در بستر اینستاگرام؟ همه شما با رسانه اجتماعی و فوق تأثیرگذار اینستاگرام آشنایی دارید. امروزه اینستاگرام به بزرگترین و تأثیرگذارترین بسترهای کسب درآمد با بیشترین تعداد مخاطبان تبدیل شده است. بااینحال بستری به این جذابی و با کاربران نامحدود میتواند بهترین گزینه برای هر فردی در هر زمینهای باشد.
شما اگر به این بازار تسلط کافی داشته و افراد را به نتیجه دلخواه برسانید قطعا پیروز میدان شده و به درآمدهای خوبی میرسید. همانطور که گفتیم، نحوه کسب درآمد از اینستاگرام به یک روش ثابت محدود نمیشود و راههای مختلفی برای پول درآوردن از این پلتفرم وجود دارد. برخیها از راه تبلیغ و معرفی برندها و محصولات دیگران به درآمد میرسند و بعضی از فعالان اینستاگرام نیز ترجیح میدهند با فروش محصولات و خدمات خود به کسب درآمد برسند.
کسب درآمد از اینستاگرام به روشهای مختلفی امکان پذیر است و ما در این نوشته تصمیم داریم تا برخی از این روشها را بیان و بررسی کرده و به طور کامل به سوال چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم؟ پاسخ دهیم. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین شبکههای اجتماعی در دنیاست که به شما امکان میدهد تصاویر و ویدئوهای خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. اما علاوه بر این، بسیاری از افراد و کسبوکارها از قدرت و تأثیر این شبکه اجتماعی برای به دست آوردن درآمد و ارتقای کسبوکار خود بهره میبرند.
- {
- نوشتن کپشن های خلاقانه کاربران را جذب می کند و می تواند تاثیر فوق العاده ای روی آنها بگذارد. |}{
- یادگیری زبان انگلیسی می تواند در بخش های مختلفی از زندگی به شما کمک کند. |}
- شما می توانید عکس پوستر، نقاشی، طراحی، انیمیشن، فیلم و سایر محصولات مجازی را بفروشید.
- اینفلوئنسرها از نظر مخاطبانشان، استایلساز، ترند ساز و کارشناسان مورد اعتماد در حوزه تخصصشان هستند. {
- این دوره با هدف آشنا کردن مبتدیان با محیط اینستاگرام و ایجاد زیرساختهای لازم برای شروع فعالیت در این پلتفرم طراحی شده است. |}
- با تهیه یک پکیج مشترک از محصولاتتان و ارائه آن به مشتریان قطعا درآمد زیادی به دست میآورید.
اخیرا با شیوه جدیدی از تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام مواجه هستیم. در این شیوه صاحبین کسب و کارها در پیجهایی که مخاطبان هدفشان حضور دارند، فعالیت میکنند. آنها در پستهای پربازدید کامنت گذاشته و محصول یا پیج خود را تبلیغ میکنند. اگر این شیوه به طور خلاقانه و خارج از شیوههای عادی انجام شود، قطعا تاثیر زیادی در افزایش درآمد از اینستاگرام دارد.
قبل از ورود اپلیکیشن اینستاگرام، افراد تنها منبعی را که برای راه اندازی بیزینس درنظر میگرفتند، سایت بود. اما با حضور اینستاگرام و رفته رفته رشد کردن آن، تبدیل به بستری عالی برای ایجاد کسب و کارها شد. آنقدر رشد کرد که در حال حاضر ساخت هر نوع کسب و کاری از آنلاین شاپ گرفته تا بلاگری در آن امکانپذیر است. روشهای کسب درآمد از اینستاگرام فقط شامل فعالیت انحصاری در یک صفحه شخصی نیست. شما میتوانید از طریق همکاری با صفحات یا فروشندگان دیگر در این پلتفرم باز به درآمد خوبی برسید.
هرچه تعداد فالوورهای فعال شما بیشتر و میزان تعامل آنها با صفحه (لایک، کامنت و اشتراکگذاری) بالاتر باشد، میتوانید برای تبلیغات، هزینه بیشتری دریافت کنید. دومین شغل برای کسب درآمد از اینستاگرام ، بلاگری و گرفتن تبلیغات است. در این روش شما ابتدا باید تمرکز خود را بر رشد پیج و افزایش اینگیجمنت آن بگذارید.
کافیست تا با توجه به تواناییها و علایق خود یکی را انتخاب کنید و کسب درآمد با تولید محتوا را شروع کنید. فروشگاه اینستاگرام نسخه کوچکی از فروشگاه آنلاین شما میباشد که شامل تصاویر محصول، قیمت و توضیحاتی مشابه وبسایت شما است. در این شاپ، کاربران اینستاگرام امکان خرید مستقیم از پلتفرم را دارند. به این صورت بسیاری از افراد از طریق آنباکسینگ تعداد بسیار بالایی کاربر را به دست خواهند آورد. سپس از طریق همین پیج میتوانند محصولات آنباکسینگ شده خود را به فروش برسانند. همچنین میتوانند پس از افزایش کاربران باز اقدام به بازاریابی نمایند.
اگر میخواهید محصولات یا خدمات خود را از طریق اینستاگرام بفروشید، اینجا نکات کلیدی برای موفقیت شما آورده شده است. احتمالاً برخی از این اطلاعات را از طریق تعامل با دنبالکنندگان خود میدانید، اما اگر میخواهید دادههایی برای اثبات تواناییهای خود به برندها داشته باشید، به تجزیه و تحلیلهای اینستاگرام نیاز دارید. خالقان محتوا با تعداد کم دنبالکنندهها کسبوکارهای موفقی ساختهاند—در اینجا آمارهایی برای حمایت از این موضوع آمده است. این معمولاً همراه با یک پست اسپانسر شده است، بنابراین این را باید به عنوان بخشی از بازاریابی اینفلوئنسر در نظر بگیرید نه یک منبع درآمد مستقل.
در این روش، برندها به اینفلوئنسرها محصولات رایگان یا مبلغی را پرداخت میکنند تا محصولات آنها را در پستهای خود معرفی کنند. برای جذب اسپانسر، باید یک پیج با فالوورهای واقعی و تعامل بالا داشته باشید. راهنمای کامل کسب درآمد از اینستاگرام، شما را قدمبهقدم از پایهترین مراحل تا ترفندهای پیشرفته همراهی میکند تا به اینفلوئنسری موفق، فروشندهای هوشمند یا حتی خالق محتوا تبدیل شوید. اگر دوست دارید یک صفحه پرطرفدار داشته باشید ولی نمیخواهید مثل بلاگرها جلوی دوربین بیایید و یا جزئیات زندگیتان را با مخاطبها به اشتراک بگذارید، راهاندازی یک رسانه در اینستاگرام بهترین راه است! فقط کافی است یک موضوع که به آن علاقه دارید را پیدا کنید؛ مد، فشن، آشپزی، نقد فیلم، تکنولوژی و... مثلا جدیدترین اخبار آن حوزه را به اشتراک بگذارید، نظر شخصی خودتان را بگویید، ویدیوهای خلاقانه بسازید و...
از طرفی اهمیت کار و بازاریابی در این پلتفرم سبب گردیده تعداد بسیار زیادی افراد به آن روی بیاورند. برای پیجهای فیلم نیز به همین طریق میتوانید فیلمهایی در ژانرهای متفاوت به کاربران معرفی کنید. یا اینکه سکانسهای زیبا و خاص را از فیلمهای مطرح دنیا به نمایش بگذارید. حال با اشتراکگذاری این محتواها میتوانید به چند طریق به درآمدزایی بالایی برسید. شما میتوانید با مشارکت در فروش، کمک به فروش و تبلیغ برای واردکنندگان یا عرضهکنندگان مختلف به درآمد برسید. شما در میان عرضهکنندگان و مشتریان بهعنوان یک واسطه درصدی از سود را بهازای فعالیت مشخصی به دست خواهید آورد.
بلاگر کسی است که محتوایش را به شکل متن مینویسد و در وبلاگ یا پلتفرمهای مشابه منتشر میکند. او ممکن است تجربیات سفر، نکات آموزشی، یا حتی نظرات شخصیاش را با کلمات و تصاویر در اختیار مخاطبان قرار دهد. نشانها یا badge های لایو اینستاگرام مانند نکاتی هستند که از طرفداران خود برای ایجاد ارزش و تولید محتوای مورد علاقه آنها دریافت میکنید. حتی برای کسب درآمد از اینستاگرام میتوانید به سادگی طرحها و لوگوهای برند خود را روی کالاهایی مانند لیوان، تیشرت، و غیره چاپ کنید و به فروش برسانید. روشن کردن موقت این پیشنهادات میتواند راهی عالی برای افزایش تعداد مشترکان شما باشد، بدون اینکه به کسب درآمد شما از اینستاگرام آسیب زیادی وارد شود.
چه بخواهید از اینستاگرام به درآمد بالا برسید یا آن را ارتقا دهید میتوانید روی نیروهای ژیرا حساب باز کنید. ازجمله مهمترین روشهای کسب درآمد از اینستاگرام ادمینی در این پلتفرم است. علاوهبرآن میتوانید حرفهایترین ادمینهای اینستاگرام را برای صفحات کاری خود استخدام کنید. صفحات ورزشی و تندرستی با ارائه برنامههای ورزشی و تغذیه یکی دیگر از روشهای کسب درآمد از اینستاگرام است.
اینستاگرام، جزو یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی در جهان محسوب میشود که نهتنها بستری برای بهاشتراکگذاری لحظات زندگی روزمره فراهم میکند، بلکه به یکی از ابزارهای مهم جهت کسب درآمد تبدیل شده است. افراد و کسبوکارهای بسیاری از این پلتفرم برای معرفی خدمات، فروش محصولات و تبلیغات استفاده میکنند. با افزایش استفاده از اینستاگرام و ویژگیهای متنوع آن، فرصتهای جدیدی برای کاربران ایجاد شده تا از این طریق به منبع درآمد پایدار دست یابند. یکی از روشهای اصلی کسب درآمد از اینستاگرام، همکاری با برندها و کسبوکارهای دیگر برای انتشار تبلیغات آنها در صفحه شماست. میزان درآمد شما در این روش به تعداد فالوورهای واقعی و میزان تعامل آنها با صفحهتان بستگی دارد.
درامد ادمین اینستاگرام چقدر است؟